Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • leuk leesvoer hier:
    http://oppositelock.jalopnik.com/the...on_object_map=[1448900478676704]&action_type_map=[%22og.likes%22]&action_ref_map=[]

    volledig mee eens btw, is niet alleen de vw scene
    Last edited by Twannnd; 03-04-2014, 03:22 PM.

    Comment


    • Hij heeft wel gelijk en zet mijzelf ook wel aan het denken..

      Comment


      • Min of meer wat ik al jaren zeg over de VW Scene.

        De scene is net een rode loper, zien en gezien worden, het liefst in de buurt van een aantal andere populaire topdogs, Zo niet zorg je dat je er uit ziet net als hen om maar wat aandacht en hopelijk complimentjes van die "grote" jongens te ontvangen.
        Verschrikkelijk hielen likken om maar vrienden te worden. Het hardst lachen want ze maken een grapje. Zij doen het, dus ik vind het maar mooi en doe er maar lyrisch over.
        Ik durf zelfs te beweren dat mensen onderdelen kopen van de "top dogs" om maar in contact te komen met ze.

        En dan volgend jaar misschien in dat rijtje staan van de prijswinnaars en andere topdogs op grote evenementen, lekker aan het handje meelopen van de populaire jongens en schouderklopjes krijgen van de nieuwe generatie tuners die op hun beurt weer aan willen sluiten bij de popi-jopies.


        Laat mij dan maar het vervelende zwijn zijn wat veel mensen mij vinden, mensen die oprecht komen voor hulp of een leuk praatje die zien mij ineens heel anders.
        Het enige verschil is dat ik aan het eind van de dag wél kan zeggen dat ik mijn eerlijke mening gegeven heb en mijn auto voor mijzelf heb gemaakt.
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

        Comment


        • Goed gesproken

          Ik maak mijn auto's helemaal voor mezelf, anders had ik geen candy gouden borbet en geen "diffuser" in mijn mx5. Op beiden heb ik veel negatieve reacties ontvangen maar ik vind het dik dus whatever!
          Maar idd iedereen in de vw scene geilt altijd zo op die prijswinnaars, maar het ergste aan de vw scene is dat vw alles is en alle andere merken zijn niks in hun ogen, nee laten we overal een fucking saaie 20vt ingooien... Joepie
          Dat kwam/komt mij echt de strot uit.
          Last edited by GinoGJ; 03-05-2014, 01:27 AM.

          Comment


          • Oh, en wat betreft h a ters;
            De enige manier om van zogenoemde "h a ters" af te komen is door ook negatieve meningen te kunnen incasseren en te stoppen met mensen af te branden als een "h a ter".

            Ik heb regelmatig bedreigingen ontvangen omdat mijn mening mensen niet aan stond.
            Paar maand terug was er nog wat 2-jaar oud zeer van een ratstyler die claimde tegenover een jongen die ik ken dat hij mij binnenkort alsnog eens af zou gaan tuigen omdat ik jaren terug een opmerking had gemaakt op het internet over een auto.

            Dan denk ik bij mezelf waar gaan we heen? Was hij me ook komen pijpen als ik lieve woordjes over die auto in z'n oor gefluisterd had?
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • Originally posted by GinoGJ View Post
              Goed gesproken

              Ik maak mijn auto's helemaal voor mezelf, anders had ik geen candy gouden borbet en geen "diffuser" in mijn mx5. Op beiden heb ik veel negatieve reacties ontvangen maar ik vind het dik dus whatever!
              Maar idd iedereen in de vw scene geilt altijd zo op die prijswinnaars, maar het ergste aan de vw scene is dat vw alles is en alle andere merken zijn niks in hun ogen, nee laten we overal een fucking saaie 20vt ingooien... Joepie
              Dat kwam/komt mij echt de strot uit.
              Je moest eens weten hoeveel VW-vrienden mij complimenten geven over mijn Shuttle, veelal in een PM of appje en zelden openbaar. Maar dan nog, dan zie je toch even dat sommigen de autowereld wél snappen.
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde vw vrienden haha, het kan ook liggen aan het feit dat jouw shuttle wel in het plaatje past van de vw wereld. Hij is namelijk oem+ en mijn mx5 not so much.

                Comment


                • Originally posted by GinoGJ View Post
                  Dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde vw vrienden haha, het kan ook liggen aan het feit dat jouw shuttle wel in het plaatje past van de vw wereld. Hij is namelijk oem+ en mijn mx5 not so much.
                  Shuttle wordt ook alleen maar OEMer waarschijnlijk.
                  Als ik een set genuine Mugens MR5 of CF48 kan ruilen tegen mn Images dan gebeurt dat per direct

                  Moet eerlijk zeggen dat de MX5 ook niet echt mijn auto is maar wat je ermee doet dat maakt hem wel veel beter. Hardtopje, aggressieve wielsetup en van die assholes in de bumper vind ik hem wel staan. Maakt 'm iets meer mannelijk.

                  Maar inderdaad, dat VAG only gedrag komt mij ook flink de strot uit, Dat zijn ook geen Auto- of VAG liefhebbers die zich zo gedragen, maar gewoon toevallige voorbijgangers die een VW gekocht hebben en denken dat ze niets anders mooi mogen vinden.
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Die mugen MR5 zijn wel dik! En ik vind je Shuttle echt een prachtwagen, perfecte kleur, verlaging en wielen. Ondanks wat ik eerder wel eens heb gezegd.

                    Maar ik moet zeggen niet alleen vw heeft natuurlijk fanboys, honda en vooral amerikaanse v8 "liefhebbers/neukers" zijn net zo erg! haha
                    Ik kan alles gelukkig waarderen.

