Geel of groen
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
V70R is inderdaad erg dik, zou graag zo'n interieur in de 850 willen. CY, Cream Yellow is wel de ultieme kleur voor een 850, maar ook gelijk de duurste.
Rood zijn bijna allemaal vaal, dus dan vins ik mijn kleur, DOP Dark Olive Pearl het mooist. Donker groen met een parelmoer goude glans eroverheen.
Comment
-
Vaal rood kun je wat aan doen.Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
Zo'n 850 smeekt om dikke >10" brede 17" Steelies in antraciet/gunmetal grijs...Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Originally posted by Vladi View PostRR Twingo's yeah. Ga vd week proefrijden in een Twingo diesel, gunstig voor het werk en kan ik er mooi een 3e autotje bij halen.
(Ik ben alle telefoonnummers kwijt, app me indien je me mist)Facebook Sander Zuurbier
Instagram sanderz28
Twingo RS
Comment
-
Originally posted by DutchStance View PostVandaag de o-ring en pakking van de turbo olie retour leiding vervangen. Nu laat ik tenminste geen spoor van olie meer achter. Nu alleen nog uitvinden waarom mijn stoelverwarming het aan beide kanten niet doet.
Ik was vroeger ook helemaal weg van die vla-gele-T5R.
Ooit in Monaco in elke straat na elke keer linksaf te zijn geslagen kwam ik er één tegen.
Originally posted by mayhem View PostVanavond de spuiter aan de lijn gehad, Astra mag gemaakt worden.
Gelijk maar besproken dat de voorbumper gecleaned word.. nu ook maar denken over of nieuwe wielen of luft.. we zijn toch bezig.
Comment
-
Originally posted by SanderZ View PostIk rij dagelijks in zo'n ding, rijdt prima en is best rap. Alleen de zitpositie is een beetje raar
Ik ben bang dat hij qua grootte tegen gaat vallen gezien ik nu een 207 heb.Don&Vlad || SOHK
Comment
-
je gaat blij worden van die Twingo Vladi. Al heb ik alleen maar ervaring met de Gordini RS en de Wind (zelfde onderstel); ze rijden allemaal als een kart...
Het zal sowieso een bult rijplezier schelen t.o.v. je 207, want die lijdt aan obesitas. Known fact.Lucas
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Originally posted by loekaaz View Postje gaat blij worden van die Twingo Vladi. Al heb ik alleen maar ervaring met de Gordini RS en de Wind (zelfde onderstel); ze rijden allemaal als een kart...
Het zal sowieso een bult rijplezier schelen t.o.v. je 207, want die lijdt aan obesitas. Known fact.
Lef & techniek > Overgewicht.
Ik ga het zaterdag eens bekijken bij de dealer, als ik er 4 wielen in kwijt kan en de auto rijdt lekker dan gaat het gewoon door. Ik vind de 190nm koppel iig wel lekker klinken voor zo'n klein wagentje
Ik hoop alleen dat ze niet net zoals bij de Peugeot er zo'n Frans aanvoelende versnellingsbak onder gezet hebben, wat is dat een waardeloze bak die onder dat ding zit.Last edited by Vladi; 02-20-2014, 02:42 AM.Don&Vlad || SOHK
Comment
-
Originally posted by Vladi View PostIk hoop alleen dat ze niet net zoals bij de Peugeot er zo'n Frans aanvoelende versnellingsbak onder gezet hebben, wat is dat een waardeloze bak die onder dat ding zit.Lucas
Comment
-
Ik snap dat niet, stokbrood gaat toch ook altijd lekker door de paturain, dan kunnen ze toch ook wel een bak maken die lekker en soepel in de versnelling schuift.Don&Vlad || SOHK
Comment
-
Hahaha ja, ik verbaas me nog altijd over mijn eigen Renooit Meegaan; Als ik stil sta en 'm in z'n 1 druk, klinkt het aan de buikenkant alsof iemand een champagnefles ontkurkt onder de motorkap...Lucas
Comment
Comment