Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Me have no FB so no I don't have to look @ all their sh*t.. *lol*

    Comment


    • Zojuist de Passat gereden, strakke bak, niets verkeerd over neer te tikken.
      Maar een beetje vals gespeeld door een kw schroefset en andere ophanging rubbers voor.

      Blijkt de eigenaresse ook de vorige zakelijke berijdster te zijn van de spec B die ik wil rijden.
      Wat een toeval zeg!

      Renault valt nu uit de top 3:
      1. Mondeo 2.5T (door het blok)
      2. Mazda 6 ( rijeigenschappen)
      3. VW Passat 3.2 FSI V6 4M (tijdelijke valsspeler)

      Comment


      • oh gaaawd, Ik Heb Een Dikke Bak. wat the fuck man.

        gelukkig zit ik al bar weinig op Facebook dus zo erg stoor ik me er niet aan,
        enige wat daar nog handig is , is dat velg verkoop hoekje waar zo nu en dan nog eens wat leuks langs komt.


        @suburuuh,
        nice om te zien dat je ook alle wagens afgaat, wat word de volgende op de lijst?


        i shouldn't be daily driving this:
        "Volkswagen Golf mk1 build thread"

        Comment


        • Me zoontje ligt inmiddels hier op de bank met koorts en een kuurtje.

          Voorlopig is het deze week gedaan met de 'challenge'.

          Comment


          • ahw shit man, juist wanneer het zo lekker weer is. beterschap daar mee


            i shouldn't be daily driving this:
            "Volkswagen Golf mk1 build thread"

            Comment


            • Originally posted by Vladi View Post
              Vanmorgen opende ik mijn Facebook en stoorde mij meer dan ooit tevoren aan die types die elke mogelijkheid aangrijpen om maar een foto van hun auto te plaatsen.
              "aanwezig"-post en onwijs zielige pagina's als deze.

              Is er nou niemand meer bescheiden en ingetogen en moet je alles maar doen om likes te verzamelen? Zijn die 100 likes op Facebook nou waar je het allemaal voor doet?
              Moet je jezelf op de borst kloppen met "Ik Heb Een Dikke Wagen" pagina's en de Facebook credits die je erop verdient?

              Hoezeer ik niet geloof in de reden die DMPD opgeeft en hoe erg ik ook vind dat DMPD een van de laatsten is die erover mag klagen, ze hebben wel gelijk

              Facebook begint me elke dag een beetje meer de strot uit te hangen, naast een aantal buitenlandse connecties en connecties verderop in Nederland die makkelijk bij te houden zijn via Facebook is het vrijwel alleen nog maar een bron van ergernis.

              Dit is overigens alleen nog maar de ergernis over de auto-scene, laat me aub niet beginnen over die like, tag en revolutie-starters. Zum kotsen.

              (Ja, ook ons groepje heeft een eigen Facebook pagina met wat van onze foto's erop, ik weet het. Puur uit entertainment, niet om onszelf op de borst te kloppen)
              De mentaliteit van pak 10 jaar terug zal spijtig genoeg niet meer terug komen, maar vind wel dat je als organisatie er moet kunnen boven staan voor een selectie van wagens te maken, ze vragen tenslotte zelf wat de kenmerken van de wagen zijn...
              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

              Comment


              • Lol, mag hopen dat supercar "booting" geen hype word onder et normale volk



                i shouldn't be daily driving this:
                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                Comment


                • Originally posted by DutchieSaxo View Post
                  ^ x2

                  laat zien waar je voor staat en hou dat als evenement ook vast.
                  wel geinig dat je jezelf als "top-dog" een binnenplaats wilt toe-eigenen met een kassabonnetje.
                  Snap dan ook niet waarom Dumpd zich druk maakt over die gasten met centen,
                  lekker negeren. staan ze maar op de gewone parkeerplaatsen met hun trailerqueens.

                  Ma wat zeggen jullie d'r verder van om gewoon een datum te prikken en keer met z'n allen ergens af te spreken?
                  Beter gewoon 13 Juli doen, zelfde datum als de Main show van Dumpd.
                  gewoon ergens parkeerplaatsje bij een eetgelegenheid, prima.

                  @Vladi: Ik heb ook wel eens van die gasten op facebook gehad, lekker ontvrienden ben je er vanaf.

                  Comment


                  • ...Helemaal als je een R8 nodig hebt om je hazenlip te compenseren
                    Lucas
                    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                    Originally posted by LCG
                    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                    Comment


                    • Originally posted by Twannnd View Post
                      Beter gewoon 13 Juli doen, zelfde datum als de Main show van Dumpd.
                      gewoon ergens parkeerplaatsje bij een eetgelegenheid, prima.

                      @Vladi: Ik heb ook wel eens van die gasten op facebook gehad, lekker ontvrienden ben je er vanaf.
                      Kan ik m'n facebook wel wegsmijten
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • Beter wel een goed restaurant en shit en geen mcdonalds.
                        Spareribs of zo'n BBQ toko ofzo!
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Originally posted by Vladi View Post
                          Beter wel een goed restaurant en shit en geen mcdonalds.
                          Spareribs of zo'n BBQ toko ofzo!
                          Sowieso geen mcdonalds, anders gewoon volle bak wokken.

                          Comment


                          • Originally posted by Twannnd View Post
                            Sowieso geen mcdonalds, anders gewoon volle bak wokken.
                            Ik zeg doen, dan plot ik me even een Southpark City Wok takeaway sticker voor op m'n achterraam en voelt de Shuttle zich maximaal thuis
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • haha krijg je nog korting ook!

                              Nee wokken is altijd wel nice vind ik. Vladi jij hebt connecties, als jij nou eens een dikke meet opzet. En dan mensen die zich willen aanmelden en vertellen hoeveel hun auto heeft gekost moet je wel weigeren he

                              Comment


                              • dagje meeten met als afsluiter Wokken klinkt goed, mac heb ik uurtje later toch altijd weer honger.


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X