Dan toch wel E60 aftermarket verlichting met van die audi ledjes en rode of groene angeleyes toch he?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
-
-
Originally posted by Riskant View PostHoeveel stiekeme mofo's zouden er nu mee zitten lezen?
Denk dat het er minimaal 3x zoveel zijn als dat er hier actief zijn....
Al moet ik zeggen dat ik nog niet lang echt actief hier op et forum. Ken de site onderhand al wel 3 jaar geloof ik en heeft echt mijn stijl van auto's veranderd. Reden dat ik nu wel actief ben is omdat ik ook niet zon persoon wou zijn die alleen maar lurkt. De sticker heeft de Sax nog maar net maar das omdat ik hem nu pas" stickerwaardig" vind en dan wil ik em wel posten haha. BTW zag laatst in Enschede wel een rode golf 3 op dikke rs jes. Met de S|W sticker ook verticaal . Benieuwd of die zich hier ooit heeft voorgesteld
Comment
-
Originally posted by DutchieSaxo View PostHoeft van mij perse niet gelijk verlaagd of slammed te zijn. subaru bv zie ik in mij ogen als rally auto en hoort niet op z'n pens te liggen. Zolang ie maar geen wheelgap heeft. Ma met de s|w sticker verwacht ik op z'n minst een goede fitment
vanavond wordt nieuwe locatie van Dumpd bekend gemaakt, ben benieuwd.
Comment
-
stickers zijn jaren '90 jongensFloccinaucinihilipilification
Comment
-
daar was ik idd ook schuldig aan, politie heeft me vaak tegengehouden omdat hij te laag kwam haha
ps
dit heeft wel iets
(s)a3 berlineLast edited by P78; 01-09-2014, 04:17 AM.Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Originally posted by DutchieSaxo View PostHoeft van mij perse niet gelijk verlaagd of slammed te zijn. subaru bv zie ik in mij ogen als rally auto en hoort niet op z'n pens te liggen. Zolang ie maar geen wheelgap heeft. Ma met de s|w sticker verwacht ik op z'n minst een goede fitment
Maar ik zal toch weer van het begin moeten starten met mijn next ride... maar verlaging staat natuurlijk no.1 on tha list
Comment
-
dat snap ik, en in die optiek geef mij dan maar een a6 haha
maar ik vindt em wel mooi, zag gistere de reclame op tv, en dacht eerst dat het de nwe a4 was
wat ga jij nu kopen ter vervanging trouwens?Floccinaucinihilipilification
Comment
Comment