wahahahah
maar ik ken dat idd -_-
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ik ken die grappen. 10.000 mails en telefoontjes verder komt dat vrouwtje uiteindelijk met het antwoord dat "de ruitenwissers inderdaad op uw mercedes passen"
Leave a comment:
-
Originally posted by loekaaz View PostVolgens mij had laatst een gozer uit Be zich aangemeld met een 90....
Daily grind;
zojuist nieuwe schijven besteld voor de CLK. Het enige wat ik zo kut vind aan webshops is dat, wanneer je bijv. schijven bestelt, je nooit zeker weet of het plaatje;
ook daadwerkelijk de schijven weergeven die je op je deurmat krijgt....
Zie het nmlk ook zo voor me dat deze nét voor mijn auto weer NIET geperforeerd zijn.
Leave a comment:
-
Neem aan dat er een artikel nummer bij staat. Dan google je dat even.
Leave a comment:
-
Volgens mij had laatst een gozer uit Be zich aangemeld met een 90....
Daily grind;
zojuist nieuwe schijven besteld voor de CLK. Het enige wat ik zo kut vind aan webshops is dat, wanneer je bijv. schijven bestelt, je nooit zeker weet of het plaatje;
ook daadwerkelijk de schijven weergeven die je op je deurmat krijgt....
Zie het nmlk ook zo voor me dat deze nét voor mijn auto weer NIET geperforeerd zijn.
Leave a comment:
-
Iemand met een Audi 80/90 hier? Ik heb dit ding te koop: http://link.marktplaats.nl/m1019909635
Ik ga binnenkort verhuizen dus hoe minder random zooi ik moet verplaatsen hoe beter
Leave a comment:
-
shopperdepop indeed P,
edit:
alhoewel, kan ook gewoon precies een combi van de vorm van de wielkast en het lichtinval wezen.
valt op deze foto al minder op namelijk:
betreft die Mercedes velg; serieus mooi velgje.
Ook fucking gaaf als salon tafel. gewoon een wokpan rand opzetten. naar 17 of 18"Last edited by DutchieSaxo; 02-09-2016, 09:30 AM.
Leave a comment:
-
zit nog is naar die jag te kijken, vraag ik me ineens af of dit geen shop is
kijk naar dat achterste rubber
Leave a comment:
-
16" is me te klein voor een salon/bijzettafel
wel de eerste keer dat ik die velg zie btw
Leave a comment:
-
deze zou een mooie salontafel kunnen worden:
Leave a comment:
-
Originally posted by loekaaz View PostWat zijn mercedes mensen toch soms ook smakeloos volk....
enige positieve is de lage km stand en de staat vh interieur (minus de vloer'matten')
btw, na de demper zijn de 2 uitlaten met elkaar verbonden via een pijp, waarvoor is dat goed???Last edited by MBBelgium; 02-09-2016, 04:36 AM.
Leave a comment:
Leave a comment: