Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mayhem View Post
    zal wel niet, het is eigenlijk enkel plaatwerk, airbag is blijven zitten ook.
    Auto is ook verzekerd tegen aanschafwaarde.

    Wilde gok, ik denk 3 a 3,5 aan schade.
    oke ja het ziet er nogal ernstig uit vandaar, als het 1 en ander krom is gaat het hard natuurlijk. naja zowiezo echt kut!

    Comment


    • Dat zuigt behoorlijk. De schade is te repareren, maar de heisa er om heen!


      Zal ik eens een 'knuppel' in dit hoenderhok droppen...

      De Audi A6 2006 begint te knagen aan me.....!
      Binnen budget, luxe en waarom moet ik nu persé een station/MPV?
      Alleen voor de vakantie is het handig, maar een goede box bovenop helpt ook.

      Natuurlijk wel incl. as low as possible, wellicht air?!

      Comment


      • Pak dan een V70R, veel luxe, comfort, vermogen, stijl, en geen doodsaaie audi.

        Comment


        • Originally posted by mayhem View Post
          ^^ lol


          Soms als je de echte gegevens weet hoef je alleen maar te laten weten dat je ze hebt. Zo heb ik een kerel die niet wou leveren en kutsmoezen had een sms gestuurd met daarin enkel zijn huisadres. opeens lag een week later mijn pakketje op de mat.
          Yuuup, werkte bij mij ook een keer..,
          Mailtje met zijn eigen adres + link naar een site tegen oplichting met zijn naam geregistreerd .. Binnen 24u mijn geld retour!

          Comment


          • Mayhem, mooi kut man...,

            Jij voor de rest heel?

            De schade ziet er best ernstig uit...
            Maar als de airbag niet af is gegaan...

            Hoe is het precies gebeurd?

            Comment


            • V70R natuurlijk, mooie bak! Maar wil ik de minste problemen krijgen, dan moet het een jonger model zijn, dat kost ook wat meer hè!

              Doodsaai vind ik de A6 nou ook weer niet, veel gezien is wat anders natuurlijk.

              Comment


              • Originally posted by Suburuuh View Post
                Dat zuigt behoorlijk. De schade is te repareren, maar de heisa er om heen!


                Zal ik eens een 'knuppel' in dit hoenderhok droppen...

                De Audi A6 2006 begint te knagen aan me.....!
                Binnen budget, luxe en waarom moet ik nu persé een station/MPV?
                Alleen voor de vakantie is het handig, maar een goede box bovenop helpt ook.

                Natuurlijk wel incl. as low as possible, wellicht air?!

                Ik vond je zoektocht naar een exoot spannender, van de Accord heb je ook een prachtige Sedan versie bijvoorbeeld.

                Ik vind de modellen van Audi de laatste jaren eigenlijk maar saai/eentonig en veel te gericht op de zakelijke markt, de Skoda tak komt met veel mooiere modellen op de markt.
                Maar zelfs dan zou ik waarschijnlijk verder kijken naar een niet-VAG.
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • @suburuuh kuch!

                  [IMG][/IMG]
                  Facebook Sander Zuurbier
                  Instagram sanderz28

                  Twingo RS

                  Comment


                  • Mee eens Vladi, maar toch..... Knaag knaag

                    Sander, die gast heeft genoeg keuze in wielen! OW het ging om de Beemer.
                    Ik neus wel eens wat op de 5 tourers, maar dan wel 1 model nieuwer.
                    Ook voor deze 5serie touring ben ik wel te vinden hoor haha.

                    Comment


                    • Eerder dit...

                      Comment


                      • Originally posted by Riskant View Post
                        Mayhem, mooi kut man...,

                        Jij voor de rest heel?

                        De schade ziet er best ernstig uit...
                        Maar als de airbag niet af is gegaan...

                        Hoe is het precies gebeurd?
                        Niks aan de hand.

                        Ik heb de kap niet open gehad, maar alles deed het nog ,en met wat direct achter de koplamp zit (Accu en zekeringkast) heb ik het idee dat daar niets mee is. Ook de airco radiateur en intercooler was nog heel. Airbags zijn blijven zitten, wiel stond nog keurig recht , liep niets op aan behalve een losgekomen binnenscherm.

                        Bij ons is een lange rechte weg 1 van de dorpen uit, met 1 zijweg naar het industrieterrein en een 60 meter verder aan de overzijde een zijweg vanuit de polder.
                        Vrouw kwam uit de polder, heeft lang staan twijfelen en gekeken , die lange weg was zover als je kon kijken leeg. Echter omdat ik vanaf het industrieterrein kwam heeft zij mij niet gezien en geen 2de keer naar links gekeken toen ze de weg op draaide.

                        Comment


                        • Krijg je daar dan ook Belgische kentekenplaten en een BKR notitie bij Suburuuh?
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • Originally posted by Suburuuh View Post
                            Dat zuigt behoorlijk. De schade is te repareren, maar de heisa er om heen!


                            Zal ik eens een 'knuppel' in dit hoenderhok droppen...

                            De Audi A6 2006 begint te knagen aan me.....!
                            Binnen budget, luxe en waarom moet ik nu persé een station/MPV?
                            Alleen voor de vakantie is het handig, maar een goede box bovenop helpt ook.

                            Natuurlijk wel incl. as low as possible, wellicht air?!
                            Doe het! Geen lelijke Japanse familiewagens maar een knappe luxe wagen. Ik zeg Yes!
                            Check us out @ Facebook: Flatworx

                            Comment


                            • Originally posted by Suburuuh View Post
                              V70R natuurlijk, mooie bak! Maar wil ik de minste problemen krijgen, dan moet het een jonger model zijn, dat kost ook wat meer hè!

                              Doodsaai vind ik de A6 nou ook weer niet, veel gezien is wat anders natuurlijk.
                              Problemen? Als er een motor/auto betrouwbaar is, dan is het wel een Volvo. Dat blok is compleet doorontwikkeld.

                              Comment


                              • Originally posted by Vladi View Post
                                Krijg je daar dan ook Belgische kentekenplaten en een BKR notitie bij Suburuuh?
                                Huh? Zou kunnen...

                                Originally posted by iloow View Post
                                Doe het! Geen lelijke Japanse familiewagens maar een knappe luxe wagen. Ik zeg Yes!
                                Whahaha, oeh, dat is duidelijke praat. Uiteindelijk maak ik zelf de beslissing.
                                Maar ik sta open voor alles. Gelukkig heb ik genoeg contacten voor info over diverse merken/typen auto's. Daarmee én wat er mettertijd te koop staat, zal leiden tot wat het dan gaat worden. Al blijf ik het jammer vinden dat het geen Mazda 6 MPS kan worden.

                                Comment

                                Working...
                                X