Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Je hoort t.. de enige mb rijder op t nederlandse deel van t forum wenst je dood.
    Check us out @ Facebook: Flatworx

    Comment


    • Originally posted by mayhem View Post
      R33 kost geen zak meer, 4k heb je er al 1.

      Turbos zijn wel een puntje, en zorg iig dat het een Japanse is, en geen Engelse. Dit ivm roest. Japan gebruikt geen tectyl, en als ie dan een jaar in de UK rijd zonder behandeld te zijn ..
      Die dingen roesten sowieso als een gek en op de raarste plekken, of ze nou uit Japan of de UK komen.
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Originally posted by loekaaz View Post
        Twan. w124 500E or die
        haha, dan kan ik netzogoed mn eigen benz houden en er een andere motor met bak in lepelen.

        Originally posted by iloow View Post
        Je hoort t.. de enige mb rijder op t nederlandse deel van t forum wenst je dood.
        ja van je medemens moet je het hebben he.

        nee er zijn een paar opties voor mij.
        -r33 (roesten veel)
        -200sx (lijkt me op dit moment een reele optie
        -soarer/sc400 (is lastig met handbak en turbo te vinden)

        wil gewoon een auto waar je af en toe een beetje mee kunt driften

        Comment


        • Originally posted by Twannnd View Post
          wil gewoon een auto waar je af en toe een beetje mee kunt driften
          E36 (M3) .... Done deal!

          Comment


          • Soarer met automaat, en de automaat naar handbak ombouwen kan niet zoveel moeite zijn?

            Comment


            • Automaat ombouwen naar handbak kon nog weleens vies tegenvallen,zeker het gekloot met het extra pedaal,als het er bijna niet is is het ook niet los te krijgen
              Ik zeg trouwens niet dat het niet mogelijk is hoor,op t werk doen we het ook weleens,alleen van BMW is er veel meer voorhanden.

              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
              Fiat Panda 1,2 Dynamic

              Comment


              • Originally posted by iloow View Post
                je hoort t.. De enige mb-bezitter op t nederlandse deel van t forum wenst je dood.
                ftfy Staat alweer tijdje stil hea
                Lucas
                Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                Originally posted by LCG
                High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                Comment


                • Neee ik wil dan wel gewoon een handbak, ga daar allemaal niet aan beginnen. kan ik net zo goed mn huidige benz aanpassen

                  Comment


                  • Alfa 75. Gaan ook heel erg lekker dwars. Alleen bijna geen fatsoenlijke meer te vinden.

                    Comment


                    • Zijn genoeg opties voor RWD, maar wat zoek je of kom je tegen uiteindelijk!

                      Comment


                      • tja alles gaat wel dwars met genoeg vermogen, vriend van mij heeft een mx-5 met turbo. ong 160pk en drift als een malle. ga maar eens op mn gemakkie op zoek naar een geschikte auto. er is zoveel keus haha.

                        Comment


                        • supra mk3? import vanuit duitsland oid kost geen drol
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Silvia's kosten ook geen drol in de UK. En omdat ze redelijk oud zijn zin de invoerkosten ook wat lager.
                            En een Silvia vind ik toffer dan een R33... Dat vind ik de minste Skyline. R34 of R32 zijn toffer.

                            Comment


                            • Die hierboven snapt het!
                              ik zeg 2JZ swap in de Benzo

                              Bwhahahhhpapappahahwhhpppfufuufufuufbhbhhwhahahhap papppufufufufuu
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • Originally posted by Vladi View Post
                                Die hierboven snapt het!
                                ik zeg 2JZ swap in de Benzo

                                Bwhahahhhpapappahahwhhpppfufuufufuufbhbhhwhahahhap papppufufufufuu
                                het lijkt me best tof maar die auto weegt gewoon te veel. er is wel iemand in thailand volgens mij die dat heeft gedaan.

                                Jeuj amerikaanse knipperlichten besteld

                                Comment

                                Working...
                                X