                    Comment




                    • Ja je hebt overal wel van die merkenhooligans, helaas.
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • In de vw scene is het inderdaad het ergst, daarom vindt ik Dumpd bijvoorbeeld ook echt een super goed initiatief, als het alleen maar dat die vwfanbois zien dat er meer is als hun golf 4 op air. Ik maak mijn auto ook naar mijn smaak en heb ook zat negatieve en positieve reacties gehad maar ik doe het vooral om het plaatje wat ik zie als ik naar de parkeerplaats kijkt. Ik kan het juist waarderen als mensen iets doen wat andere niet doen, dat maakt de scene in mijn ogen.

                        Comment


                        • van mijn vriendengroep ben ik samen met nog 1 de enige die niet VAG rolt, zijn ons wel continue aan't overhalen en t staat ook vast dat ik hierna een duitste haal, werkt gewoon veel makkelijker. ma dat " elite " gedoe heb ik nog helemaal niet gemerkt. tot nu toe juist allemaal erg gemoedelijk en hebben zelfs intresse in andere auto's. Precies wat Twannn dan ook zegt; Dumpd vond ik juist zo vet omdat ik net zo graag naar een Golf op lucht kan kijken; als na die rat peugeot van 2 jaar terug.


                          i shouldn't be daily driving this:
                          "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                          Comment


                          • Haak ook in n.a.v. de link met de oproep tot discussie...

                            Ik heb bij de Subaru Club ook gemerkt dat er wel een paar Subaru Only gasten zijn.
                            Ook gasten die altijd wat op te merken hadden, ook één die nogal wat te zeggen had over mijn setup met de 10J's WORK rims. Prima, mag iedereen voor zichzelf weten.

                            Je moet altijd je mening kunnen en mogen geven, maar je hoeft dat niet op een bitch way te doen.
                            En het 'heeters' issue, gelukkig maar, anders doen we ook allemaal hetzelfde.
                            Ik heb járen in het aircooled meegelopen, waaronder in de organisatie van het 'Budel' evenement.
                            Zo veel stylen en so much love!! Nog nooit in heel wat jaren iets negatiefs gehoord of gezien.

                            Inmiddels ligt de weg nog steeds open voor de volgende auto qua keuze voor mij.
                            Ben nergens aan gebonden en als ik wat vind, ga ik er gewoonweg iets van maken in my own budget and style. Of dat nu een VAG is wat Iloow helemaal kicken vindt of een Grandis wat Vladi of P niet zo kan bekoren. Dát heeft géén enkele invloed op het uiteindelijke resultaat en aanschaf.


                            Mocht ik geld teveel hebben, dan zou ik mijn wensen met duurdere spullen kunnen veroorloven.
                            Dat wil niet zeggen dat de essentie van wat IK leuk vind, ook niet daarin kan laten zien.

                            Gelukkig heb ik ook gewoon modaal, dus ga ik vooral doen wat ik wil met enige nuance qua geld.
                            Geen idee of ik weer nieuwe kostbare WORK wielen of soortgelijk aan ga schaffen, wellicht ga ik op zoek naar iets unieks tweedehands.

                            Respect voor ieder die wat van zijn ride maakt, ook al zal het in sommige gevallen niet mijn persoonlijke voorkeur zijn. Maar dat kan ook niet!
                            Soms zit ik wat YT vids te kijken van TRC met al die dure wagens en denk dan mwah. Anderzijds zit ik Mighty Car Mods hun kick off episode van dit jaar te kijken (gaan naar Japan) en zie dan dat ze bij echte drifters (broers.van elkaar van de 88's club) wat gaan modificeren aan hun Subaru 1.3 turbo Kei car en ook die gasten hun rides zie en ga van 'daaaammmmnnn gaaaaaf'!
                            Ook hun motto (van de 88's):
                            - car needs to look good,
                            - car needs to drift good with much power,
                            - car needs to look good while drifting!

                            En als je dan ziet hoe die wagens er uit zien denkende aan frase 1...


                            Eigenlijk wil ik geen familie ride maar een missile car bouwen... Zo nu is het er eindelijk uit *lol*.

                            Mzzl

                            Comment


                            • Originally posted by Suburuuh View Post
                              Haak ook in n.a.v. de link met de oproep tot discussie...

                              Ik heb bij de Subaru Club ook gemerkt dat er wel een paar Subaru Only gasten zijn.
                              Ook gasten die altijd wat op te merken hadden, ook één die nogal wat te zeggen had over mijn setup met de 10J's WORK rims. Prima, mag iedereen voor zichzelf weten.
                              Met die merkgebonden clubs heb je meestal last van een soort van autistisch karakter, alles móet op een bepaalde manier anders raken ze helemaal in paniek.


                              Respect voor wat iederen met z'n auto doet heb ik gewoonweg niet en is ook nergens voor nodig.
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • Originally posted by Vladi View Post
                                Respect voor wat iederen met z'n auto doet heb ik gewoonweg niet en is ook nergens voor nodig.
                                daar hap ik dan maar even op, ben ik het nl niet mee eens, ieder z'n eigen smaak natuurlijk, ma het afzeiken van iemand's werk alleen omdat het jou niet ligt noem ik dan weer nergens voor nodig. iemand die bloed zweet in tranen in een tjoeningsbak steekt geef ik net zoveel respect als iemand die meer richting stance gaat. ookaal vind ik dat laatste mooier. ik repsecteer gewoon het werk en vakmanschap wat er in gaat zitten.

                                edit: wat betreft je merkgebonden clubs sla je de spijker op z'n kop


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X