Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hydro, water-demping: Eindbaaz als je dát goed werkend krijgt! Lol.

    Comment


    • Nou, ik ken er in de UK die ermee rijden...



      Comment


      • Th lines blijven toch gaaf op een saxo!

        Comment


        • Originally posted by DutchieSaxo View Post
          Lol vandaag eerste aanvaring gehad met oom agent vanwege de auto. ze vroegen zich af waarom ik zo over de weg heen slingerde ( was een klinkerweg met allemaal gaten en bulten). ze hadden dat blaasapparaatje al in de hand toen ik uitlegde dat het anders niet te doen is over deze weg.

          ze deden nog een rondje om de auto en adviseerde me "hydrolische vering" te nemen. heb ze maar verteld dat de auto evenveel waard was.. ze konden het verder wel waarderen en ik mocht weer verder.

          hahah dan is het niet eens zo erg als dat soort agenten je staande houden

          Comment


          • ben ooit door een agent in burger (C180 sportcoupe ) aangehouden opweg naar mijn toenmalige onderdelen-goeroe. Hij hield me aan omdat ik te hard over een kruising reed... (terwijl hij op me bumper zat, wat ik hem ook uitlegde, dus kon ik moeilijk in de ankers gaan). Hij ging akkoord en kwam er met een waarschuwing vanaf. Maar toen ie er eenmaal stond, vroeg ie nog effe

            "Nu we hier toch staan, kan ik mooi ff je auto bekijken! Mooi ding man, klokgaaf! Ben zelf ook opzoek naar een mooie turbodiesel..."

            Ik raakte met 'm aan de praat en toen ik m'n studie opnoemde, bood ie me zelfs nog een stageplek aan op de verkeersongevallen afdeling. Voor het uitlezen van black-boxen
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • Ik ben met de Kadett ooit aangehouden om vervolgens te horen " je ziet ze echt nooit meer zeg" .. dan kijken ze eens , knikken eens goedkeurend, en wensen me een prettige dag.

              Hardstikke leuk, maar moest je me daar nou echt voor laten stoppen?

              Comment


              • Ik stond begin avond, redelijk donker, geparkeerd op een vluchthaven net buiten het dorp, ivm niet handsfree bellen.
                In mijn super lage, iets aan lopend, getinte ramen (folie) en veel te brede wielen WRX.
                Ik ben klaar kijk naar links, staat er een politie wagen, parkeert in de berm en ik dacht; "nu zullen we het krijgen, fok!"
                Ik steek mijn hand op zo van 'hey hallo vrinden'. Ineens ook nog twee politiewagens in mijn achteruitkijkspiegel.
                Wat the fok, ik ben d'r echt bij nu!! Maar niemand kwam, ik start de WRX (gelukkig geen blérpijp) en ik reed langzaam weg.
                Ik las pas later dat ze daar niet waren voor mij, maar voor een blaastest controle vangnet!
                Dat waren best hartkloppingen zeg pffff. Al je werk, hart en ziel enz.

                Comment


                • Ha zo weet ik er nog een:

                  Ik had tijdens mijn studie een appartementje in Arnhem, samen met mn maatje/huisgenoot. (hier een lezert/lurker als 'Buttmuncher'.
                  Hij had een periode geen beschikking over z'n Polo en wou ff de Benz lenen om naar de coffeehop te gaan.
                  Werd ie onderweg aangehouden door een motorwout die hem aanhield met de woorden:

                  "JA! Nou heb ik je eindelijk!!"

                  Dus me huisgenoot had echt zo'n gedachte van; wat gebeurt mij nou?/wat heb die Lukie nou weer uitgespookt?
                  Voegt die wous er aantoe:

                  "Ik heb deze auto al maanden zien staan op Presikhaaf (woonwijk) en ik vertrouw de kentekengegevens niet. Kentekenpapieren en motorkap omhoog! Want hij staat ook nog eens geregistreerd ergens in Noord-Holland..."

