Ik wil dat ook doen, maar ik heb dat nog nooit gedaan. En ik woon nog bij mijn ouders. En ik heb geen garage of schuur ter beschikking. En het regent steeds. ...ach, smoesjes. Zal er wel een keer van komen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
Gewoon doen!
Ik denk dat iedereen zon beetje wel begonnen is op de koude stoep,
voor het eten alles opruimen en na het eten weer alles bij elkaar pakken om weer bezig te gaan.
Buurmannen die je aan staan te kijken alsof je knettergek bent en opmerken: joah, ik heb er vroeger ook nog zo een gehad!
Dat was fucking romantiek!Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
Comment
-
Duct tape op je lak? Wat is deze?Don&Vlad || SOHK
Comment
-
Plaats is er hier wel op de oprit. Dat is het probleem niet.
Comment
-
-
Comment
-
Originally posted by Vladi View PostDuct tape op je lak? Wat is deze?
VWatWatWat?Lucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
@ Loekaaz en others
Verder ben ik zelf dieper in de 6 MPS gedoken, ik zal zelf wat moeten fabriceren als trek*burp*haak *lol*.
Puur en alleen voor een bikerack so now and then. Want officieel mag tie nada trekken.
Ook denk ik toch voor een schroefset te willen gaan, wellicht BC, genoeg lof over te vinden.
Je kan zelfs te sterkte van de veer op wens mee bestellen.
Maar het belangrijkste is wel dat ik zelf de rijhoogte kan bepalen cq. afstellen! Toch een must.
@ Pug
Velgen staan kicken zeg!
@ Twan
Hou toch meer van de OEM German look....
Comment
-
Originally posted by mayhem View PostDenk je dat Puc nog betaald krijgt van me?
Ik zelf heb altijd alles op tijd terug gehad,zelfs sneller dan nodig was, maar als je zegt dat er geen haast bij is, kan het even duren ja...
Ook de voorbije weken wat speelgoed besteld:
- Inox fuelrail, kunnen we de boel een beetje verder bijwerken
- Houder voor de oliedrukmeter aangezien ik nergens onodig gaten wil maken en toch geen verwarming meer heb
Dan ook nog een nog nieuw in de verpakking oldschool Boschalarm weten uithalen
KEEP IT SIMPLE STUPID!!
Comment
-
Ik kijk met Belgische velgenboeren nergens meer van op sinds ik bij Conceptwheels naafdoppen besteld had die ik binnen 3 dagen binnen zou hebben en er na 4 maanden nog steeds niet waren.Don&Vlad || SOHK
Comment
-
Originally posted by Vladi View PostIk kijk met Belgische velgenboeren nergens meer van op sinds ik bij Conceptwheels naafdoppen besteld had die ik binnen 3 dagen binnen zou hebben en er na 4 maanden nog steeds niet waren.Last edited by hb24; 11-17-2013, 07:17 AM.KEEP IT SIMPLE STUPID!!
Comment
Comment