Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skyline wagon geen optie?

    Ik zie die Mitsubishi wel staan op 19 inch work 05, al is het wel even wennen om dat model aangepast te zien

    Comment


    • Juist fucking vet om te doen. Lekker buiten het doosje.

      Comment


      • Originally posted by RallyePug View Post
        Juist fucking vet om te doen. Lekker buiten het doosje.
        Dat trekt mij enorm op dit moment, Accord en Mazda 6 zijn natuurlijk 'sort of common'.

        Morgen weet ik meer denk ik.

        Comment


        • Echt JDM komt nog wel in de mode in NL,
          al die laffe boyki's weten verder van niks waarmee kids als wij in Japan zouden rijden
          Skyline R32/R33 etc is daar amper hip..

          Bereid je vooral voor om érg veel voor onderdelen te betalen.
          Allemaal overnights from japan.

          Maar wat heb je dan een ongelovelijk speciale/vette kar.

          ik vind de Oddyssey (En alle wereldwijde andersgenoemden) ook geweldig, beetje de opvolger van de "Civic Shuttle" ongelovelijk veel tof spul voor te koop en ook eens wat anders.


          Last edited by Vladi; 12-11-2013, 12:30 AM.
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

          Comment


          • Ja dat zijn ook mijn favo wagons!

            En ja, dan wordt het een wat langzamere build.....
            Gezien ik er vandaag bij één ben gaan kijken, klimt de Grandis even naar no.1.
            Er zit potentie in, ook m.b.t. de VIP style kant die ik uit wil en wat anders dan 13-dozijn!

            Ik ga mettertijd natuurlijk nog wel rijden met de top 3, wie weet rijdt het gewoonweg slecht *lol*.

            Comment


            • Uniek zijn ze zeker, wel gaaf plat op zn bek maar persoonlijk vind ik ze wel gruwelijk lelijk haha.

              Comment


              • Ik vind het ook helemaal niks zo'n grandis, VIP builds moeten sedans zijn in mijn ogen, een dikke Lexus LS oid. mazda 6 sedan zou er eventueel ook nog wel geschikt voor kunnen zijn.

                Comment




                • What is this VIP thing?
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Stoelen in Mocromodus!

                    echt nice Vladi, foto heeft ook zo'n lekkere jaren 80 vibe

                    Comment


                    • Alles is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind dat VIP echt afgrijselijk. Die overdreven camber staat imho buitengewoon ruk want het trekt de wagen uit z'n verband. De uitvoering van de wagen zelf is meestal wel baas, maar hou de fitment dan gewoon strak, en niet zo overdreven zoals ze allemaal doen. Nu zien ze er uit als een hotwheels autotje waar een baksteen op is gevallen...

                      zo. mijn 5cts
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Originally posted by Twannnd View Post
                        Stoelen in Mocromodus!

                        echt nice Vladi, foto heeft ook zo'n lekkere jaren 80 vibe
                        Ik wed dat die VIP lexus niet zo VIP is dat hij een fucking bed heeft.

                        Shuttles > Lexus big time.
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Tis wel echt baas. Heb ook wel eens met z'n 3en in de Benz geslapen, ging prima.

                          Comment


                          • Originally posted by loekaaz View Post
                            Alles is persoonlijk natuurlijk, maar ik vind dat VIP echt afgrijselijk. Die overdreven camber staat imho buitengewoon ruk want het trekt de wagen uit z'n verband. De uitvoering van de wagen zelf is meestal wel baas, maar hou de fitment dan gewoon strak, en niet zo overdreven zoals ze allemaal doen. Nu zien ze er uit als een hotwheels autotje waar een baksteen op is gevallen...

                            zo. mijn 5cts
                            Mijn VIP 5cts, luxe, clean, (extreem air) lowness, strakke fitment, alleen noodzakelijk camber (no overkill).

                            Die extreme camber wagens gaat mij ook te ver hoor.

                            Comment


                            • Maar dan wel op een carrosserie met lange achterportieren.

                              Grandis vind ik meer een family ride die met wat JDM/OEM goodies een prachtige auto kan worden maar heel VIP vind ik het niet.
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment






                              • and vip and oni-camber is toch nog wel een verschilletje hoor

                                doe mij maar een vip-style wagen

                                een crown of zo

                                Last edited by P78; 12-12-2013, 02:25 AM.
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X