Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Waarom slepen we geen bbq mee? Er gaat niks boven BBQ op een meeting. Desnoods doe je t bij iemand thuis/loods die een beetje ruimte heeft voor 10 auto's. :P

    Comment


    • Ja kan ook, maar op een parkeerplaats BBQ'en is geen goed idee denk. Maar inderdaad bij iemand thuis is dat helemaal tof. bij Loekaaz miss?

      Comment


      • Originally posted by Twannnd View Post
        haha krijg je nog korting ook!

        Nee wokken is altijd wel nice vind ik. Vladi jij hebt connecties, als jij nou eens een dikke meet opzet. En dan mensen die zich willen aanmelden en vertellen hoeveel hun auto heeft gekost moet je wel weigeren he
        Ik heb wel 8000 euro in mijn auto gestopt!!!!

        en hijs nog steeds kudt

        Originally posted by Twannnd View Post
        Ja kan ook, maar op een parkeerplaats BBQ'en is geen goed idee denk. Maar inderdaad bij iemand thuis is dat helemaal tof. bij Loekaaz miss?
        Wij hebben onze loodsen geplaatst zodat we er dingen in konden plaatsen. Niet om ruimte over te hebben
        En zomerdags wil je echt niet bij mij thuis vertoeven. Op zo'n boerderij barst t van de vliegen die je auto onderschijten. Met zwarte spikkels. In Mickey Mouse motief.
        En als ze je auto in vliegen, weten ze pas na 3 weken de uitgang te vinden...
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • Wok klinkt goed, Mac is zóó 90sh.

          Hoop dat ik ook kan komen, ff face-meeten!

          Comment


          • Ach paar vliegen ken geen kwaad. :P

            Comment


            • Ja,alleen dan heb je kans dat we wel allemaal vliegen kwaad doen,kan je nooit meer zeggen dat je geen vlieg kwaad doet :P

              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
              Fiat Panda 1,2 Dynamic

              Comment


              • De Astra is eindelijk klaar. Bumper heb ik gelijk laten cleanen. Plaat uitsparing weg, sleepoog weg en koplamp sproeier afdek kapjes weg.

                beide koplampen (was er maar 1 kapot) vervangen en het dak laten spuiten.
                Uiteraard kon ik het niet laten om ook maar gelijk de winterwielen op te bergen. Nu enkel nog zakken

                Crappy photo, crappy photobucket kwaliteit

                Comment


                • ik zeg t niet gauw. Maar dat is een verdomd strakke Opel!
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Originally posted by Twannnd View Post
                    haha krijg je nog korting ook!

                    Nee wokken is altijd wel nice vind ik. Vladi jij hebt connecties, als jij nou eens een dikke meet opzet. En dan mensen die zich willen aanmelden en vertellen hoeveel hun auto heeft gekost moet je wel weigeren he
                    Sws niet, die krijgen een plekje voorop de parkeerplaats met zo'n bordje ervoor.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • wow, voorkant is mooi strak geworden. zomervelgjes staan hem ook erg gaaf!


                      i shouldn't be daily driving this:
                      "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                      Comment


                      • Ik zou deze bijna ophalen, best een leuk ding voor weinig:




                        Mayhem, je Opel ziet er goed uit zo btw.

                        Comment


                        • Ben ik naaierig bezig om te zeggen dat een op srs aangeboden wielkast roller voor de helft van de vraagprijs nieuw te koop is in de winkel? Haha

                          Comment


                          • Nee, je bent een naaier als je er eentje voor 50 tot 70 euro koopt en hem te koop zet voor 90.
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • Mooie Twan, met de M van trommelrem.
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • thom heb een hangar waar BBQ kan
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X