Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zeg, ken jij de mosselman?


    i shouldn't be daily driving this:
    "Volkswagen Golf mk1 build thread"

    Comment


    • Geen Dumpd2014 vanwege internet-Fame ..
      Maar wel via facebook bekend maken...

      Of blazen ze dit jaar af vanwege meningen van internet helden?


      Mij ben je kwijt.... Please can anyone explain!

      Comment


      • huh whattefak, dat is echt mega kut!

        Comment


        • Ja huh waskebeurt? Heb geen FB dus loop sowieso achter.

          Comment


          • https://www.facebook.com/events/2043...3654676840296/

            Ik vind het vaag verhaal... Wees duidelijk, ivm internet helden cancelen we de show dit jaar via hetzelfde medium... 😒

            Comment


            • Wat een slappe klets zeg. Als je niet wilt dat het bekend word moet je geen FB pagina en al die klets erover beginnen.

              Comment


              • Ook leuk als je hotel al geboekt is...
                KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                Comment


                • Ik betwijfel of dat het is....
                  Hier zit wel wat meer achter...
                  Ik denk deels dat het ook met voor- selectie /aanmeldingen en de daartoe behorende afkeuringen en kritiek te maken heeft ....


                  Hij/hun zit(ten) hier zelf ook online ...

                  Comment


                  • Originally posted by Riskant View Post
                    https://www.facebook.com/events/2043...3654676840296/

                    Ik vind het vaag verhaal... Wees duidelijk, ivm internet helden cancelen we de show dit jaar via hetzelfde medium... 😒
                    I call bullshit,

                    Zoals mijn reactie onder het item zelf ook; de echte reden hoef ik niet eens te weten.
                    Maar ga niet het medium wat jou en je bedrijf groot heeft gemaakt en groot houd in de zak staan trappen.

                    Ze zijn gestopt met hun normale webshop en hebben een Facebook-shop geopend, op alles wat ze uitdelen staat: Like us on Facebook of share us on Facebook of whatever.
                    Vertel mij dan gvd niet dat het de bezoekers/doelgroep zijn die het stukmaken, je bent zelf dan onderdeel van het probleem wat je probeert te bestrijden.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • zoals hb zegt, das wel zuur dan
                      Floccinaucinihilipilification

                      Comment


                      • Originally posted by Riskant View Post
                        Ik betwijfel of dat het is....
                        Hier zit wel wat meer achter...
                        Ik denk deels dat het ook met voor- selectie /aanmeldingen en de daartoe behorende afkeuringen en kritiek te maken heeft ....


                        Hij/hun zit(ten) hier zelf ook online ...
                        Ik denk er zelf ook een en ander achter maar dat is verder irrelevant.
                        Het is gewoon erg jammer dat het niet doorgaat, ik hoef niet te weten waarom..
                        ..
                        Maar (naar mijn idee) de laatsten die tegen het internet en social media mogen schoppen zijn de dames en heren die DMPD organiseren.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Originally posted by P78 View Post



                          ik wou je topic niet verneuken met mijn offtopic

                          ga helemaal stuk. Collega's kijken me raar aan, allesss
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Misschien dat ze geen locatie rond kregen oid. In ieder geval de reden die Dumpd geeft vind ik erg slecht.

                            Comment


                            • Mij boeit het eigenlijk niet zo veel. Auto zou toch niet af zijn. Al had ik er dan evengoed wel heen gegaan met iemand anders mee oid...

                              Ah joh, anders organiseren we zelf toch ff een stance-meet&greet ergens bij een gore vette eettent of openbaar parkeerterrein?
                              Ik weet bij Beverwijk nog een P-terrein die veel leeg staat en vol zit met zwarte strepen...
                              Desnoods stippelen we een leuk toer-tochtje uit langs wat grappige plaatsen... You name it!

                              PS: Ik denk dat, met de 82-km van Amsterdam, AutoTron Rosmalen de aangewezen plek zou zijn voor DMPD14. Kunnen goeie miereneukers zijn en zou me niks verbazen als zij moeilijk doen over DMPD
                              Last edited by loekaaz; 03-12-2014, 09:38 AM.
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Mooi kut, ben er de vorige 2 keer bij geweest en vond die diversiteit retegaaf, vind het alles behalve een logische reden om het hele event af te blazen maar achja zijn nog zat andere meeting's om heen te gaan.
                                Toer tochtje door NL of zelf iets organiseren ben ik voor !


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X