Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Geel of groen


    Comment


    • V70R is inderdaad erg dik, zou graag zo'n interieur in de 850 willen. CY, Cream Yellow is wel de ultieme kleur voor een 850, maar ook gelijk de duurste.

      Rood zijn bijna allemaal vaal, dus dan vins ik mijn kleur, DOP Dark Olive Pearl het mooist. Donker groen met een parelmoer goude glans eroverheen.

      Comment


      • Vaal rood kun je wat aan doen.
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

        Comment


        • Zo'n 850 smeekt om dikke >10" brede 17" Steelies in antraciet/gunmetal grijs...
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • Vandaag de o-ring en pakking van de turbo olie retour leiding vervangen. Nu laat ik tenminste geen spoor van olie meer achter. Nu alleen nog uitvinden waarom mijn stoelverwarming het aan beide kanten niet doet.

            Comment


            • Originally posted by Vladi View Post
              RR Twingo's yeah. Ga vd week proefrijden in een Twingo diesel, gunstig voor het werk en kan ik er mooi een 3e autotje bij halen.

              (Ik ben alle telefoonnummers kwijt, app me indien je me mist)
              Ik rij dagelijks in zo'n ding, rijdt prima en is best rap. Alleen de zitpositie is een beetje raar
              Facebook Sander Zuurbier
              Instagram sanderz28

              Twingo RS

              Comment


              • Vanavond de spuiter aan de lijn gehad, Astra mag gemaakt worden.

                Gelijk maar besproken dat de voorbumper gecleaned word.. nu ook maar denken over of nieuwe wielen of luft.. we zijn toch bezig.

                Comment


                • Originally posted by DutchStance View Post
                  Vandaag de o-ring en pakking van de turbo olie retour leiding vervangen. Nu laat ik tenminste geen spoor van olie meer achter. Nu alleen nog uitvinden waarom mijn stoelverwarming het aan beide kanten niet doet.
                  Stoelverwarming, eerder ballnutts warmer *lol*

                  Ik was vroeger ook helemaal weg van die vla-gele-T5R.
                  Ooit in Monaco in elke straat na elke keer linksaf te zijn geslagen kwam ik er één tegen.


                  Originally posted by mayhem View Post
                  Vanavond de spuiter aan de lijn gehad, Astra mag gemaakt worden.

                  Gelijk maar besproken dat de voorbumper gecleaned word.. nu ook maar denken over of nieuwe wielen of luft.. we zijn toch bezig.
                  Heb je al budget dan?

                  Comment


                  • Hoe bedoel je? De schade expert heeft gemeld dat het akkoord is.

                    En als ik toch nu wat extra laat doen, kan ik het beter goed doen.

                    Comment


                    • Originally posted by SanderZ View Post
                      Ik rij dagelijks in zo'n ding, rijdt prima en is best rap. Alleen de zitpositie is een beetje raar
                      Ook de 1.5 D?
                      Ik ben bang dat hij qua grootte tegen gaat vallen gezien ik nu een 207 heb.
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • je gaat blij worden van die Twingo Vladi. Al heb ik alleen maar ervaring met de Gordini RS en de Wind (zelfde onderstel); ze rijden allemaal als een kart...
                        Het zal sowieso een bult rijplezier schelen t.o.v. je 207, want die lijdt aan obesitas. Known fact.
                        Lucas
                        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                        Originally posted by LCG
                        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                        Comment


                        • Originally posted by loekaaz View Post
                          je gaat blij worden van die Twingo Vladi. Al heb ik alleen maar ervaring met de Gordini RS en de Wind (zelfde onderstel); ze rijden allemaal als een kart...
                          Het zal sowieso een bult rijplezier schelen t.o.v. je 207, want die lijdt aan obesitas. Known fact.
                          Zelfs met die obese peugeot met obese bestuurder heb ik al menig Bimmer-tuner klop gegeven op bochtige wegen.
                          Lef & techniek > Overgewicht.

                          Ik ga het zaterdag eens bekijken bij de dealer, als ik er 4 wielen in kwijt kan en de auto rijdt lekker dan gaat het gewoon door. Ik vind de 190nm koppel iig wel lekker klinken voor zo'n klein wagentje

                          Ik hoop alleen dat ze niet net zoals bij de Peugeot er zo'n Frans aanvoelende versnellingsbak onder gezet hebben, wat is dat een waardeloze bak die onder dat ding zit.
                          Last edited by Vladi; 02-20-2014, 01:42 AM.
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • Originally posted by Vladi View Post
                            Ik hoop alleen dat ze niet net zoals bij de Peugeot er zo'n Frans aanvoelende versnellingsbak onder gezet hebben, wat is dat een waardeloze bak die onder dat ding zit.
                            Dan moet ik je helaas teleurstellen. Ze zijn allemaal het zelfde, behalve de RS-modellen... Allemaal hockeysticks in bakken met gummy knikkers...
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • Ik snap dat niet, stokbrood gaat toch ook altijd lekker door de paturain, dan kunnen ze toch ook wel een bak maken die lekker en soepel in de versnelling schuift.
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • Hahaha ja, ik verbaas me nog altijd over mijn eigen Renooit Meegaan; Als ik stil sta en 'm in z'n 1 druk, klinkt het aan de buikenkant alsof iemand een champagnefles ontkurkt onder de motorkap...
                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X