Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ik laat m vaak een maandje van tevoren keuren, maar niet afmelden. Als ie dan goedgekeurd is, rij ik er 3 weken mee verder en zet ik 'm bij diezelfde garagist neer om 'm de laten afmelden. voor de APK.
    Als ie in eerste instantie afgekeurd zou worden, heb je nog mooi een maandje om eraan te kutten
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment


    • Originally posted by DutchStance View Post
      Doe niet aan sinterklaas, maar dit was mijn cado voor mezelf...

      Hang hier een Alfa Romeo 3.0 v6 in dan!
      Lucas
      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
      Originally posted by LCG
      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

      Comment


      • Doe er weinig aan, paar dingen fixxen en weer weg. Is puur voor de handel.

        Comment




        • Doe dit dan!

          BWHRAAAAOAOAOOAOAOOAOAOBRHEWAAAAOAAOAOAOOAOAOAO
          SHHHHUUEUEUUEUUEEUUEUUEUESHCUHEUEUEUEUUEUEUEUUUUUU U

          Zon mix van die 2 geluiden ya dig.
          Don&Vlad || SOHK
          ---------------------------------------------------------
          '90 Honda Civic Shuttle EE2

          Comment


          • For those 10 seconds or less, I'm free.
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • mokertje vettt
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Originally posted by iloow View Post
                gewoon 215-35-19 Das prima. Tenzij je breder gaat dan 10J, dan is 225 misschien aan te raden.
                Ik denk aan 9,5j ET45, dan krijg je net een beetje poke en heb deze met een 225/35 band gezien er op. Dat zag er enigszins getrokken er uit, 215 kan, maar dan worden het almost daily showwielen en geen volgepakte pussy-wagon on holiday.

                Ik denk er aan om het het OEM wielenset uitrusten met all season banden, gezien het bovenstaande. Dan maakt het niet uit als ik voor de holiday even de OEM's er onder zet en/of wintertijd.


                @ Vladi
                Herkenbaar van die -tetten-geile-jochies op dit soort beurzen *lol*.

                @ Twannned
                Bel voor de zekerheid met de RDW op 0900-0739 en vraag naar de technische helpdesk!

                Maar m.i. zit het logischerwijs zó in elkaar:
                Verloopdatum APK is 23-01-2014 en je mag 2 maanden van te voren keuren.
                Deze verloopdatum blijft staan als de auto niet goedgekeurd wordt, maar bij goedkeur wordt deze verloopdatum (afhankelijk van het bouwjaar en brandstofsoort), verlengd met 1 of 2 jaar.
                Je mag er van uit gaan dat het systeem volautomatisch werkt, dus gezien de verloopdatum ná de datum van 03-01-2014 (inmiddels dan 30 jaar oud voertuig) ligt, zou het een verlenging tot 2016 inhouden.

                Laat maar weten of ik gelijk heb ok!?
                Last edited by Suburuuh; 12-09-2013, 12:55 PM.

                Comment


                • Ja dat lijkt me wel maar was vandaag niet op tijd thuis om te bellen, zal het morgen nog eens proberen. Ik zal wel even laten weten hoe het nou precies zit dan

                  Comment


                  • Originally posted by loekaaz View Post
                    Ik laat m vaak een maandje van tevoren keuren, maar niet afmelden. Als ie dan goedgekeurd is, rij ik er 3 weken mee verder en zet ik 'm bij diezelfde garagist neer om 'm de laten afmelden. voor de APK.
                    Als ie in eerste instantie afgekeurd zou worden, heb je nog mooi een maandje om eraan te kutten
                    Zolang jij geen APK keuring op je rekening hebt staan gaat het goed.
                    Staat het er wél op, dan dient hij er bij het ophalen van de auto een keuringsrapport bij af te geven heb ik begrepen!

                    Oftewel, goedkeur, goedkeur na herstel, of afkeur.

                    Bij afkeur, blijft de afloopdatum (be-)staan! Is de auto niet alsnog goedgekeurd voor deze datum, dan kan je een boete verwachten. Officieel dient bij afkeur de auto bij diezelfde garage gerepareerd te worden. Dit omdat hij is afgekeurd en eigenlijk niet meer de weg op mag (theorie). Vaak ga je zelf het e.e.a. repareren, maar bij een eenzijdig ongeval, niet te relateren aan een afkeurpunt, keert de verzekering wel uit dacht ik. Maar bij een tweezijdig ongeval ben je de l*l, dan zijn alle kosten voor jouw (lees onverzekerd).

                    Denk er over na jongens.

                    Comment


                    • Originally posted by Suburuuh View Post


                      @ Vladi
                      Herkenbaar van die -tetten-geile-jochies op dit soort beurzen *lol*.
                      Het waren niet eens jochies, volwassen tattookearls met goud over shirt heen alles.
                      Dan denk ik gvd jonge, met wat praatjes en geouwehoer stuurt ze die pics zelf wel.
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Originally posted by Vladi View Post
                          Het waren niet eens jochies, volwassen tattookearls met goud over shirt heen alles.
                          Dan denk ik gvd jonge, met wat praatjes en geouwehoer stuurt ze die pics zelf wel.
                          Standaard volk..

                          Heb je die beelden gezien van de paul walker herdenking meet in Rotterdam... Lexuslichten en shogun spoilers zijn helemaal niet uit de mode!! M3 spiegels op je Daihatsu Charada!

                          En nu komt er nog een grotere versie op Zandvoort...

                          Comment


                          • Ik ga ze niet kijken, overkill allemaal. Ik hou me er niet mee bezig tenminste.



                            Oh sh*t , vandaag reed ik achter een Japanner en ben eens even gaan zoeken op het net.....

                            BIPPU WAGON LIFESTYLE (example)



                            Mitsubishi Grandis 2.4ltr (Garandisu in JPN), genoeg voor te krijgen, coils/air, body/lip kits, rims 19"/20".

                            Genoeg space as a family car, some luxery and rijdt als 'Bippu' wagon nagenoeg niet echt rond hier (lees potentie!).
                            Niet te opzichtig met een bodykit, maar clean, met een lip kit of wellicht helemaal niets en gewoon plat op zun bakkus leggen op air.

                            Ik was altijd al weg van de lijnen en de looks en het is nog goed aan te schaffen met het budget in gedachten.
                            Morgen eens één bezichtigen in de buurt.....
                            Last edited by Suburuuh; 12-10-2013, 03:46 PM. Reason: More text

                            Comment


                            • Paar strepen erop en je kan zo bij de blauwpetbrigade!

                              Maar serieus, daar kun je echt wel iets diks van maken.

                              Comment


                              • Die kwam ook voorbij ja, maar daar moet je niet eens aan denken man!

                                Comment

                                Working...
                                X