Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by P78 View Post
    the original colour scheme was from Llewellyn Ryland and was 3707 Zenith Blue; 3957 Tangerine; 3748 Navy Blue (separating line).

    Llewellyn Ryland Standard Range





    pats, boem, silent...

    excusez moi
    Last edited by loekaaz; 06-17-2014, 07:02 AM.
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment


    • Last edited by DutchieSaxo; 06-17-2014, 07:07 AM. Reason: Gewoon omdat het kan


      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Floccinaucinihilipilification

        Comment


        • Daytona en dan bump en deur strips gewoon zwart lijkt mij het mooiste!

          Zo komen je wielen er ook het dikst uit.

          Comment


          • wist zelfs niet eens dat het drie kleuren waren
            Floccinaucinihilipilification

            Comment


            • Originally posted by brolli21 View Post
              Flauw Gerben,klaar bedoel ik natuurlijk,de 75 is momenteel soort van ehm,stuk
              Inderdaad sorry, maar dat is niet zo mooi dan!


              Originally posted by ruittie View Post
              Daytona en dan bump en deur strips gewoon zwart lijkt mij het mooiste!

              Zo komen je wielen er ook het dikst uit.
              ^ wat hij zegt!

              Die 'mint' kleur is helemaal hype nu. Maar hou het OEM (buiten de lak).

              Comment


              • hmm.. Ik ben nu achter een Mtech 2 imitatie setje aan. Opzich wel interessant. Dan gaan de strips sws weg en de bumper moet dan meegespoten worden. Want er zitten dan geen strips meer op.

                Was ook nog bezig met een een Breyton kit, maar die gast waar ik t vandaan wou halen blijkt niet echt betrouwbaar te zijn(wat wel jammer is)

                Maar binnenkort wss naar the uk om wat onderdeeltjes te halen. 2 bumper sets (miss 3) is een stuk makkelijker om t op te halen dan t hele zooitje te verzenden hahaha. En een epic road trip zit er ook aan vast

                ik ga nog ff goed nadenken over de kleur enz. Ben er nog niet over uit..
                sigpic

                Comment


                • En Gerben hoe bedoel je hou t OEM?? buiten de kleur. Gewoon een kinky kleurtje en verder de looks zoveel mogelijk OEM te houden? of juist de kleur ook OEM?
                  sigpic

                  Comment


                  • nee geen imitatiekits kopen, daar heb je serieuze fitment issues mee


                    mss ga ik in september met een aantal van s/w naar players uk

                    combinatie?
                    Floccinaucinihilipilification

                    Comment


                    • zijn die imitatie kit's zo slecht??

                      en players uk heb je daar meer info over? wel gaaf om met een delegatie van s/w nederland daar heen te gaan.

                      goed idee
                      sigpic

                      Comment


                      • Bij mij en een paar maten staat ie in ieder geval al op de planning.
                        Lekker met de kever de pond op, daar een groot weekendje hotel pakken.
                        Kosten vallen hartstikke mee, zeker als je het even een beetje uitzoekt.

                        Scene-whore

                        Comment


                        • als mn bmw klaar is vind ik t een goed plan!
                          sigpic

                          Comment


                          • Zojuist mijn persoonlijk record gelopen op de 10km in 52min, bij een loop event voor de deur.

                            Ging lekker.

                            Comment


                            • Na deze vakantie ga ik ook weer aan men conditie werken!
                              En als men arm volledig genezen is!

                              Comment


                              • ivm kits, naar het schijnt wel ja

                                nette tijd

                                ruittie, om te lopen heb je geen (functionerende) armen nodig
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X