Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik zou daar al hoofdpijn krijgen als ik daar rondrij, dat is toch geen bier man!

    Comment


    • Ben nooit zo moeilijk met bier. Enige waar ik altijd beetje bij tegenstribbel is heineken. drinkt weg als water en dan de volgende dag altijd een kater.


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Nee,oranjeboom dan,daar krijg ik al koppijn van als iemand anders het drinkt :P

        Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
        Fiat Panda 1,2 Dynamic

        Comment


        • @ DutchieSaxo, ja klopt lol!

          Ik kan verder niet meel*llen over bier, drink het niet.

          Net een half uur terug van een stunt-monstertruck-show met mijn zoontje.
          Ja, dat was ff een 'shot' adrenaline en petrol in zijn bloedstroom haha.
          Was best aardig eigenlijk voor het geld .

          Comment


          • Haha ja was prima locatie voor de gene die het leuk vinden om te zien:
            An old VW Kever (1971), completely modified. Totally stance, full airride. Awesome shoot with great results!

            Scene-whore

            Comment


            • Heerlijke locatie en prachtige foto's!

              Comment


              • Zeker n goei shot swa! Dikke kevert zo!


                De soap rondom die onderdelen 300CE wordt steeds mooier. Nu krijg ik dus van de verkoper te horen dat de auto niet meer wil aanslaan en dat de accu nu leeg is. "heb geen idee waar het aan ligt. Hij staat wel al 4 weken stil inmiddels aangezien ik m niet meer nodig heb. Ik heb 'm wel rijdend weggezet..."
                En dan nog doodleuk aan mij vragen of ik startkabels heb... hahahaha
                Natuurlijk heb ik die, gaat je alleen wel geld kosten jongeee!

                Heerlijk als je meer van de auto weet dan de verkoper zelf
                Zal wss aan de kabels of rotor liggen oid. Trek mooi alle onstekingsdelen van de 260E af en neem t mee, want die heeft toch alles nieuw...

                Morgen om 12.00 weet ik meer!
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • Originally posted by maikel_rox View Post
                  Haha ja was prima locatie voor de gene die het leuk vinden om te zien:
                  https://www.flickr.com/photos/560279...7645378148024/
                  Zow dan, dat is geen verkeerde shoot. Is de lak in het echt ook zo mooi?
                  Zitten echt een paar gave shots bij zeg.

                  Comment


                  • @ Loekaaz, ben benieuwd dan of tie nog wil lopen dan.

                    Comment


                    • Thanks mannen! Er zitten helaas hier en daar wel wat imperfecties in de lak suburuuh..
                      Nieuwe carrosserie staat al klaar om strak gemaakt te worden en te laten spuiten dus dat wordt al aangepakt. Mede omdat ie hier en daar ook wel z'n roest heeft..

                      Maarja ding is 40+ jaar oud en heeft grotendeels van zijn leven buiten gestaan

                      Scene-whore

                      Comment


                      • Zoo, ik ga zo naar de Ring. Ben benieuwd.
                        Facebook Sander Zuurbier
                        Instagram sanderz28

                        Twingo RS

                        Comment


                        • Gisteren nog even de remvloeistof van de 75 ververst nadat ik 3 weken terug op assen de boel aan de kook had,eerder deze week al alle pakkingen in het uitlaatsysteem vervangen,de 75 is klaar voor Italia@Zandvoort strax. Kijken of mn remmen het langer uithouden dan 5 rondjes

                          Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                          Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                          Fiat Panda 1,2 Dynamic

                          Comment


                          • Cool gasten!

                            Comment


                            • Lekker bezig heren!

                              Zag gister nog wat Stanceworks stickers voorbij komen op de Defqon.1 Parking. Geen idee meer op wat voor auto's.

                              Comment


                              • Moest eigenlijk bezig voor school en ging voor de gein weer eens kijken op stuner.net.

                                site heeft flink wat update's gehad:





                                kunnen jullie ook weer tijd verspillen


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X