If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ik weet niet, maar ik blijf ook gewoon een "oudere" meuk vriend.
Vind alle Legacy's mooi behalve het hierboven geplaatste type.
Ik zat vanmorgen op de A28 achter een Saab 9-5 Estate, dat lijkt me nog eens een gruwelijk ruime wagen, spannend maar toch zakelijk design, vaak zeer mooi uitgevoerd.
Ik kan maar 1 nadeel vinden aan dit type, en dat is die afschuwelijke chromen ringen rond de koplampen.
(en het dash is een beetje saai/duits)
Allereerst Alfa, mooi op te zien, maar zitpositie en ruimte achterbank/koffer laat weinig te wensen over.
Ik heb er vorig jaar al 1 bekeken IRL vandaar tot deze conclusie gekomen.
Audi A6, vooral het comfort en luxe nivo (standaard so what!) en het lijnenspel vind ik ontzettend gaaf.
Heb zelfs een mooie avant te koop gezien, in budget, weinig km's, mooi blauwe.
Legacy, kijk ik ook nog naar maar dan alleen een spec B! Laatst iemand gesproken die er 1 uit Italië had gehaald voor redelijk geld. Ik zal er eerst (bij een Subaru forum lid) in gaan rijden om hem uit te sluiten als outsider. Alleen de spec B's zijn redelijk zeldzaam als wagon!
Ik ben nu eenmaal op zoek naar luxe, daarna verlagen, kick ass wielen en hier daar wat subtiele dingen. Aan wielen/verlaging wil ik best geld spenderen, maar niet aan onnodige dingen.
Alleen een bodykit of delen daarvan wanneer het echt beter smoelt, gewoonweg clean&strak!
Mzzl
Last edited by Suburuuh; 02-10-2014, 07:45 AM.
Reason: Ninja automatische woord spelling reversed ....
Comment