Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • En welke stoel doe je je andere been in?
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • Isuzu Giga 20 Light Dump klinkt als een fucking badass pokémon move.
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Originally posted by RallyePug View Post
        Lekker! Gaat je goed bevallen denk ik.
        Ik heb nu een autostyle kuipje erin staan(was goedkoop,en om te proberen),en hoewel dat voor t circuit rijden een stuk beter zit is het gewoon een kut buizenframe stoeltje.
        Als ik van hier naar Assen moet,moet ik bij joure een half uur de auto uit,omdat ik anders dood ga,ik hoop dat dat met die sparco een stuk beter is.
        Buiten dat is die sparco ook een stuk veiliger natuurlijk

        Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
        Fiat Panda 1,2 Dynamic

        Comment


        • Zal goed gaan zitten, maar wordt het een 1 seater?

          Comment


          • Doe hem dan in het midden net als bij een Mclaren

            Comment


            • ^ ha
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Originally posted by brolli21 View Post
                Ik heb nu een autostyle kuipje erin staan(was goedkoop,en om te proberen),en hoewel dat voor t circuit rijden een stuk beter zit is het gewoon een kut buizenframe stoeltje.
                Als ik van hier naar Assen moet,moet ik bij joure een half uur de auto uit,omdat ik anders dood ga,ik hoop dat dat met die sparco een stuk beter is.
                Buiten dat is die sparco ook een stuk veiliger natuurlijk
                Had je beter de standaard stoel steviger kunnen maken met wat plaatstaal
                Sparco is denk ik een heel stuk comfortabeler! Is ook een schaal ipv buizenframe als ik het goed heb? Zelfs na 13 uur rijden naar Italië nog geen centje pijn met mijn kuipstoelen.

                Comment


                • stoelen zijn zo belangrijk

                  zelfs in mijn ouwe golf 3 ('94) met halfkuipen (en daarna recaro), zat ik beter dan in de splinternieuwe stoelen van mijn ex haar hyundai getz

                  het verschil was zo groot, dat we zelfs in de zomer haar airco lieten voor wat het was, en mijn golfje namen op lange ritten
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • Originally posted by Suburuuh View Post
                    Zal goed gaan zitten, maar wordt het een 1 seater?
                    Originally posted by Twannnd View Post
                    Doe hem dan in het midden net als bij een Mclaren
                    Stelletje grappenmakers,ik gebruik die auto alleen maar om met mooi weer een beetje rond te blazen.
                    Mn vriendin zit dus prima op een standaard stoel,want die wil toch nooit mee het circuit op

                    Originally posted by RallyePug View Post
                    Had je beter de standaard stoel steviger kunnen maken met wat plaatstaal
                    Sparco is denk ik een heel stuk comfortabeler! Is ook een schaal ipv buizenframe als ik het goed heb? Zelfs na 13 uur rijden naar Italië nog geen centje pijn met mijn kuipstoelen.
                    Dit is inderdaad een schaal,en dit is ook een fia gekeurde stoel(keuring verlopen)
                    Was over bij het raceteam waar ik de monteur uithang in mn vrije tijd,we gaan verhuizen naar een nieuwe locatie,en daarbij zijn we het magazijn eens flink aan het ruimen.

                    Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                    Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                    Fiat Panda 1,2 Dynamic

                    Comment


                    • Mocht je nog iets leuks tegenkomen laat het even weten :P

                      Comment


                      • We komen zat leuks tegen met opruimen,het meeste wat weg kan verschijnt vanzelf op marktplaats

                        Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                        Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                        Fiat Panda 1,2 Dynamic

                        Comment


                        • Gisteren de striplot.com toplagers gemonteerd en hebben een perfecte pasvorm alsook top afwerking!!




                          Ook de aandrijfassen gedemonteerd en vandaag weggebracht naar MAQ racing voor in te korten, volgende week zijn ze klaar
                          KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                          Comment


                          • Netjes, en die zijn voor meer low en camber als ik me niet vergis?

                            Comment


                            • Originally posted by GinoGJ View Post
                              Netjes, en die zijn voor meer low en camber als ik me niet vergis?
                              Kunnen vooral beter tegen de wisselende wielstanden met airride
                              Last edited by hb24; 12-13-2013, 03:34 PM.
                              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                              Comment

                              Working...
                              X