Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Brolli, wegens weinig werk, ben ik nu wel verplicht om even zoveel mogelijk auto's te kopen en verkopen. Moet toch ergens geld aan verdienen. Als ik straks weer een beetje stabiel inkomen heb, komt er weer een project auto. Alfa of Volvo. Jammer dat een fatsoenlijke 75 niet meer te betalen is.


    Als het goed is komt er deze week iemand een V40 2.0 16v automaat inruilen op de 850.

    Comment


    • Originally posted by mayhem View Post
      Crx is hartstikke leuk, maar ze zijn allemaal zo rot als een oude Opel.
      Valt an sich heel erg mee, alleen de achterste wielranden en de bakken erachter zijn drama,
      Dorpels en bodem zijn 9vd10x gewoon hard.

      probleem van de CRX is dat ze overal vertrapt worden door jongens die eigenlijk geen geld hebben voor onderhoud/behoud van zo'n auto, in plaats van roest-reparatie of motorolie kiezen ze vaak voor een spruitstuk en luchtfilter .
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • De honda rijders uit eerbeek trappen ze meestal aardig af. Zitten gelukkig ook een paar liefhebbers tussen die er goed voor zorgden. heb deze altijd wel kunnen waarderen:


        i shouldn't be daily driving this:
        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

        Comment


        • Feest! Vervaldatum APK 07-06-2015

          Comment


          • congrats mah niggah


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • Dikke apk combo's hier

              Comment


              • iedereen aan de apk! congratz

                Comment


                • Random APK draadje hoor.
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                    Ja, wat moet je er van zeggen...
                    Het is een CRX zoals iedereen hem bouwt die graag "anders" wil zijn
                    Amber corners omdat ze denken dat het zo JDM is, carbonnen kap because racek0r en rode wielen om lekker anders te zijn.



                    Dit is meer mijn ding.

                    Er is geen land waar ze qua Honda het zo goed snappen als in Japan eigenlijk;



                    Als jullie een kwartiertje over hebben vandaag kijk eens op deze pagina (De andere foto's van stickydiljoe.com zijn ook super ziek trouwens);
                    The “Akebono USDM” name has become quite popular over the past year or so. They started out as a small Japanese enthusiasts group much like many of you and had a devoted liking for all …

                    Welcome back to Part 2 of 2 of the 2013 Akebono USDM Meet coverage. It seems like everyone thoroughly enjoyed the coverage yesterday so why not just pick up where we left off and keep the positive …


                    Waarschijnlijk snappen jullie dan mijn "liefde" voor de 4e generatie Civic en het verzamelen van de zeldzame onderdelen ervan.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • snap je punt heel goed vladi, Maar die witte was letterlijk de enige fatsoenlijke in Eerbeek vandaar.
                      De rode crx is meer mijn ding al had ik dat chromen stokje bij de koplamp niet gedaan,

                      mooie coverage van die meeting. ben weg van die Integra op Volks.


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                        snap je punt heel goed vladi, Maar die witte was letterlijk de enige fatsoenlijke in Eerbeek vandaar.
                        De rode crx is meer mijn ding al had ik dat chromen stokje bij de koplamp niet gedaan,

                        mooie coverage van die meeting. ben weg van die Integra op Volks.
                        Dat Chromen stokje is een parkingpole, die kun je zelf omhoog en naar beneden zetten,
                        Toffe Japanse en zeldzame optie op zo'n auto vind ik.

                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Ja dat soort dingen zijn juist tof!

                          Heerlijk die civics allemaal zeg,stuk voor stuk dik.

                          Comment


                          • die blauwe amerikaanse op die turbos/turbines (thread hier op sw) vind ik ook wel heel netjes
                            Floccinaucinihilipilification

                            Comment


                            • Geen idee hoe dat type Civic heet, maar die vind ik wel 100x vetter dan zo'n EK4/EK9 of hoe dat ding ook heet. Oldschool ftw.

                              Comment


                              • een facepalm is hier wel van toepassing

                                [ame="http://www.youtube.com/watch?v=ztcB5fwc890"]PowNews, 7 april 2014: Pro- en anti-Wildersdemonstratie in Nijmegen - YouTube[/ame]
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X