Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alle foto's op de laatste na zijn van de tijd dat ik eigenaar was....

    Ik geloof dat ze aardig omhoog geschroefd was na enkele dagen...
    Maar ze staat ook alweer een tijd te koop hoor...


    Twan... Het was de bedoeling om terug te gaan naar 18" als ze niet verkocht was....

    Comment


    • Ja inderdaad 18' is echt perfect onder zo'n 5 serie.

      haha wat een geweldige discussie in de velgen-verkoop fb

      Comment


      • Ergste is nog dat de grootste azijnpissert nog een introducee van mijn kant is ook...

        Maargoed. hij doet het dan ook puur voor de sar. niet voor de imi-bwois
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • Toch heeft hij wel af en toe gelijk, lastig om te weten welke velgen er wel of niet voldoen aan de criteria.

          Roti blq zijn ook imi's... Maakt dat rotiform dan ook slecht? Net als dat rota een aantal imi's produceert en daarom wordt rota niet geaccepteerd op de pagina en zelfde zou dan moeten gelden voor rotiform..
          Hetzelfde geld voor OZ, compomotive en speedline, allen hebben ze modellen die als twee druppels water op elkaar lijken. Die merken ook maar niet meer toestaan dan? Haha

          Lastig allemaal.

          Comment


          • Denk dat je vooral de grens moet trekken bij velgen die gekopieerd zijn en velgen die ergens op geinspireerd zijn.

            Comment


            • simpleton gehalte lekker hoog met dat gesodemieter met velgen verkopen op facebook.
              't is al wat jong!

              Comment


              • Wat er al gezegd is....
                Er is een verschil tussen klakkeloos kopiëren en geïnspireerd zijn door..

                De hele grens tussen "echt" en "nep" is vaag...
                Begrijp ik ook wel, maar er is meer...
                Lak, afwerking, service, productie proces, quality control....


                Maar daar draaide het bij sommige niet om joh ...
                Sommige zaten gewoon te zuigen, om het zuigen ...

                Comment


                • simpele oplossing hoor

                  als beheerder wis je elke keer de velgen die je niet goed vindt, al dan niet met een PM naar de plaatser
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Och ik heb er smakelijk om gelachen, vanaf post 1 was duidelijk dat hij kwam om de boel eens lekker te jennen en nog zijn er mensen die er (te) serieus op in gaan.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Heb bij 'm in de 1e klas gezeten op de HTS. Vaak genoeg mn broek volgescheten van t lachen met die Chris
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Ja, in het begin wantrouwde ik zijn commentaar al....

                        Zijn er inderdaad die er nog flink op in gingen..

                        Ach ja....... we gaan gewoon door waar we mee bezig waren.....

                        Comment


                        • Zag gisteren in Zwijndrecht nog een zilveren golf4 station op 19" Roti's met spacers, low.
                          Niet verkeerd.

                          Audi experts.... Je kan de A4 stations in de 1.8T of de 2.0 verkrijgen. Zit een pk of 40 verschil in.
                          Any pro's or con's iemand?

                          Ik wordt ook wel weer aangetrokken tot de V70 station en dan super laag leggen in OEM trim.

                          Verder bij toeval mijn C4 naast een Grandis kunnen parkeren. Die Grandis is zelfs kleiner WTF!?

                          Anyways, lekker aan het neuzen op de auto sites. Weet het nog niet hoor.....

                          Comment


                          • 1.8t is relatief makkelijk om meer vermogen uit te halen!

                            Comment


                            • Ben er ook nog eens op geraakt
                              Touaregs raken spijtig genoeg niet op tijd klaar, dus heb ik de dycasts er op gegooid, nu nog donderdag en vrijdag klaar maken en ik kan zaterdag richting ultimate dubs vertrekken


                              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                              Comment


                              • heerlijk zon jetta plat op zn pens, maar mis wel de zijspiegel. anders ist zo vlak


                                i shouldn't be daily driving this:
                                "Volkswagen Golf mk1 build thread"

                                Comment

                                Working...
                                X