Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Een of andere grapjas is me gisteravond van voor naar achter over de golf gelopen
    Resultaat: krassen en deuken in het dak en de motorkap
    Visit my photo page

    MWPhotography

    My sw thread
    Funfer Business

    Comment


    • Moet hij eens terug komen, loop je ook even een paar keer langs hem heen. Alleen dan niet met een sleutel maar met fijn vleesmes ofzo.
      For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

      Comment


      • Zeker wel ja Brolli!

        @ Vladi, nette beach cruiser dan mzzlpik!

        @ Twannnd, tja look is apart, remmen minder, meer form dan ever functional imho!



        Ow nog 1 dag te gaan morgen.... Pffff.

        Comment


        • Originally posted by VdubMKII View Post
          Een of andere grapjas is me gisteravond van voor naar achter over de golf gelopen
          Resultaat: krassen en deuken in het dak en de motorkap
          dat lijkt me echt kut man, snap niet waarom sommige mensen dat doen. succes ermee

          Comment


          • Originally posted by VdubMKII View Post
            Een of andere grapjas is me gisteravond van voor naar achter over de golf gelopen
            Resultaat: krassen en deuken in het dak en de motorkap
            WTF! Sterkte, verzekering of zelf dokken?

            Comment


            • Vandalisme is meestal zelf dokken...

              Comment


              • Ben allrisk verzekerd maar toestraks met de verzekering gebeld, heb nu 2 jaar schadevrij, korting van 50% dat zou terug kunnen gaan naar 25% zei ze?

                Op de foto`s is het best slecht te zien, maar ga morgen de schade maar laten opnemen en dan nog eens met de verzekering bellen, heb ook aangifte gedaan.



                Rechts zie je 2 vouwen in het dak zitten, deze zitten zowel links en rechts op de zelfde plekken



                Visit my photo page

                MWPhotography

                My sw thread
                Funfer Business

                Comment


                • Wat een Kaa Uuu Tee streek van diegene! Sterkte, ben benieuwd naar het oordeel v/d schade.

                  Comment


                  • Wat een idioten bestaan er ook he, als ik zo een z'n nek zie breken bij de afsprong gebruik ik m nog als pisbak ook.

                    Gewoon afbeulen dat soort kneuzen.

                    succes met de afhandeling, hoop dat iemand zn smoel niet houden kan en dat je erachter komt.

                    Mij hebben ze afgelopen zaterdagnacht de portierruit aan bijrijderszijde bekrast van de leasert, gelukkig geen financiele schade voor mezelf... Maar ook die mafkees had ik niet moeten betrappen.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Lekker dan

                      Comment


                      • Originally posted by VdubMKII View Post
                        Ben allrisk verzekerd maar toestraks met de verzekering gebeld, heb nu 2 jaar schadevrij, korting van 50% dat zou terug kunnen gaan naar 25% zei ze?

                        Op de foto`s is het best slecht te zien, maar ga morgen de schade maar laten opnemen en dan nog eens met de verzekering bellen, heb ook aangifte gedaan.



                        Rechts zie je 2 vouwen in het dak zitten, deze zitten zowel links en rechts op de zelfde plekken



                        Mooi klote.
                        Ik zou zelf eerst eens kijken of er niks geregeld kan worden met een waarborgsfonds of iets. Aangezien het niet jouw schuld is, lijkt het me ook niet eerlijk dat je ervoor moet betalen. Informeer er eens naar, kan je een hoop geld schelen
                        Check us out @ Facebook: Flatworx

                        Comment


                        • Bij het Waarborgfonds moet de schade door een ander voertuig zijn aangebracht.
                          Getuigen dat hij daarvoor ongeschonden was etc. Dus dit zal hier geen zin hebben jammergenoeg....

                          Comment


                          • Tering hee daar wordt je gewoon kwaad van, hoop gewoon dat je er achter komt wie het heeft gedaan oid. kan je het misschien op een andere manier oplossen

                            Comment


                            • Hoop idd ook dat iemand z`n mond voorbij praat of iets heeft gezien, heb er iig aangifte van gedaan. Misschien is het bij meerdere auto`s gebeurd en als er dan iemand voor gepakt word heb ik geluk.
                              Visit my photo page

                              MWPhotography

                              My sw thread
                              Funfer Business

                              Comment


                              • En dan nog moet je afwachten of jou zaak daarin word behandeld.

                                Gisteren is de Kadett opgehaald. Nu nog de corsa opruimen en dan eens zien wat we kopen.

                                Comment

                                Working...
                                X