Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Als je een collectie van nette oldtimers kan betalen dan heb je middelen voldoende om wat wegenbelasting te betalen.

    Opknappers en auto's waar je nooit in rijdt kun je best schorsen.
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • ik zie dat ook niet als het probleem persoonlijk, die paar tientjes in de maand kunnen er ook wel vanaf(kost tenslotte al genoeg) maar denk ook aan waardevermindering e.d. Ik weet zeker dat mijn auto minimaal 1000 -1500 euro minder waard is geworden tov vorig jaar. En uiteraard schrijf je op elke auto af maar op die manier gaat het toch wel hard.

      Comment


      • Originally posted by mayhem View Post
        Misha, die heeft ook al meer auto's dan vrouwen gehad.....
        Facebook Sander Zuurbier
        Instagram sanderz28

        Twingo RS

        Comment


        • Het is vooral die achterlijke redenatie. Wat levert het nou echt op.? Geen ene kut.
          Maarja het is een logisch gevolg, al die Duitse diesels die geïmporteerd zijn

          Veel auto's zullen verdwijnen, nu valt mijn kadett 1200 (60 pk stoterstangenblokje, scheurijzer ten top) erg mee maar wat denk je van de hobbyisten met USA cars?

          Comment


          • Ben het een beetje met Vladi eens over onze 'oldies'.

            Ik heb affiniteit met het wagenpark en eigenaars van deze wagens, maar het is grotendeels al die jaren besparing geweest (lees voordeel van mindere kosten). Een deel van die groep rijdt natuurlijk letterlijk om dát voordeel. Het andere deel voor de liefhebberij. Het wordt is beslist, nothing to do about it I guess.

            @ Mayhem
            Helemaal fijn dat omboren als het uit zicht blijft achter een cap!


            @ All
            Dit kan ik 24/7 aanhoren 'eargasm' ...... -edit-

            Last edited by Suburuuh; 12-16-2013, 01:12 PM. Reason: Link wrong now right?!

            Comment


            • Eargasm zei je?

              [ame="http://www.youtube.com/watch?v=5NZmUkA5rGQ"]Mad Mike RedBull RX7 - Spitting Flames With No Exhaust - Team NZ Promo 2012 - YouTube[/ame]

              Ooit komt er 1 , ruim ik alles op en een Rotary voor de hobby.

              Comment


              • Ook niet slecht nee ..

                Comment


                • Did anyone say eargasm?
                  [ame="http://www.youtube.com/watch?v=zMcP1RzIjXg"]http://www.youtube.com/watch?v=zMcP1RzIjXg[/ame]
                  Facebook Sander Zuurbier
                  Instagram sanderz28

                  Twingo RS

                  Comment


                  • Bimmer never sounds dull

                    Comment


                    • Overigens. Tipje..

                      Je kan bij de Lamborghini fabriek een museum & productie toer doen (loop je 2 uur door de productielijn) en in de omgeving van de fabriek wordt test gereden, en die gaan gewoon volle bak. Er moet tenslotte degelijk testgereden worden.

                      Ik heb afgelopen zomer dit gedaan, 2 uur lang de Aventador productielijn doorlopen, en in de nabije omgeving vliegt regelmatig een aventador of murcialago voorbij .. Dat doet een man goed

                      Comment


                      • Rotary techniek is geweldig, helemaal de 4rotors en 6rotors waarmee Mad Mike rijdt.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • dit maakt mij toch wel blij

                          [ame="http://www.youtube.com/watch?v=R-wLIyF4PTc"]2014 Mercedes-Benz S 63 AMG in Aktion - YouTube[/ame]
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • Originally posted by Vladi View Post
                            Rotary techniek is geweldig, helemaal de 4rotors en 6rotors waarmee Mad Mike rijdt.
                            Maar duur! "krukas" voor een 4 rotor is serieus geld.

                            Comment


                            • Vladi je ging toch swap in de Shuttle doen? zie ik hier een subtiele hint?

                              Comment


                              • Mad mike rijdt alleen met 4 rotor toch, die 6 rotor zit in een dragcar

                                Comment

                                Working...
                                X