Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by P78 View Post
    voor we brollis thread volspammen

sidepipe?

ps is dit nu een speelgoedautootje?
    Prototype van de evoluzione(wat ik heb)
    Kooi gaat voorlopig niet gebeuren,ost ene pak geld,en is voor op staat gruwelijk onpractisch.

Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
    Fiat Panda 1,2 Dynamic

Comment

• verzekering zal wel niks uitkeren en boven de 200 euro zeggen dat ie financieel totalloss wordt verklaard. Zulke honden zijn t wel "met het oog op de dalende oldtimerprijzen"
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Originally posted by P78 View Post
        sucks

maar elke voordeel heb ze nadeel

kan je ineens mooie originele kuntsstof bumpers bestellen ipv gespoten (dat zou ik toch doen)
        Zou mooi zijn ja, vind dat gespoten zelf ook niks.

Originally posted by loekaaz View Post
        verzekering zal wel niks uitkeren en boven de 200 euro zeggen dat ie financieel totalloss wordt verklaard. Zulke honden zijn t wel "met het oog op de dalende oldtimerprijzen"
        Ben ik idd bang voor, moet even kijken hoe ofwat.
        Visit my photo page

MWPhotography

My sw thread
        Funfer Business

Comment

• aah dat is echt ellende zoiets, en uiteindelijk wordt je er niet beter van

Comment

• Originally posted by loekaaz View Post
            Nou, een 4 delige Brembo upgrade kit kost nieuw 2600 USDollar...

lijkt mij dan stug dat twee voorste klauwen van Alcon dan 2k kosten....
            Even opgezocht. Vergelijkbare Alcon klauw is 500 pond nieuw. Dus 2 stuks is 1k. 1,2k euro dus. Ok iets minder dan ik dacht, maar alsnog aan de prijs.
            Maargoed, dan moet je nog blokken en matchende schijven. Duur grapje.

Comment

• als je zoals ik fan bent van taxis weet je dat de stukken duur kunnen zijn
              Floccinaucinihilipilification

Comment

• Originally posted by RallyePug View Post
                Even opgezocht. Vergelijkbare Alcon klauw is 500 pond nieuw. Dus 2 stuks is 1k. 1,2k euro dus. Ok iets minder dan ik dacht, maar alsnog aan de prijs.
                Maargoed, dan moet je nog blokken en matchende schijven. Duur grapje.
                Ik koop deze wel
                Getrag Dogleg 5-bak, LSD-tje, 220 pk op de achterwieltjes en uiteraard de 4pots remklauwen. Alleen die verf***te KE-Jettronic staat me niet aan...

hij's al flink in prijs verlaagd. Weet nog dat ie er op stond voor 1000 euro meer. Toen bood ik 1000,- en toen vond hij 't te weinig. Daarna is ie dr weer af gehaald. Nu staat ie er weer op voor 600
                Last edited by loekaaz; 01-20-2014, 10:37 AM.
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

Comment

• Originally posted by gijsk View Post
                  bots

Bots geen banden *lol*, maar staat netjes zeg!

Originally posted by brolli21 View Post
                  Maatje van me heeft een shop gemaakt van de 156 op borbets,moet zeggen dat het me wel bevalt
                  Staat best goed jah!

@ all (F5 toets ontbrak weer eens op mijn iPod )
                  Locatie voor een volgend DUMPd event, ben benieuwd (ondanks geen deelname komende 2 jaar)!
                  Maar maakt mij niet uit waar, het is altijd de moeite waard imho.

Comment

• ja ha .. banden :

Comment

• @ Gijs
                      Zit er nu al de spacer op achter? En voor geen? Voor kan ook nog wel iets breder toch?

Mocht ik t.z.t. airride overwegen, zal ik jou ook eens uithoren.

Comment

• klopt, achter zit 15mm, voor zou ik wel 10mm kunnen plaatsen.. het is hier wel een klein beetje vertekent beeld omdat ik achter niet max heb laten zakken. nu lijkt hij achter bijna op de band te liggen maar er zit nog wel een cm tussen.

air is leuk

Comment

• Ok, yeah, ik ben ook nog steeds 50/50 air/coils

Heb laatst een vid van een Accord op air gezien, wielen lekker tucken!!

Comment

• Ik doe met je mee.. twijfels twijfels.

40K per jaar + KW V2 schroefset met KEAN ultra low veren is niet helemaal ideaal..

Comment

• Nu zet ik geen 40k pj weg, eerder 15k pj, maar het comfort is ook met air meer familycar proof!

En het tucken idee is growing on me. Maar dan wordt het wat meer sparen en uitgeven vs coils!

Comment

• Ik kwam weer een dikke tjoenert tegen, even bij zn fotos kijken

Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.

Comment

Working...
                                X