Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by GinoGJ View Post
    haha wat een hok joh, als ik dat doe komt er een 560 ece met 300 pk in. dit is nog relatief sloom

    Comment


    • Ahh ik dacht dat 500 de grootste motor was

      Comment


      • Originally posted by Twannnd View Post
        Ja dat lijkt me wel maar was vandaag niet op tijd thuis om te bellen, zal het morgen nog eens proberen. Ik zal wel even laten weten hoe het nou precies zit dan
        En? Al wat duidelijkheid inmiddels?

        Comment


        • Originally posted by Suburuuh View Post
          En? Al wat duidelijkheid inmiddels?
          heb nog steeds niet gebeld helaas, schiet er iedere keer bij in of pas laat thuis van werk.
          als ik iets weet post ik het

          Comment


          • Ook mooi.. ik kom overal FlatworX kerels tegen, maar geen iloow :P

            Comment


            • Haha wattan? :P Je woont zeker in de richting van Rotterdam/Dord?
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Valt mee, ik woon in Middelharnis, maar werk in Alblasserdam (kelvinring, bij de Mac op het industrieterrein) Gisteren daar een 9n polo, vandaag bij custom car alloy een A3 5deurs.

                Wel toppie vandaag by Marnix, 2 uur lang wheelwhoring daarbinnen haha.

                Daarover gesproken .. houd ik de harten origineel of omboren?

                Comment


                • Kan wel kloppen ja! Niels woont daar in de buurt. Robin met de 5 deurs ook trouwens

                  Eeh.. harten omboren? Van wat naar wat? :P Ze passen nu toch ook al?
                  Last edited by iloow; 12-14-2013, 02:56 PM.
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • Hmm, halve tekst blijkbaar niet mee gekomen (leuk, klein telefoon schermpje) maar ik bedoelde de borbetjes. Heb 2 2inch custom randen besteld, en de mogelijkheden besproken voor die wielen.
                    2 originele 1,75 randen knapt hij op. Enkel de borbetjes zijn 5x120.

                    De 3sdm met schade is het mooiste om een nieuw te kopen, hij zal altijd afwijken en kans op kleurverschil.

                    Comment


                    • Heb ik de foto's hiervan zeker gemist? :P
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Welke?

                        Comment


                        • Die van de borbets!
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • Ik dacht dat die wel bekend waren, maar vind ook niks terug in de photo emmer.

                            Heb ze opgehaald dankzij een tip hier op het forum, setje stond op marktplaats.
                            Heb een bod onder de gordel gedaan en mocht ze warempel komen ophalen.

                            Dingen zijn haast antiek, Made in Germany, week 22 1992.


                            Foto's Here we go!

                            opgehaald en gewassen
                            (pentagon kap zit er bij, ook een door de vorige eigenaar gemaakte centerbolt)



                            Uit elkaar, links zie je wat de vorige eigenaar heeft laten maken als center (ding is zwaar ook)



                            Ik vond een halve RS style een betere look hebben, tel daarbij een maat op die ingenieur is bij een groot industrieel scheepswerk... oftewel dr. autocad



                            Wij laten voor de zaak veel maken, en een prive order kon er ook keurig bij



                            Nieuwe logo's.. en een proefopstelling




                            En nu worden de randen aangepakt. ze zijn 8j et 20 rondom, en worden achter 8.25j met et 16
                            Harten worden waarschijnlijk Audi Quartz Grey

                            Dus dat is het verhaal zo ongeveer

                            Comment


                            • Heel vet! Waarom heb je die er niet eerder op gezet man.. Superdik!

                              Mooi die nieuwe centers zo.. Aardig gek. Wat is er met de boutjes gebeurt btw, beetje roestig of is t wat anders?
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment


                              • Oxidatie ofzo. Ze hebben al een tijdje in de azijn gestaan nu, maar om ze mooi te krijgen zal een drama worden. Staat een klein merkje in, dus zomaar de slechtste vervangen kan ook niet. Zal wel uitdraaien op 144 nieuwe rvs boutjes.

                                De barrels waren ook helemaal taai, daar zat voor enkele uren schuurwerk per barrel aangekoekt remstof en troep op. Die worden zwart denk ik, makkelijkste om toonbaar te houden.

                                Dus zo blijf je bezig haha. 2 randen zijn zover dat polijsten niet te doen is, dan moet er met korrel 20 begonnen worden. Het zijn 1,75 inch randen , Marnix kan enkel 1,5 of 2 leveren dus maken we ze gelijk maar breder

                                Enkel omboren ben ik nog niet over uit. In 4x100 zullen ze een grotere markt aanspreken ipv BMW steek nu. Maar ergens vind ik het misschien zonde van een toch zeldzaam hart.

                                Comment

                                Working...
                                X