Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat er staat klopt inderdaad wel ja. In mijn ogen is het niet erg om <insert merk> only te zijn. Als jij dat fijne auto's vind, prima toch Ik snap soms mensen ook niet, als ze zeggen dat ze nooit meer iets anders zouden rijden dan een Renault. Niet dat mijn auto zo geweldig is hoor, maar dan denk ik bij mezelf: toch blij dat ik daar niet elke dag in hoef te rijden Zo denkt hij waarschijnlijk ook over mijn wagen, en dat is prima!

    Wat er verder staat klopt inderdaad. Als je degene ben met het meeste aanzien, de grootste facebook site, het duurste wiel of de nieuwste setup ben je de shit. Dat, en verschrikkelijk veel foto's van je auto spammen en laten spammen en instant internet fame. Ik moet zeggen dat dat bij mij ook redelijk snel is gegaan, nadat ik wat meetings gedaan heb met DUB05 (wat overigens niet meer bestaat), en er overal foto's van mijn auto's gespammed en getagt werden. Ik vind het allemaal prima, vind het wel grappig om de auto op zoveel verschillende sites met verschillend comentaar van (voornamelijk buitenlandse) mensen te zien, zeker als de foto's zijn gemaakt door mensen die weten hoe ze met hun Kanon om moeten gaan. Echter als iemand zegt: ZOOOO, JIJ HEBT EEN REACTIE VAN <insert bekend persoon> dan intereseert t me geen hol. Hij, of Sjaak met z'n pet en z'n MOH stickers op z'n auto; het zou voor iedereen evenveel moeten betekenen

    Dat je bekendheid krijgt is geen probleem..Het is tenslotte maar een auto die je zelf gebouwd hebt. Dat andere mensen hem leuk vinden, prima, maar daar moet je je niet naar gaan gedragen

    Wat helemaal onderaan de tekst staat geld ook zonder meer. Er zijn er maar een paar waarvan je kan zeggen dat het fame fuckers zijn, het gros is gewoon chill.
    Last edited by iloow; 03-05-2014, 03:34 PM.
    Check us out @ Facebook: Flatworx

    Comment


    • Originally posted by RallyePug View Post
      Lijkt me prachtig. Moet je bij de bouwmarkt ff zo'n goudgeverfde ketting halen voor om je nek. Benz logo eraan en Tabbert pet op
      haha zo lopen sommige er echt bij maarja ieder zn ding he

      Comment


      • Originally posted by Twannnd View Post
        haha zo lopen sommige er echt bij maarja ieder zn ding he
        Made my day

        Comment


        • Originally posted by iloow View Post
          Dat je bekendheid krijgt is geen probleem..Het is tenslotte maar een auto die je zelf gebouwd hebt. Dat andere mensen hem leuk vinden, prima, maar daar moet je je niet naar gaan gedragen

          Wat helemaal onderaan de tekst staat geld ook zonder meer. Er zijn er maar een paar waarvan je kan zeggen dat het fame fuckers zijn, het gros is gewoon chill.
          Bekendheid krijgen doe je inderdaad niets aan, probleem is dat mensen de bekendheid gaan opeisen. Zeker een aantal Duitse clubs hebben daar heel erg veel last van en er zijn flink wat Nederlandse clubjes die dat voorbeeld opvolgen of op willen volgen. Meer als een "Paar" imo.

          Veel auto's worden onderschat omdat ze niet elke dag lopen te slijmen bij de topdogs.
          Maarja, ze zetten liever dezelfde wagens in de spotlight op evenementen met een bekende naam erbij dan 1x iemand die er net zo veel of misschien nog wel meer bloed, zweet en tranen in heeft zitten.
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

          Comment


          • Originally posted by Twannnd View Post
            haha zo lopen sommige er echt bij maarja ieder zn ding he
            Benzo swag alles.
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • Vandaag sloeg het noodlot even toen, onderweg naar de uitlijning begaf de alternator het, snel naar de autoparts gereden en deze had gelukkig nog een op stock wat nooit afgehaald was, deze gestoken en hij bromde weer vlotjes, nu staat hij mooi veilig in de garage tot vrijdagnacht
              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

              Comment


              • Strak! Succes bij ultimate dubs

                Comment


                • blijft zo'n heerlijke jetta. succes bij ultimate dubs en maak een hoop foto's haha


                  i shouldn't be daily driving this:
                  "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                  Comment


                  • Ik ga morgen kijken voor zoooo iets vets...
                    Geef alvast een tip:

                    LT1 6-spd. man. en een vogel die in de hens staat...
                    Last edited by loekaaz; 03-07-2014, 08:16 AM.
                    Lucas
                    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                    Originally posted by LCG
                    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                    Comment


                    • Originally posted by loekaaz View Post
                      Ik ga morgen waarschijnlijk zo iets vets doen en misschien kopen...
                      Geef alvast een tip:

                      LT-1 6-speed manual en een vogel die in de hens staat...
                      Bandit

                      Swappen naar de Benz?
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • Ja opvolger van de opvolger van de Bandit, dus...opvolger van KITT dan eigenlijk :P

                        Is wel het idee om de LT1 over te swappen naar de Benz, en mocht dat niet mogelijk blijken, ga ik m doorverhandelen zodat ik eindelijk mezelf een 400E-onderdelenwaggie kan veroorloven...

                        Ik waarschuw wel alvast: het ding is echt butt-ugly
                        Last edited by loekaaz; 03-07-2014, 08:33 AM.
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment



                        • BABY-KOTS / PISKLEURTJE?
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Alles kan Lucas, ligt er net aan hoe graag je het zelf wilt

                            Comment


                            • Nah heb gehoord dat een LS1 wél 1op1 te swappen is, omdat ie een front-sump heeft, net als de M103. De LT1 heeft geloof ik een rear-sump... Moet er nog ff achteraan gaan
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • KUTZOOI!

                                Het blijkt toch wel een automaat te zijn!
                                Naja... 0.7 overdrive is ook lekkah...
                                Last edited by loekaaz; 03-07-2014, 09:37 AM.
                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X