Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fuckers....

    Comment


    • Hier wordt niemand vrolijk van.. die putten zitten overal..



      Comment


      • Ken het gevoel, alleen was het bij mijn 'oude' velgen met gepolijste rand door mijzelf veroorzaakt.

        Stond ze af te spuiten voor verkoop(!) en tijdens het drogen viel er één om.
        Gezien de spaken naar buiten liepen... *bingo*.
        Dus heb er maar 50euro af gedaan daarna... en ze gingen al cheapo weg pffff.



        ----------------------------
        Shortlist weer korter:

        1- Mazda 6 >2004 2.3 S-VT sportwagon / liever het 2008 model! (wellicht mogelijk financieel eind 2014)
        2- Honda Accord Tourer 2.4 (liefst S uitvoering) >2004 / liever het 2008 model! (wellicht mogelijk financieel eind 2004)

        [Back-up plan]
        3- Skoda Octavia vRS Station 2.0T >2006


        Heb mij de afgelopen dagen alleen in de 6 verdiept, EU/USA/JPN sites, info achterhalen over wheel/tyre/suspension set-ups. Wat wel opvallend is, is dat er zeer weinig sportwagons zijn stancewise. Mooi voor mijn future project perhaps!

        Het gaat wel 19" rims worden, iets getrokken tyres, wellicht op coilovers, maar ik sluit air nog niet uit.
        Mocht het nieuwe model mogelijk zijn, welke ik prefereer boven het eerdere model, dan is air veel mooier m.i.
        Wel wil ik er een lip kit omheen/onder, geen bodykit in ieder geval!

        Verder clean and classy, voor een (Pussy)wagon *lol*.

        Bovenstaand zou ook gelden voor de Accord Tourer.
        Het zal neerkomen op de beschikbaarheid, vraagprijs en budget, het liefst ga ik zo jong mogelijk rijden.


        De reden van het wegvallen van de Volvo's, toch de vaak extreem hogere km-standen, onderhoudskosten, failures en krijg er (na een proefrit) niet een hebbuh, hebbuh idee bij.
        Last edited by Suburuuh; 12-08-2013, 04:42 PM. Reason: More info

        Comment


        • gewoon 215-35-19 Das prima. Tenzij je breder gaat dan 10J, dan is 225 misschien aan te raden.

          Zit volgens mij redelijk oppervlakkig, de schade op de band? Anders kan idd custom car alloy dit ook, word de velg gewoon opnieuw gepolijst. Ik denk wel dat Marnix een adresje heeft om de stoeprandschade eruit te laten halen, anders moet je m f mailen
          Check us out @ Facebook: Flatworx

          Comment


          • Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • Essen Motorshow was overigens beter dan voorgaande jaren IMO,
              Vanaf half 11 tot een uur of 17.00 geen moment verveling.
              Geweldige auto's gezien, mooie vrouwen...
              De hele dag genoten.

              Ik verbaas me d'r wel over hoe over de rooie sommige gasten gaan als ze een gebodypainte chick zien. Staat die arme meid in haar blote tietjes met 100 geile gasten eromheen die niets zeggen alleen wat met hun mobiel staan te zwaaien.
              Fucking zielig aangezicht.
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Waarschijnlijk is dat de enige vrouw waar ze in de buurt kunnen komen.

                ben niet meer geweest naar Essen, achja volgend jaar maar dan.

                Comment


                • Als ze die 50 euri niet uitgegeven hadden aan een subwoofer waar ze de hele dag mee lopen te zeulen dan hadden ze anderhalve straat verderop er zelfs aan mogen zitten.
                  Don&Vlad || SOHK
                  ---------------------------------------------------------
                  '90 Honda Civic Shuttle EE2

                  Comment


                  • Originally posted by Vladi View Post
                    Als ze die 50 euri niet uitgegeven hadden aan een subwoofer waar ze de hele dag mee lopen te zeulen dan hadden ze anderhalve straat verderop er zelfs aan mogen zitten.
                    inderdaad, maar dan konden ze geen racegaas voor hun golf 3 meer kopen.

                    Ik heb een interessante vraag voor jullie mbt de apk keuring:

                    als je auto 30 jaar of ouder is hoeft deze maar 1x in de 2 jaar gekeurd te worden, nou is het volgende bij mij aan de hand:

                    -mijn mercedes is op 03-01-2014 30 jaar oud.
                    -mijn apk verloopt op 23-01-2014

                    als ik mijn auto voor 03-01 laat keuren ( hij is dan nog geen 30 jaar) geldt de apk dan maar 1 jaar of ook gewoon 2 jaar?

                    Comment


                    • Bel anders de RDW even, die kunnen je dat beter beantwoorden dan wij.
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • Racegaas?

                        Bedoelt u; Carbonfolie?
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • kan je hem een maandje uit het verkeer halen?

                          of lopen de kosten dan te hoog op?
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • Ja is eventueel mogelijk, maar ik vind het altijd wel fijn om 1 a 2 maanden van te voren mijn auto te laten keuren omdat ik dan eventueel nog tijd heb om dingen te maken vervangen e.d. Hij moet toch gekeurd worden dus dan liever op tijd. zal vanmiddag het RDW eens bellen

                            Comment


                            • Dat is wel een lastige vraag. Zou toch denken dat omdat je dezelfde APK datum behoud je auto dan gekeurd is voor 2 jaar.

                              Comment


                              • dan ga je op 4/1 naar de apk, heb je nog een 2tal weken om eventuele problemen op te lossen
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X