Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ring is altijd wel leuk om heen te gaan, ik ben afgelopen weekend naar EFR Germany geweest.
    Sprinten op een vliegveld, Boba motoring was daar met een golf 1 2.0 16v turbo, golf 2 2.0 16v Turbo en de Mitsubishi Colt met 978pk.
    Visit my photo page

    MWPhotography

    My sw thread
    Funfer Business

    Comment


    • Mooi golfje,
      dat probleem heeft een maat van me ook, Die wil nog lager maar heeft eerst een andere onderlip nodig:



      Ook wel geinig, stond vandaag een standaard saxo naast m'n flatje, kon het niet laten haha
      nog een weekje en dan gaat eindelijk weer naar beneden



      i shouldn't be daily driving this:
      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

      Comment


      • Comment


        • verdomme gijs, ben stront jaloers op die audi van je.


          i shouldn't be daily driving this:
          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

          Comment


          • bedankt dat is een mooie compliment ...

            Comment


            • Comment


              • Iemand in de buurt van A'dam?
                Godin Kate Upton wandelt daar ergens rond



                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • godsamme was precies vrij vandaag, had ik eerder moeten weten!

                  Comment


                  • Ik heb trouwens weer een tjoenert van de dag gevonden, die auto was ook op een meeting in Nieuwegein een paar weken geleden, en hij hoort ook bij Team Low and Slow haha, slow zal het wel zijn, maar low....

                    Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

                    Comment


                    • man, man , man,
                      doet gewoon pijn aan de ogen,wat ben je denkende als je hier in rondrijd.

                      in de franse scene is "tjoening" helaas nog aardig in

                      heb ook vaak moeite met auto's die van die drempelvrees stickers enzo hebben maar nog steeds op monstertruck hoogte staan.


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • ja ik kan best verschillende stijlen respecteren maar dat trekt gewoon echt op niks, enige waar die mee moet oppassen met een drempel is dat die achterlijke bumper niet scheurt.

                        Comment


                        • Laats reed er een corsa voor me, enorm hoog op de poten, drempelvrees sticker erop en een joekel van een uitlaat eronder, ik weet niet waarom maar om een of andere reden vond de bestuurder het nodig om zich uit te sloven, ging 3 bochten goed maar bij de 4de ging die rechtdoor de stoep op en nam die een paaltje mee
                          Visit my photo page

                          MWPhotography

                          My sw thread
                          Funfer Business

                          Comment


                          • Weet niet of iemand dit al in de random draad had gepost, of ergens anders hier op S|W maar moest gelijk aan deze denken:



                            i shouldn't be daily driving this:
                            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                            Comment


                            • Die saxo heb ik op zandvoort gezien, echt een dikke wagen!

                              Comment


                              • @ Gijs, wat een bak heb je toch, gewoonweg strak!

                                Ricers, ach, dat maakt het weer wat leuker op de weg soms.
                                Maar die link naar die Celica (repost) is wel heel erg veel werk voor iets wat het niet is of ooit zal worden!
                                Last edited by Suburuuh; 04-01-2014, 02:03 PM. Reason: Error

                                Comment

                                Working...
                                X