                  Dus me huisgenoot (ook een HTS autotechnieker) netjes de papieren van MIJN auto gepakt en overhandigd aan die PietjePoppenSnor: "Ehm, tis niet mijn auto hoor. Is van mijn huisgenootje...En die komt inderdaad uit Noord-Holland. We zitten hier op kamers. HTS Autotechniek he.. "


                  "Nou volgens mij heeft jouw huisgenootje deze wagen omgekat want hij heeft nieuwe type 'Sacco-Bretter' bodykappen, koplampen en achterlichten deurklinken, interieur, raamlijsten.. Dus hij kan onmogelijk van 1986 zijn!"

                  Dus toen ging er een lampje branden bij m'n huisgenoot van; die heeft way too much kennis van deze Benz voor een reguliere wous. Dus die vraagt: "Heeeeeee... Laat me raden; U heb er zelf ook eentje?

                  Zegt die vent: "Nee, maar ik ben stiekem wel op zoek naar eentje...

                  Dus me huisgenootje zegt heel droog: "Nou meneer agent, wij HTS-Autotechniekers katten geen auto's om. Wij BOUWEN ze." CHAPOW!


                  Hij kreeg de complimenten van 'm mee dat de Benz er zo strak uit zag en dat ik er zuinig op moest zijn...
                  Last edited by loekaaz; 05-26-2014, 02:48 PM.
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • ik was een hele tijd geleden toen ik nog die Daf 66 had ook staande gehouden. ik moest sochtends om 7 uur beginnen bij de Ah en parkeerde mijn auto altijd achter waar de deur van het magazijn zit. opeens komt er een politieauto met sirenes de hoek om gescheurd en springen er 2 agenten uit. die dachten dat ik kratjes bier aan het stelen was omdat ik toendertijd een lege krat heineken op het dakrekje van die daf had staan. toen ze dat doorkregen moesten ze lachen haha.

                    Comment


                    • Hahaha wat een prachtige verhalen.

                      Ik was een keertje een beetje aan het doorrijden op een achteraf weggetje, tank was bijna leeg dus ben daarna richting een benzinestation gereden. Vlak voordat ik de hoofdweg opreed dook er opeens een motoragent op achter me. Die bleef me maar volgen, zelfs nog een stukje omgereden. Dus ik dacht al dat die aan het wachten was tot ik het gas nog een keer instampte. Ik draai heel rustig het tankstation in, motoragent ook. Dus ik stap uit, loop rustig naar de automaat etc en begin te tanken. Tijdens het tanken word ik aangesproken door meneer agent dat hij 'vroeger' ook een Rallye heeft gehad en dat die het enorm leuk vond dat zo'n jong iemand er zo goed voor zorgt. Nog een tijdje met de beste man staan praten, toffe agent. Hij vroeg nog naar m'n uitlaat, ik braaf gezegd dat die niet geheel legaal was, hij knipoogde en stapte weer op z'n motor.

                      Comment


                      • Ik ben met mn ex jetta staandegehouden omdat ze dachten dat mijn achterwiel in de fik stond, maar het was gewoon rook dat uit de sidepipe kwam vanwege de koelvloeistof injectie (rookmachine). Jaja was een leuke tijd.
                        Last edited by GinoGJ; 05-27-2014, 03:22 AM.

                        Comment


                        • De laatste keer dat ik staande ben gehouden met een maximaal verlaagd golfje 2. Nadat ze de bekeuring hadden uitgeschreven, wilde ik wegrijden, maar dat mocht niet van de vrouwelijke agente. Ik stond met de wielen gedraait, en volgens haar lag m'n voorscherm op de band, en kon ik zo niet rijden. Heb vriendelijk gezegd dat er nog een millimeter ruimte tussen zat, en dat het prima ging. Toen ik 10m verderop schuin en schrapend over een drempel ging zag ik ze hoofdschuddend staan in de achteruitkijkspiegel.

                          Comment




                          • Best vaak staande gehouden, nog nooit een bon gekregen. Iedere keer met een gewonnen discussie bij weggereden.
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • Ben nog nooit aangehouden
                              Facebook Sander Zuurbier
                              Instagram sanderz28

                              Twingo RS

                              Comment


                              • hahah prachtige verhalen hier

                                Originally posted by Vladi View Post
                                nog nooit een bon gekregen. Iedere keer met een gewonnen discussie bij weggereden.
                                Is me vandaag anders wel duidelijk geworden dat er met flitskasten niet te discussieren valt.


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X