Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GinoGJ View Post
    Mad mike rijdt alleen met 4 rotor toch, die 6 rotor zit in een dragcar
    jawol, maar is een van Mad Mike zn clubje
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • Comment


      • Originally posted by Twannnd View Post
        Vladi je ging toch swap in de Shuttle doen? zie ik hier een subtiele hint?
        Nee swap is even helemaal van de baan.
        Voor mij zijn er even belangrijkere dingen dan auto's op het moment.
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

        Comment


        • Doge swap
          Much engine
          wow torque
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

          Comment


          • So Speed
            Check us out @ Facebook: Flatworx

            Comment


            • Originally posted by iloow View Post
              Ik snap de heisa omtrent de wegenbelasting wel hoor.. Als ik een verzameling van 5 auto's had bijv, dan had ik ook niet blij geweest als er van het eene moment op het andere me gezegt word dat ik voor 3 van de 5, omdat ze toevallig een diesel zijn, weer de volle mep moet betalen. Daar gaat je verzameling en je hobby.

              Voor mij persoonlijk maakt t geen moer uit, als er ooit een mk2 komt dan neem ik die 20 tientjes per maand voor lief
              Dit is de stapel brieven die ik en mijn vader binnen kregen voor onze collectie Amerikanen van 1974-1984. Nu rijden er 14 van de 20 op benzine, dus mogen door voor het kwart tarief van 120 eypo/jaar. De 6 die op LPG rijden zouden ons 16 848 euro per jaar gaan kosten. Totaal zou er dus 18,5k afgetikt mogen worden om er mee te mogen rijden.

              Een kleine bijdrage aan de mrb zou logisch zijn, maar dit is erg onredelijk voor een wagenpark wat jaarlijks maximaal 4000 km rijdt. Schorsen is dus het enige wat erop zit.

              Comment


              • Zoveel blauw.... Zou ook aan de alcohol gaan....
                �� Show-off...

                Maar idd.. Melkkoe wordt nog niet genoeg gemolken...
                Onder de noemer "milieu" is alles mogelijk!

                Comment


                • De tering, dat is niet mis.

                  Comment


                  • Of LPG eruit halen.
                    Dat is de keuze die je maakt.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Originally posted by Vladi View Post
                      Of LPG eruit halen.
                      Dat is de keuze die je maakt.
                      Dat is (naast schorsen) de enige goedkope oplossing. Maar wat heb je nu aan 6 losse LPG installaties die je later niet meer terug mag inbouwen. De v8-en die op LPG lopen zijn ook daarop afgesteld, de laatste ombouw is in 1996 gebeurd en weten niet beter dat ze op LPG moeten lopen.

                      Maar ik houd me weer op de achtergrond, wilde alleen even aandacht vestigen dat de echte liefhebbers hier de boot mee ingaan met dit belastingplan. Achmed, maar ook Sjonnie uit het kamperdorp hebben het om zeep geholpen met hun 190D's.

                      Comment


                      • Ik heb eindelijk eens de tijd gehad om RDW te bellen mbt mijn apk vraag, en de reactie was toch wel onverwacht:

                        Volgens het RDW moet ik mijn auto de dag na de apk vervaldatum (in mijn geval 24 januari 2014) laten keuren om ik aanmerking te komen. elke keuring voor die datum zorgt voor een een apk plicht van 1 jaar, en niet 2 jaar. Als ik dus mijn auto op bijvoorbeeld 10 januari laat keuren(hij is dan 30 jaar) dan krijg ik alsnog maar 1 jaar apk ipv 2.

                        vond het heel apart maar ik weet nu wat ik moet doen

                        Comment


                        • Dat is zowiezo bullshit,ik ben heel toevallig zelf keurmeester,en zodra je auto 30 jaar oud is,is de keuring altijd voor 2 jaar,ook als ie VOOR de vervaldatum gekeurd wordt.

                          Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                          Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                          Fiat Panda 1,2 Dynamic

                          Comment


                          • Gaat toch om de toelatingsdatum??

                            Comment


                            • Originally posted by Chrismetch View Post
                              Dit is de stapel brieven die ik en mijn vader binnen kregen voor onze collectie Amerikanen van 1974-1984. Nu rijden er 14 van de 20 op benzine, dus mogen door voor het kwart tarief van 120 eypo/jaar. De 6 die op LPG rijden zouden ons 16 848 euro per jaar gaan kosten. Totaal zou er dus 18,5k afgetikt mogen worden om er mee te mogen rijden.

                              Een kleine bijdrage aan de mrb zou logisch zijn, maar dit is erg onredelijk voor een wagenpark wat jaarlijks maximaal 4000 km rijdt. Schorsen is dus het enige wat erop zit.


                              Ik voel ineens de neiging om iemand op het binnenhof door zn harses te schieten...
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • 120 per jaar is toch niet heel onredelijk? Vind 20 oldtimers ook niet echt een reële afspiegeling van het mrb probeem.

                                Lpg is sowieso naaierij.. een schone, zuinige brandstof wordt het zwaarste belast .. de natuur is belangrijk totdat de schatkist er op misloopt.

                                Comment

                                Working...
                                X