Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zoals ik al zei gewoon voor de lol, komt wel een keer een ander stofje en ik doe binnenkort mn omp stuur erin.

    Comment


    • Originally posted by Mister benz View Post
      wat denken jullie?
      zou 17'' onder mijn wagen passen? het gaat over een opkuisset lorinser rsk 3delig.
      of zou een 17'' te klein zijn voor mijn wagen?

      laat jullie menigen maar komen :p

      grtz
      al wel goedkomen denk ik.. Alleen waarschijk moet je m dan wel verder verlagen om het weer een mooi geheel te laten zijn
      Check us out @ Facebook: Flatworx

      Comment


      • Eerst was er dit:



        Aanlopen, laag is niet te doen. Wielkuipen aan flarden en metaal lekker naar buiten.



        Daarmee gebeurde dit:



        En een maand later was ie weer zo:



        En weer even later was hij zo:



        Dus toen kocht ik dit:



        En die heb ik nogsteeds.

        Meteen een vraag. Weet iemand waar ik BBS hoepels kan kopen in NL? Volvo heeft ooit 2 delige BBS velgen geleverd maar ik heb het idee opgevat dat ik daar 3 delig van wil maken. Met lip dus. Ik weet uberhaupt niet of het kan, maar als het kan dan ben ik wel uniek. Maar daar heb ik dus buitenringen en binnenringen (wielringen) wheel barrels, hoe je het ook noemt voor nodig.
        Kan ik mooi de wielen gelijk maken aan de spatborden door mijn buitenranden op de juiste maat te bestellen. Hoef ik geen spacers te gebruiken.

        Thnx.

        Comment


        • Originally posted by Tedd81 View Post


          En die heb ik nogsteeds.

          Meteen een vraag. Weet iemand waar ik BBS hoepels kan kopen in NL? Volvo heeft ooit 2 delige BBS velgen geleverd maar ik heb het idee opgevat dat ik daar 3 delig van wil maken. Met lip dus. Ik weet uberhaupt niet of het kan, maar als het kan dan ben ik wel uniek. Maar daar heb ik dus buitenringen en binnenringen (wielringen) wheel barrels, hoe je het ook noemt voor nodig.
          Kan ik mooi de wielen gelijk maken aan de spatborden door mijn buitenranden op de juiste maat te bestellen. Hoef ik geen spacers te gebruiken.

          Thnx.
          Leuk! Ben zelf geen Volvo-man, maar een V70 R kan ik wel waarderen

          Over die velgen:
          Je moet even kijken op welke manier ze 2-delig zijn. Je hebt ze waarbij hart aan het hoepel vastzit, en de lip eraf kan (dat zou ideaal zijn voor jou, want dan kun je gewoon de lip vervangen). Het kan ook zijn dat de lip en barrel samen zitten, en het hart los is. Heb je er een plaatje van?

          Er zijn best wel wat bedrijven die dat soort dingen leveren, even zoeken leverde al dit op:


          Kodiak Racing Wheels provides forged racing wheels which are customized, lightweight and high-quality for North American car enthusiasts and racing drivers alike. Get what you want - strength, consisentency and performance out of your racing wheels.

          Dit bedrijf kan geloof ik custom barrels en randen leveren, mocht dat nodig zijn.

          Oh, en welkom!

          Comment


          • Originally posted by Mr.M View Post
            Werp er nou eens velgen onder !!
            Haha ja dat komt, DUMPd is een beetje m'n deadline... Nu laatste puntjes op de i zetten qua onderstel, daarna komen ze. Hoe staat het met je Subie?

            Originally posted by Mister benz View Post
            wat denken jullie?
            zou 17'' onder mijn wagen passen? het gaat over een opkuisset lorinser rsk 3delig.
            of zou een 17'' te klein zijn voor mijn wagen?

            laat jullie menigen maar komen :p

            grtz
            17" moet zeker kunnen, nog mooier dan 18" denk ik!
            Op E36's is 17" ook het mooist, en die zijn wel vergelijkbaar qua grootte enzo toch? Denk zelfs dat jouw auto nog iets kleinere wielkasten heeft...

            Comment


            • Thnx, ik loop hier overigens al een tijdje rond hoor. Kwam bij toeval dit draadje tegen!

              Deze wielen zijn het:


              Helaas is het hart los te halen en is de rest 1 deel. Dus wat jij zegt gaat helaas niet op. Dat zou wel lekker geweest zijn.

              Maar in ieder geval bedankt voor de links. Zeer zeker op prijs gesteld.

              Comment


              • Originally posted by Tedd81 View Post
                Thnx, ik loop hier overigens al een tijdje rond hoor. Kwam bij toeval dit draadje tegen!

                Deze wielen zijn het:


                Helaas is het hart los te halen en is de rest 1 deel. Dus wat jij zegt gaat helaas niet op. Dat zou wel lekker geweest zijn.

                Maar in ieder geval bedankt voor de links. Zeer zeker op prijs gesteld.
                No problemo
                Tenzij ze bijvoorbeeld exact hetzelfde hart hebben als BBS RS, denk ik dat je volledig custom barrels en lippen moet laten maken bij Kodiak... Duur geintje is dat.

                Comment


                • Originally posted by DDM View Post
                  Haha ja dat komt, DUMPd is een beetje m'n deadline...
                  Das in F*cking september pas......

                  Morgen mijn harten ophalen.... zaterdag samen schroeven....

                  Comment


                  • Hou er rekening mee dat je dan een 2000 tot 3000 euro kwijt bent voor een ombouw van 2 delig naar 3 delig
                    KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                    Comment


                    • Originally posted by hb24 View Post
                      Hou er rekening mee dat je dan een 2000 tot 3000 euro kwijt bent voor een ombouw van 2 delig naar 3 delig
                      Ja ik had al even op die sites gekeken. Helaas, maar dat gaat hem niet worden. Ik wil er best geld aan uitgeven, maar meer dan 1500 ga ik niet spenderen aan alleen de wielen. Jammer

                      Comment


                      • Originally posted by Riskant View Post
                        Das in F*cking september pas......
                        Haha ja ik weet het... Ben nu aan het sparen, heb eindelijk (hopelijk) even geen andere uitgaven aan m'n auto. Ben student dus het gaat allemaal niet zo hard. Maar ik hoop ze wel ruim voor september te hebben hoor

                        Comment


                        • Ik hoor een "Sponser de student" actie

                          Ik geef je een euro als je het niet opmaakt aan bier... :P
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • Originally posted by iloow View Post
                            Ik hoor een "Sponser de student" actie

                            Ik geef je een euro als je het niet opmaakt aan bier... :P
                            Ooh shit.... Dat heb ik ook ooit eens tegen iemand gezegd in een donker verleden.. (ja ik ben oud!)
                            3x raden waar die het aan op maakte...

                            Comment


                            • mij auto is ook weer zomer klaar deze zondag naar heaven on wheels

                              Comment


                              • Originally posted by Riskant View Post
                                Ooh shit.... Dat heb ik ook ooit eens tegen iemand gezegd in een donker verleden.. (ja ik ben oud!)
                                3x raden waar die het aan op maakte...
                                Hahaha, de aard van het beestje..
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X