Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oh gawd,ik ken die gozer nog uit mn Bmw tijd,zat ook op bimmerportal met zn E36,echt een sjaaksautoserviceftw figuur.
    Dit soort gasten kom ik trouwens graag tegen bij het stoplicht,staan ze heel mans te doen,tot je ze ff gruwelijk op hun reet geeft,dan zijn ze opeens niet zo stoer meer :P

    Zometeen mn inlaat en bobine cover van mn 156 vervangen:



    En vandeweek mn schermranden maar eens rollen,her en der hoor ik toch wel eens een schraapje,en aar iriteer ik mee aan

    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
    Fiat Panda 1,2 Dynamic

    Comment


    • Ik laat op de snelweg sjonnies altijd schrikken met knallen uit m'n uitlaat. :')

      Comment


      • Ohja, hier word ook gestanceworked zie ik

        Mijn auto is Oem+!
        Mijn auto is JDM!
        Mijn auto is Stanceworks!


        Gut..
        Check us out @ Facebook: Flatworx

        Comment


        • Originally posted by DannyL
          Leuk dat iedereen meer commentaar heeft op het stanceworks dan op de auto zelf, of zit ik toevallig op het klaagforum ipv vwforum?

          Ontopic:

          Autotje ziet er strak uit, je moet hem binnenkort nog ff komen showen nu die zo laag staat!
          Originally posted by Iloow
          Opzich niet vreemd, aangezien de mensen die op S|W zitten dat een warm hard toedragen. Stanceworks is geen stijl, tis een site.

          Ontopic: succes met je project! Ben benieuwd naar je velgen!
          En daarna:

          Originally posted by Golf3Almere
          Stance|Works is een Club/Style zoals JDM.. en niet alleen een Website of blog...
          De wielkasten worden zowiezo uitgerolt en opnieuw gespoten.
          Ik wil juist zo breed mogelijk en laag mogelijk maar als jullie willen zeiken ??
          Heb ik maar 1 ding te zeggen,,, Rij jij dan eens zo laag mogelijk als je het durft ????

          Als je het niet mooi of leuk vind tja dan ga je toch niet reageren of zoeken jullie gewoon aandacht ??
          Je hebt het over laag en breed en je weet niet eens wat Stance|Works is. ??


          Maarja ik hou van uitdagingen dus de velgen gaan toch die maat worden die ik heb opgenoemt en ja voor 14inch en achter 15inch.. verbreed staal...


          Ik dacht ik sluit nog positief af, door m te vertellen dat het een site/forum is en m succes te wensen met zn velgen.. Faal.
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • Tja, wat moet je ermee...

            Comment


            • Huilen Alex.. Heel hard huilen
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Originally posted by RallyePug View Post
                Ik laat op de snelweg sjonnies altijd schrikken met knallen uit m'n uitlaat. :')

                Kan ik ook ! (alhoewel, das gelogen, hij staat al 8 maanden stil)
                Als zelfs de Honda mannen van 070 racing met vingers in hun oren weglopen, weet je dat ie goed knalt

                [ame="http://www.youtube.com/watch?v=s_-0KRZzFZA&feature=c4-overview&list=UUJPLFkF8X6oOBVtorQ6Bo1Q"]Extreme launch control backfire - YouTube[/ame]

                Comment


                • 070 racing.. Dolle pret met de Hondatjes in Den Haag. Die verzamelen vaak bij de mac op Dekkershoek daar vlakbij toch?
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • Geen idee, Ik kom eigenlijk nooit in den Haag, vroeger toen ik veel naar de straatraces ging kwamen zij naar Rotterdam, of reden we naar hoek van Holland.
                    Ze zijn ook ieder event op Drachten te vinden.

                    Inmiddels heb ik ruim een jaar niet meer gesprint, ben er wat dat betreft helemaal uit.

                    Comment


                    • Originally posted by Riskant View Post
                      Tja, wat moet je ermee...

                      Kon het niet laten, heb ook gereageerd. Nu is het wachten totdat er Lenzooi's ondergaan
                      Facebook Sander Zuurbier
                      Instagram sanderz28

                      Twingo RS

                      Comment


                      • Originally posted by mayhem View Post
                        Geen idee, Ik kom eigenlijk nooit in den Haag, vroeger toen ik veel naar de straatraces ging kwamen zij naar Rotterdam, of reden we naar hoek van Holland.
                        Ze zijn ook ieder event op Drachten te vinden.

                        Inmiddels heb ik ruim een jaar niet meer gesprint, ben er wat dat betreft helemaal uit.
                        Aah ok.. Ik ken ze alleen van hier in de buurt elke vrijdag en zaterdag kom ik wel een oude civic tegen of iets.. vaak met geile of oranje lamepn
                        Check us out @ Facebook: Flatworx

                        Comment


                        • Ik lach een week als onze Ozgur het nederlandse deel ontdekt en zichzelf hier tegenkomt

                          Comment


                          • Originally posted by mayhem View Post
                            Ik lach een week als onze Ozgur het nederlandse deel ontdekt en zichzelf hier tegenkomt
                            +1

                            Comment


                            • Wel gek dat een style een eigen forum heeft?!

                              Mooi vind ik ook dat ie roept "rij dan zo laag als je durft blabla" .. Hij ken verdomme paris Dakar winnen zo hoog staat dat hok!

                              Comment


                              • Stance|Works is een Club/Style zoals JDM..
                                Wat een enorme koekwous, VAG is toch ook geen style..
                                Naast dat het laag is, is dat ding alles behalve knap of mooi. Wat een ontzettend schijthok zeg!

                                Het heet niet voor niets STANCE | Works..
                                For more video/photo of cars from the Netherlands, go to MotorsportMedia.NL

                                Comment

                                Working...
                                X