Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zow, heb je een kutdag lucas?
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • ..Zou je t denken..?

      Nee valt wel mee. Had ff zin om azijn te pissen...
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Btw Pascal, begin nu ook een beetje last te krijgen van de A6-ALLROAD virus... Potverdubbe wat een vette shit zo'n apparaat:



        Als ik zo'n ding nou om kan fabriceren tot een VAN / grijs kenteken uitvoering. Bwoahhhh
        Direct de Megane dumpen als het kan...
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • you and me both


          fucking wet is streng geworden hier, dus het zal een caddy worden

          maar dan zie ik dit (alleen nieuw kopen ) http://www.rietje.be/index.php/19-de...-mogelijkheden

          en wat verder informeren, kan het zelf op een S6 (rs gaat dan weer niet)

          en op termijn een '70s Sonderklasse
          Last edited by P78; 06-23-2014, 08:48 AM.
          Floccinaucinihilipilification

          Comment


          • Als het op die nieuwe kan, kan t ook vast met een C5 Allroad

            Boem-boem, boing-boing, hakken en zagen....
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • B wet zegt

              • een passagiersruimte die, naast die van de bestuurder, ten hoogste twee plaatsen bevat;
              • een laadruimte die is afgesloten van de passagiersruimte door een tussenschot van ten minste 20 cm hoogte of bij gebrek hieraan door de rugleuning van de enige rij zetels;
              • een laadruimte waarvan de lengte minstens 50 % bedraagt van de lengte van de wielbasis;
              • een laadruimte die over haar hele oppervlakte bestaat uit een van het koetswerk deel uitmakende, vaste of duurzaam bevestigde horizontale laadvloer zonder verankeringsplaatsen voor bijkomende banken, zetels of veiligheidsgordels.
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Super zo VAN!

                Kwam van de week een polo 6n tegen die ook geen ramen had maar gewoon plaatwerk super vet!

                Comment


                • jaa zo'n allroad is zo dik he

                  Comment


                  • Zoooooo,de 156 is ook weer door de Apk

                    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                    Fiat Panda 1,2 Dynamic

                    Comment


                    • @ p,

                      beetje late reactie en doe het ff zo ipv PM want volgens mij wou Suburuuh en evt anderen het truucje ook wel weten;

                      Hoop leden hiero hebben een groter signatureplaatje dan dat de restrictie's van S|W aangeven( max 500X100 pixels of 8kb). Riced4Life gaf aan dat ik 't via een imagehosting website (Flickr/ImageShack) moest proberen om langs die restricitie's te gaan. maar elke keer geeft ie bij mij aan "remote file is too large", ookal waren ze 8kb. Toen kwam ie met het idee om de “Pathfields” te resetten. Cookies en shit er al eens uitgehaald maar ’t wil allemaal nie.

                      Thefuck moet ik doen?


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • Originally posted by Suburuuh View Post
                        @ SanderZ, staat het er nu nog of alleen op de dag dat jij bent geweest?
                        Anders ga ik er voor niets heen, mooie repo al zo!
                        beetje late reactie maar heb geen idee gerben, zal vast nog het eea staan maar kam me voorstellen dat de eigenaren ze weer snel terug willen hebben.
                        Facebook Sander Zuurbier
                        Instagram sanderz28

                        Twingo RS

                        Comment


                        • Eigenaar van breeman heeft ook een zeldzame cabrio toch is iets van 1 a 1.5miljoen waard!?

                          Zou alleen niet meer weten welke..

                          Comment


                          • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                            btw nog mensen die 29 juni naar Dubb Inn gaan ?VW meeting in Arnhem
                            Ik weet niet of jij kilometers een isseu vind, maar beter pak je dan VW-Fanatics in Ulft.
                            Dat is in ieder geval mijn bestemming voor volgende week. Sta daar indoor samen met een maat.
                            Valt dus op delfde dag, maar daar gaat heel wat meer echt dik spul op af komen denk ik zo.
                            Als ik zo de pre-selectie voor binnen bekijk, heb ik echt het gevoel dat ik het lelijkste barrel rijd wat indoor staat haha

                            Scene-whore

                            Comment


                            • Originally posted by P78 View Post
                              B wet zegt:

                              Quote:
                              • een passagiersruimte die, naast die van de bestuurder, ten hoogste twee plaatsen bevat;
                              • een laadruimte die is afgesloten van de passagiersruimte door een tussenschot van ten minste 20 cm hoogte of bij gebrek hieraan door de rugleuning van de enige rij zetels;
                              • een laadruimte waarvan de lengte minstens 50 % bedraagt van de lengte van de wielbasis;
                              • een laadruimte die over haar hele oppervlakte bestaat uit een van het koetswerk deel uitmakende, vaste of duurzaam bevestigde horizontale laadvloer zonder verankeringsplaatsen voor bijkomende banken, zetels of veiligheidsgordels

                              Nederland:

                              Eisen van het grijs kenteken

                              De eisen waaraan grijs kentekens moeten voldoen richten zich voornamelijk op de inrichting van de laadruimte. Voor grote bestelwagens (bedrijfsbussen) gelden andere regels dan voor kleine en middelgrote bestelwagens, zoals SUV’s, MPV’s en Pick-Up’s.

                              Grijskenteken eisen, stationwagens, SUV’s en MPV’s:
                              Maximum toegestane massa 3500 kg.
                              Vlakke laadvloer, over een lengte van 125 cm, waarbij de hoogte laadruimte minimaal 98 cm is over de lengte van de laadvloer over een breedte van 20 cm, (fiscaal blok: 125 x 20 x 98 cm).
                              Geen zitplaatsen in laadruimte.
                              Scheidingswand, eventueel met uitbreekstukken voor de gordijn airbags (side curtains).
                              Zijraamblindering laadruimte (geen glas), alleen aan rechterzijde één ruit van glas toegestaan.
                              Indien de laadruimte 25 cm hoger is dan de cabine (verhoogd dak) dan is het toegestaan om een scheidingswand (tussenschot) te plaatsen met een hoogte van 30 cm. Een volledige tussenwand is dan niet nodig.

                              Grijs kenteken eisen, dubbele cabine:
                              Maximum toegestane massa 3500 kg.
                              Dubbele cabine met zitruimte achter de bestuurder voor één rij naast elkaar in de rijrichting zittende personen.
                              Vlakke laadvloer, over een lengte van 150 cm, waarbij de hoogte van de laadruimte minimaal 130 cm is over de lengte van de laadvloer over een breedte van 20 cm, (fiscaal bok: 150 x 20 x 130 cm). Daarnaast gelden er nog aanvullende eisen voor de lengte van de laadruimte, zie wet BPM 92, artikel 3.3.
                              Scheidingswand.
                              Zijraamblindering laadruimte (geen glas), alleen aan rechterzijde één ruit van glas toegestaan.

                              Grijs kenteken eisen, pick-up’s:
                              Maximum toegestane massa 3500 kg.
                              Tussen de cabine en de laadruimte moet een vaste wand worden geplaatst op ten hoogste 115 cm gerekend vanaf de achterste stand van het stuurwiel.
                              De extra zitplaatsen achter de bestuurders- en bijrijderstoel moeten worden verwijderd.
                              Achter de gesloten laadruimte bevindt zich de open laadbak, die moet voldoen aan de lengte-eis van 125 cm.


                              Kortom; net zo lame...
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • pm Me de juiste foto is
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X