Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmmm rot zeg! Maar, een vervanger kan ook erg leuk zijn. Zeker gezien je lijstje. Ik heb nog een hele tijd naar een miata gekeken, dat is toch ook wel erg mooi plat hoor!

    Comment


    • zo'n miata/mx5 daar vind ik nu echt niks aan
      Floccinaucinihilipilification

      Comment


      • Ik ben juist helemaal gek van miatas! Voordat ik mn auto had keek ik naar e21, e28 en miatas. Plat op de grond zijn ze echt heel vet vind ik.

        Comment


        • Originally posted by DDM View Post
          Ah dat is wel klote man...
          Al die wagens klinken wel goed! Vooral 240z, miata en e3!
          Weet je al wat je met de RMs gaat doen? En had je nog andere interessante onderdelen op je e21 zitten?
          De velgen ga ik waarschijnlijk bewaren samen met de schroefset, de rest is oud ijzer.
          Heb nog wel een volledige restaureerde m20 2.3i blok met kugelfischer injectie liggen



          Originally posted by iloow View Post
          Imprezza Wagon.. Bug eyezzz!

          Fakking dik op schroefset en leuke 17 of 18 eronder. T mooiste is dan nog een WRX.. Dan hebbie ook nog een dikke body en hoodscoop.
          Juist ! één van de beste al niet de mooiste model van Subaru.
          http://link.marktplaats.nl/525257074, Schroefset en setje dikke velgen en je bent klaar.

          Comment


          • Zou iemand deze velgen eens onder mn evo kunnen shoppen?







            Punto Evo. RIP
            Omega A Caravan

            Comment


            • And we're off to the body shop
              KEEP IT SIMPLE STUPID!!

              Comment


              • gewoon herlakke en bijwerke? of ...
                Floccinaucinihilipilification

                Comment


                • Herlakken en enkele overbodige gaten weg
                  KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                  Comment


                  • Originally posted by Mr.M View Post
                    De velgen ga ik waarschijnlijk bewaren samen met de schroefset, de rest is oud ijzer.
                    Heb nog wel een volledige restaureerde m20 2.3i blok met kugelfischer injectie liggen
                    .
                    Oké, nice! Waarom Kugelfischer? Levert dat meer vermogen op dan K-Jetronic?
                    Dat is toch het systeem van de 2002 Turbo?
                    Had je nog een mooi interieur? Mooie uitlaat, bumpers, grille, lampen? Als 'ie toch kapot gaat kan ik misschien het één en ander overnemen...
                    Last edited by DDM; 02-22-2012, 01:23 PM.

                    Comment


                    • Originally posted by DDM View Post
                      Oké, nice! Waarom Kugelfischer? Levert dat meer vermogen op dan K-Jetronic?
                      Dat is toch het systeem van de 2002 Turbo?
                      Had je nog een mooi interieur? Mooie uitlaat, bumpers, grille, lampen? Als 'ie toch kapot gaat kan ik misschien het één en ander overnemen...
                      Als je dit nog zoekt: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=24&t=16438

                      Please, help me er van af...!

                      Comment


                      • Originally posted by Rubens View Post
                        Als je dit nog zoekt: http://www.bmwe21.net/forum/viewtopic.php?f=24&t=16438

                        Please, help me er van af...!
                        Oh, ik wist niet dat je ook op E21net zat! Maar helaas... Ik heb een linkerhoek nodig, eigenlijk het liefst een hele bumper...

                        Comment


                        • Originally posted by DDM View Post
                          Oh, ik wist niet dat je ook op E21net zat! Maar helaas... Ik heb een linkerhoek nodig, eigenlijk het liefst een hele bumper...
                          Haha, ja speciaal daar een account aangemaakt voor die bumperhoek. Vorige eigenaar dacht dat ie voor een e30 was..

                          Comment


                          • Originally posted by Puntoevo View Post
                            Zou iemand deze velgen eens onder mn evo kunnen shoppen?
                            Vooruit...



                            Comment


                            • T staat zeker mooi! Maar ik zou dan nog wel wat leuks met de velgen doen.. iets meer shine haha.

                              Comment


                              • en iets meer spacen
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X