Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hahhah

    Comment


    • Prachtig ja haha. Ken degene die die pagina heeft opgezet. Veel van de mensen die die tuners lopen te trollen ken ik ook. Prachtig leedvermaak. Waar je je al niet druk over maakt. Argumenten van ze zijn heerlijk haha

      Comment


      • Originally posted by Vladi View Post
        Maakt dat het direct fout?

        Alsof Skylines en Supra's wonderen verichten bone stock?

        Met een budget van 10 rooien ben je sneller weg met een lichte Corsa A of CRX waar fatsoenlijk en goedkoop delen voor te vinden zijn dan met een verschrikkelijk zware Skyline/Supra waar alles "JDM yo" en duur is.
        ^ wot he said. Lol!

        En sowieso gasten, heel dat FWD, RWD en AWD, dat weten wij hier toch al?!!
        Het een heeft voordelen op het andere en omgekeerd....
        Ligt aan de doelstelling en inzet van de auto nietwaar?!

        Comment


        • Originally posted by mayhem View Post
          kut ga ik al naar bimmerfest..
          Facebook Sander Zuurbier
          Instagram sanderz28

          Twingo RS

          Comment


          • verdammtnochmal, Best kans dat ik daar nog heen ga met maten. in die tijd hebben we als het goed is 2 goed lopende vr6 jes


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • Originally posted by SanderZ View Post
              kut ga ik al naar bimmerfest..

              Het is 4x per jaar

              Comment


              • Originally posted by mayhem View Post
                Het is 4x per jaar
                volgende maand dan maar
                Facebook Sander Zuurbier
                Instagram sanderz28

                Twingo RS

                Comment


                • Ik durf het bijna niet te melden. Heb m'n Rallye verhoogd.




                  Andere veren gemonteerd (Peugeot Sport Group N) in plaats van de Eibachs. Deze zijn vele malen stugger, rijdt zoveel beter/lekkerder/fijner. Auto is iets minder dan 1cm hoger nu. Wel beter in balans met de achterkant.

                  Comment


                  • Vind het eigenlijk niet kunnen XD , ma 1 cm valt nog mee. Zijn die groep N fabrieks af beter dan de eibachs ?


                    i shouldn't be daily driving this:
                    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                    Comment


                    • Voor het oog is het misschien wat minder, maar qua rij eigenschappen zoveel beter. Heb nu de combinatie veren/schokbrekers van Peugeot Sport. Zijn dus echt afgemeten op de auto ipv een fabrikant die eigenlijk maar wat doet. Persoonlijk vind ik de rij eigenschappen belangrijker dan de looks dus makkelijke keuze.

                      Ik wil nog wel een keer een 106 op de grond leggen met brede wielen, maar dat komt ooit nog wel. Vind het 'zonde' om dat met de Rallye te doen.

                      Comment


                      • Ben het hier volkomen met je eens hoor, bij m'n eerst volgende auto ga ik voor kwaliteit ipv de troep die ik nu heb. ding rijd eigenlijk voor geen meter en heb letterlijk geen vering aan de voorkant maar is wel lekker laag.

                        ff wat anders; ben zo goed als klaar met verhuizen naar m'n eerste huurhuisje ( niet slecht voor een 20 jarige dacht ik zo). En krijg voor het eerst in tijden een mooi cadeau van de belastingdienst binnenkort op m'n rekening gestort: Kortom: duurt niet lang meer of ik rol op die RM's


                        i shouldn't be daily driving this:
                        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                        Comment


                        • Nais man, beter!
                          Visit my photo page

                          MWPhotography

                          My sw thread
                          Funfer Business

                          Comment


                          • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                            Ben het hier volkomen met je eens hoor, bij m'n eerst volgende auto ga ik voor kwaliteit ipv de troep die ik nu heb. ding rijd eigenlijk voor geen meter en heb letterlijk geen vering aan de voorkant maar is wel lekker laag.

                            ff wat anders; ben zo goed als klaar met verhuizen naar m'n eerste huurhuisje ( niet slecht voor een 20 jarige dacht ik zo). En krijg voor het eerst in tijden een mooi cadeau van de belastingdienst binnenkort op m'n rekening gestort: Kortom: duurt niet lang meer of ik rol op die RM's
                            Dat heeft ook wel weer iets hoor. Maatje van me heeft een Golf Mk2 die echt bizar laag ligt. Geen vering etc. Prachtig om ermee te cruisen. Hele andere manier van auto rijden.

                            Lekker bezig!

                            Comment


                            • ja natuurlijk heeft het wat en ben er ook nog lang niet zat van, maar tot nu toe was het gewoon slijpen tot ie laag ligt. Saxo staat volgens mij nu op de bumpstops (waar ik ook al een cm vanaf heb gehaald). ook heb ik het gevoel dat hij niet lager kan door de huidige schokbrekers. ze kunnen niet verder in veren. ma goed Tot nu toe ben ik altijd aardig verwent qua wegen naar m'n flatje of ouderlijk huis. de weg naar mn nieuwe adres is alleen maar met pauper klinkers, dus stuitert er flink op los


                              i shouldn't be daily driving this:
                              "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                              Comment


                              • @ DutchieSaxo, ik werd ook eens door fietsers voorbij gereden in mijn WRX, zo traag ging ik lol.

                                Klinkt goed van die RM's en veel plezier met je 'huissie'!

                                Comment

                                Working...
                                X