Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by DutchStance View Post
    Problemen? Als er een motor/auto betrouwbaar is, dan is het wel een Volvo. Dat blok is compleet doorontwikkeld.
    Vooral tot 2006 hebben ze nogal wat problemen, daarna meer betrouwbaarheid!
    Het net staat er vol van, forums ook. Vandaar.

    Volvo's zelf zijn wel best betrouwbare voertuigen, een V70 T5 is ook niet verkeerd!
    V50 met een 2.2 er in, ook leuk! Keuzes, keuzes, keuzes.....

    Comment


    • Weet je wat mij wel mooi lijkt, een Audi A4 of A6 avant, en dan op air.

      En dan met Rotiforms ofzo

      Uniek.
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Lol, nee man, BBS eronder, dan ben je pas uniek.

        Comment


        • Sowieso ben je met RS vreselijk uniek!

          (rs001 iemand?)

          Comment


          • Jokers!!

            Toch ben ik er van overtuigd dat ik er iets 'anders' van kan en zal maken.

            Vladi, jij bent bevoorrecht hè.

            Comment


            • Waarom?
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Ik bedoel, kijkende naar jouw build! Van helemaal standaard naar wat het nu is, OEM+ pretty unique!

                Althans, imho!

                Comment


                • Iedereen kan het man. Het enige limiet is het budget en evt creativiteit.

                  Mijn Shuttle is van ver gekomen en ik heb veel zeer zeldzame items weten te vinden maar zoals ik het ook vaak met een maatje erover heb. Geef een Suzuki Swift of een Mazda 323 wat aandacht en daar maak je ook een dikke wagen van.
                  Vind alleen dat aan meeste nieuwere auto's weinig eer te behalen is, meeste auto's komen full option en alles is makkelijk te vinden/verkrijgen. En alles is zo'n beetje hetzelfde aan het einde van de rit.
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Originally posted by Vladi View Post
                    Iedereen kan het man. Het enige limiet is het budget en evt creativiteit.

                    Mijn Shuttle is van ver gekomen en ik heb veel zeer zeldzame items weten te vinden....

                    Vind alleen dat aan meeste nieuwere auto's weinig eer te behalen is, meeste auto's komen full option en alles is makkelijk te vinden/verkrijgen. En alles is zo'n beetje hetzelfde aan het einde van de rit.
                    True! Maar daarom is het leuk om niet het begaande pad te volgen.

                    En ja, een beetje luxe zoek ik deze keer wel.

                    Comment


                    • Daarom ben ik voor de Grandis!

                      Ook al gedacht aan een lancer wagon trouwens?
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • Ik zeg een Mazda 6 station kopen en een mps schadebak en daar gewoon zelf een mazda 6 mps station bouwen met dikke goodies

                        Comment


                        • Originally posted by Vladi View Post
                          Daarom ben ik voor de Grandis!

                          Ook al gedacht aan een lancer wagon trouwens?
                          Vanavond tijdens het hardlopen weer één gespot, zo'n Grandis. Verlichting led achterzijde is cool.

                          Heb ook inderdaad naar de Lancer wagon gekeken, maar qua ruimte niet echt groot (erg laag dak).
                          Lijnen van de body en het idee om er EVO dingen in of op te schroeven daarentegen!
                          Maar voor het geld van de gemiddelde vraagprijs (voor deze lancer) kan je véél grotere wagens kopen.




                          Originally posted by Twannnd View Post
                          Ik zeg een Mazda 6 station kopen en een mps schadebak en daar gewoon zelf een mazda 6 mps station bouwen met dikke goodies
                          Ben voor, maar de volgende car moet rijden, niet stilstaan! Als écht project zeer interessant dat wél. *lol*

                          Comment


                          • Na mijn aanrijding weet ik nog een mooie Mazda 6 schadebak ! (a)

                            Comment


                            • Haha, ow. Als ik mijn WRX niet ga oplappen, ga ik ook geen andere er voor opzoeken.

                              Comment


                              • @Subruuh,

                                Waarom geen Alfa Romeo 159 1750TBi SportsWagon in Ti-uitvoering?

                                zoals HNNNNGGGG...:


                                wss beetje eentje uit de bovenste prijsklasse, maar je snap iig wat ik bedoel

                                En mooi rood is niet lelijk..

                                Last edited by loekaaz; 02-10-2014, 01:28 AM.
                                Lucas
                                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                                Originally posted by LCG
                                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                                Comment

                                Working...
                                X