Originally posted by P78
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
mss omdat hij je niet kent, en denkt dat je een kopieerneef bent of zo
welk motor en jaartal? zal hem is een FB bericht sturenFloccinaucinihilipilification
Comment
-
Dan nog ben je een mongol als je er zo'n geheim van maakt.Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
ergens snap ik dat wel hoor
maar ergens ook weer nietFloccinaucinihilipilification
Comment
-
Hahaha Vladi
"Eckte eckte Lenso Jwz!"
@Twan: Als je in deze tijd je Breytons en BBS weg doet, ben je echt een ezel. Bijna hetzelfde als nu je oldtimer verkopen. Je kan beter ff wachten op betere tijden. Kan zomaar weer aantrekken wanneer de eerste zomerse zonnestralen doorkomenLucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Zijn allebei 17" toch?
zonde.. Breytons is een vette set. in 18" :P
Comment
-
Loekaaz:
Ja je hebt gelijk maar als ik voor volgens seizoen air wil dan moet ik niet tot het laatste moment wachten,
Breytons zijn 18 inch, bbs'en 17 inch
voor degene die zich afvragen waarom airride onder de benz zo lastig is:
Comment
-
Heb jij een knap verwarmde werkplaats dan voor deze wintermaanden? Jij sleutelt toch op straat? Das kudt man. Zou dan gewoon wachten tot t voorjaarLucas
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
Originally posted by loekaaz View PostHeb jij een knap verwarmde werkplaats dan voor deze wintermaanden? Jij sleutelt toch op straat? Das kudt man. Zou dan gewoon wachten tot t voorjaar
ligt eraan, ik sleutel vaak bij een vriend die een verwarmde werkplaats met een brug heeft dus dat is geen probleem. Denk niet dat je aan zoiets moet beginnen als je alleen op straat kan werken.
Comment
-
toch niet in onze contreien
zie je toch vaak in de us build threads
gewoon motor vervangen op straat
twann, heb je al van Kean suspension gehoord? (zitten in Gent)
had er vroeger wel goede dingen van gehoord. maar das ook al ff geleden
had er ook geïnformeerd voor mijn gti, en hun prijzen vond ik redelijk...Floccinaucinihilipilification
Comment
-
Kean hebben die W109 uit BE ook gedaan dacht ik.
Ik hou het lekker bij skroefsetje kamperkitje wieltjes skeef alles..Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
Deze w124 uit Frankrijk heb zn systeem bij RoberRacingAir http://www.air-ride.be/ laten doen. Alleen die lullo heb zn site nu na 2,5 jaar nog steeds niet af. Dus denk dat de zaken nog niet erg goed gaan...
Wel bazenafstelling moet ik zeggen
Oh en smoel dicht over dat ik hem copycat. Das niet waar...Last edited by loekaaz; 12-03-2013, 06:12 AM.Lucas
Comment
-
spijtig van grille
maar ligt echt wel netjes
wat houdt je tegen loekie?Floccinaucinihilipilification
Comment
Comment