Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GinoGJ View Post
    De naam zegt het al, dub :p

    Maar een 316 zuipen????? Mn 320 deed 1:10
    Kleinere motoren zijn niet vanzelfsprekend beter in het verbruik... ze moeten vaak harder werken om tot een vergelijkbare snelheid te komen. De hele downsizing-trend van dit moment vind ik dan ook maar niks... maar dat is een discussie voor een andere keer.
    Tel bij z'n 31 jaar levenservaring een vierbak en carbutateur op, en ik haal op de snelweg met moeite 1:10. In de stad stijgt dit tot onder de 1:8... als je een eindje flink gaat knallen krijg je m met gemak onder de 1:6 :P
    Maargoed, het is het waard haha

    Comment


    • Originally posted by DDM View Post
      Kleinere motoren zijn niet vanzelfsprekend beter in het verbruik... ze moeten vaak harder werken om tot een vergelijkbare snelheid te komen. De hele downsizing-trend van dit moment vind ik dan ook maar niks... maar dat is een discussie voor een andere keer.
      Tel bij z'n 31 jaar levenservaring een vierbak en carbutateur op, en ik haal op de snelweg met moeite 1:10. In de stad stijgt dit tot onder de 1:8... als je een eindje flink gaat knallen krijg je m met gemak onder de 1:6 :P
      Maargoed, het is het waard haha
      hahaha ja ok, tegenwoordig zijn de kleine motoren wel veel zuiniger. Maar mijn jetta is een 1.8 en haalt ook maar 1:10. :p

      Het is het idd waard!

      Comment


      • De voorlopige 1.3 van de jetta is ook zo'n drinkorgel en volgende winter wordt het nog erger
        KEEP IT SIMPLE STUPID!!

        Comment


        • Oh yeah! Gisteren de hele voortrein van PU rubbers en nog wat goodies voorzien.





          Over 3 weken de achteras doen.

          Comment


          • zoveel vrije ruimte onder die kap...

            Als je die cleaned....

            Ik heb ook wat aktie ondernomen,... Duurt me allemaal te lang die verkoop...



            Morgen ff een paar spuiters/poedercoaters bellen..

            Iemand goeie adressen in de buurt van Rotterdam-Gorinchem-Dordrecht?

            Comment


            • Originally posted by Riskant View Post
              zoveel vrije ruimte onder die kap...

              Als je die cleaned....
              Ja ik ga sowieso sometime soon de accu naar achteren verplaatsen. Als ik dan ook nog het ruitenwisservloeistofreservoir(leuk woord voor galgje of scrabble!) weghaal, want die gebruik ik toch helemaal nooit, dan is het al aardig leeg daar! Beetje poetsen, nieuwe radiateur, en dan ziet het er al supernetjes uit daaronder!

              Comment


              • Originally posted by DDM View Post
                Oh yeah! Gisteren de hele voortrein van PU rubbers en nog wat goodies voorzien.

                Over 3 weken de achteras doen.
                Mooi spul! en hoe vindt je het rijden?

                Comment


                • Originally posted by Joost View Post
                  Mooi spul! en hoe vindt je het rijden?
                  Het reed gelijk al veel fijner, en ik had het idee dat het na wat "zetten" in de vorm van 100 km rijden zelfs nog wat lekkerder ging.
                  Ik heb nu alleen nog de vooras kunnen doen, en je voelt echt het verschil. De achteras lijkt wel te "zweven" zodra je bij de limiet in de buurt komt, de voorkant ligt 100% plat en is vooral ook nog super te corrigeren, dat was eerder wel anders.
                  Al met al vind ik het een superupgrade! Hopelijk over 3 weekjes ook de achteras doen, samen met nog wat dingetjes, en dan kan ik het totaal beoordelen.

                  Comment


                  • Okee nou ik ben benieuwd!

                    Comment


                    • Werp er nou eens velgen onder !!

                      Comment


                      • Originally posted by Mister benz View Post
                        mijn merc w202
                        zomer:



                        18x8,5


                        winter:



                        18x8
                        & 18x9,5
                        wat denken jullie?
                        zou 17'' onder mijn wagen passen? het gaat over een opkuisset lorinser rsk 3delig.
                        of zou een 17'' te klein zijn voor mijn wagen?

                        laat jullie menigen maar komen :p

                        grtz

                        Comment


                        • @ Riskant ik vind het er wel lekker uitzien hoor die RXjes in goud
                          Simplicity is the ultimate sophistication

                          Comment


                          • Originally posted by Mister benz View Post
                            wat denken jullie?
                            zou 17'' onder mijn wagen passen? het gaat over een opkuisset lorinser rsk 3delig.
                            of zou een 17'' te klein zijn voor mijn wagen?

                            laat jullie menigen maar komen :p

                            grtz
                            Denk het wel! Vooral op de 1e foto lijkt ie nog best hoog te staan. Lorinser 3dlg

                            Comment


                            • Heb een aantal dingen in mn auto met roze stof bekleed, gewoon voor de lol want het kan er zo weer af. Zal straks ff pic posten haha

                              Comment


                              • Originally posted by GinoGJ View Post
                                Heb een aantal dingen in mn auto met roze stof bekleed, gewoon voor de lol want het kan er zo weer af. Zal straks ff pic posten haha
                                Waarom?

                                Ben benieuwd....

                                Originally posted by Wout CSL View Post
                                @ Riskant ik vind het er wel lekker uitzien hoor die RXjes in goud
                                Te laat!

                                Ze zijn morgen klaar...
                                Zaterdag opbouwen en uitbalanceren...
                                Alleen nog ff zoeken naar centercaps.....


                                Originally posted by Mister benz View Post
                                wat denken jullie?
                                zou 17'' onder mijn wagen passen? het gaat over een opkuisset lorinser rsk 3delig.
                                of zou een 17'' te klein zijn voor mijn wagen?

                                laat jullie menigen maar komen :p

                                grtz
                                Denk dat je daar aardig mee weg kan komen hoor...
                                Kom maar op!
                                Last edited by Riskant; 03-22-2012, 09:27 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X