Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GinoGJ View Post
    Ja ze waren net een slag te groot idd

    Onder een subaru vind ik die reps die iedereen haat zo mooi staan, ik geloof rota grid? volk te-37 toch? Welke kleur is die?
    Neeee geen Rotas... Maar dat zal Mr. M ook niet zo snel doen denk ik.
    Misschien 17" Gotti's? Of Watanabe RS.
    Ronals staan inderdaad beter, 16" is gewoon te groot voor een Jetta.

    Comment


    • Nee oke geen rotas haha maar dat zijn toch de reps van volk te37?

      Comment


      • Ben persoonlijk ook wel gecharmeerd van de grid maar nee, we gooien het eens over een andere boeg.
        OZ turbo's of Racing wat deze jongeman er onder heeft link. Met adapter platen maakt het kwa ET waardes weer helemaal passend.


        Originally posted by DDM View Post
        Neeee geen Rotas... Maar dat zal Mr. M ook niet zo snel doen denk ik.
        Misschien 17" Gotti's? Of Watanabe RS.
        Ronals staan inderdaad beter, 16" is gewoon te groot voor een Jetta.
        Gotti's, daar had ik nog niet eens aangedacht, thanks
        Last edited by Mr.M; 02-29-2012, 03:09 PM.

        Comment


        • Originally posted by Mr.M View Post
          Gotti's, daar had ik nog niet eens aangedacht, thanks
          Zo veel mogelijkheden

          Comment


          • Vaal geworden plastic bumpers en kappen ingesmeerd met motorolie, als nieuw

            Comment


            • ik weet een setje 17" roti nue te koop staan

              17"
              4x100
              8breed
              ET 30
              met nog super goede nangkang 185/35/17 bandjes..

              1650€ of een goed bod
              Last edited by P78; 03-01-2012, 04:12 AM.
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Volgende week eindelijk tijd om de schroefset eronder te zetten! Komt er ook gelijk een swaybar op aan de achterkant en een carterbeschermer.. Dan kijken hoe de wielen eronder staan

                Comment


                • Klinkt goooeeed Ben benieuwd
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • Originally posted by Rubens View Post
                    Volgende week eindelijk tijd om de schroefset eronder te zetten! Komt er ook gelijk een swaybar op aan de achterkant en een carterbeschermer.. Dan kijken hoe de wielen eronder staan

                    Comment


                    • Originally posted by Chrismetch View Post
                      Als je goed zoekt vind je hier ergens een foto in z'n standaard glorie

                      Comment


                      • Dus, de E21 is terug!
                        Wat is het toch een heerlijke auto
                        Ik zit nu alleen wel met een probleempje... Ik wil nog lager gaan, maar de onderste draagarmen kunnen niet verder omhoog doordat het subframe daar in de weg zit...
                        Plaatje:


                        Dit is niet de mijne, maar dit is wel precies zoals het er nu uit ziet. Er is een mogelijkheid om wat materiaal van het subframe af te slijpen/zagen en 'm in z'n geheel omhoog te verplaatsen, hier denk ik nu over na. Zoals ik nu rij heb ik nog ongeveer een cm veerweg

                        Comment


                        • Oh, en alle rubbers zijn slechter dan ik me herinnerde... Gelukkig heb ik alles in Polyurethaan al klaarliggen
                          Hopelijk deze week nog even olie en kvs wisselen (loopt een beetje warm), daarna naar een maat van me om alles PU te maken, hopelijk 323i remmen te installeren, veerpootbruggen te doen en misschien ook al het subframe aanpakken.

                          Comment


                          • Mooi nieuws! PU lijkt me heerlijk, maar een rotklus..

                            Bestaan er geen aangepaste draagarmen voor een e21? Zal wel prijzig zijn.. maar hoef je niet in je frame te zagen.

                            Comment


                            • Originally posted by DDM View Post
                              Dus, de E21 is terug!
                              Wat is het toch een heerlijke auto

                              Let the fun begin!!!!

                              Comment


                              • Originally posted by Rubens View Post
                                Mooi nieuws! PU lijkt me heerlijk, maar een rotklus..

                                Bestaan er geen aangepaste draagarmen voor een e21? Zal wel prijzig zijn.. maar hoef je niet in je frame te zagen.
                                PU zou wel mee moeten vallen als je ze van tevoren in de vriezer gooit en je hebt een pers. Ze zijn ook uit 2 delen dus je hoeft ze er niet doorheen te persen. Naast alle draagarm en stabirubbers heb ik trouwens ook subframe, differentieel en stuurhuisbussen van PU. Maar we gaan het meemaken...
                                Subframe zal wel moeten gebeuren want zoals het nu is lijkt me niet zo verstandig voor de lange termijn. Als ik doe wat ik wil doen gaat ook het rolcentrum omhoog, erg goed voor de handling

                                Comment

                                Working...
                                X