Als je ze kwijt bent kost het je gewoon geld om te vervangen hoor.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
-
Kleurwijziging is ook geen keuring pik, deuheuDon&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
Originally posted by 106GetnStanced View PostMaarja denk dat hier mijn bezoek aan deze pagina eindigt.
die gaf snel op, ik vond de comments nochtans meevallen
en ik zet het hier om zijn draadje niet verder te verstorenFloccinaucinihilipilification
Comment
-
had lenso
paar mensen had comment op zijn lenzooi
ik ben ook deels schuldig
Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Nieuw project voor de 156
3,0 v6 24v,met distributieriem schade,vorige eigenaar heeft bij het vervangen van de riem de calibers(blokker gereedschap nokkenassen) verkeerd om gemonteerd,en is vergeten de motor eerst een paar keer met de hand rond te draaien voordat ie em starte,kromme kleppen tot gevolg dus...
Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Comment
-
Originally posted by Chrismetch View PostDit is de stapel brieven die ik en mijn vader binnen kregen voor onze collectie Amerikanen van 1974-1984. Nu rijden er 14 van de 20 op benzine, dus mogen door voor het kwart tarief van 120 eypo/jaar. De 6 die op LPG rijden zouden ons 16 848 euro per jaar gaan kosten. Totaal zou er dus 18,5k afgetikt mogen worden om er mee te mogen rijden.
Een kleine bijdrage aan de mrb zou logisch zijn, maar dit is erg onredelijk voor een wagenpark wat jaarlijks maximaal 4000 km rijdt. Schorsen is dus het enige wat erop zit.
Comment
Comment