Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Min huidig set Kw is inox line, die hebben 50.000 km zonder goedje eronder gezeten, en zijn keurig gangbaar. Beetje zand eruit blazen en draaien maar.

    Mijn corsa heeft crappy vmaxx, die staan in de teflonspray.

    Comment


    • Originally posted by brolli21 View Post
      Dit schijnt mogelijk te zijn met deze set:


      Al gaat dit me wel iets te ver,aangezien het wel een daily is en blijft.
      Nu weet ik niet wat er allemaal onder zon alfa uit steekt maar dit is toch mooi voor n daily?

      Paar van die alfa telefoonvelgen eronder en boss.
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Originally posted by brolli21 View Post
        Ik ben de veerpoten helemaal uit elkaar aan het halen en aan het schoonmaken,zodat alles straks mooi soepel draait.
        Wat gebruiken julie om te zorgen dat het spul ook soepel blijft draaien? Kopervet,vaseline,of iets anders?
        Beetje WD40 en wat geduld. Meer niet eigk.

        Zelf nog niet gedaan maar ik ben erg benieuwd naar een dikke laag plastidip over de gehele set. Peuter je het laagje eraf en blaaaam alles schoon.
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

        Comment


        • Even een vraagje boys, is er iemand die in de buurt van Leeuwarden woont/ komt? heb een set velgranden gevonden maar degene wilt het helaas niet opsturen.

          Comment


          • Van het weekend eens de RH's gepast.
            Denk dat dit wel een goede setup is, samen met de 10mm spacers aan de voorzijde.






            Vraagje!
            Toen ik ze allemaal eens goed bekeek, zag ik wel dat er in ieder geval 1 eens goed gericht moet worden. De buitenrand is helaas niet helemaal rond meer.
            Iemand een goed adres in de buurt van Zeeland of N-Brabant waar ze 'm weer rond kunnen maken?
            Vw passat variant '06 - daily
            Mini cooper s '03 - daily
            Vw golf mk1 gti '79 - toy

            Comment


            • Woow dat staat inderdaad wel dik man! ben eigenlijk normaal geen fan van dat type velg maar ik denk dat ze bij jou echt goed gaan staan

              Comment


              • Die auto was mooier geweest op 18 inch Futura's denk ik!


                Staan goed man, voor richten zou ik eens contact op nemen met http://www.rs-velgen.nl/
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • Originally posted by Twannnd View Post
                  Woow dat staat inderdaad wel dik man! ben eigenlijk normaal geen fan van dat type velg maar ik denk dat ze bij jou echt goed gaan staan
                  Thanks!


                  Originally posted by Vladi View Post
                  Die auto was mooier geweest op 18 inch Futura's denk ik!


                  Staan goed man, voor richten zou ik eens contact op nemen met http://www.rs-velgen.nl/

                  Je hebt zeker toevallig nog een setje liggen

                  RS velgen ligt niet echt in de buurt, is dik 2 uur rijden... Is er niets wat meer richting het westen ligt?
                  Vw passat variant '06 - daily
                  Mini cooper s '03 - daily
                  Vw golf mk1 gti '79 - toy

                  Comment


                  • Ik weet niet zeker, zou even kijken of ik nog een setje heb toevallig

                    Custom Car Alloy in Moordrecht hoor ik ook erg veel goeds over, misschien dat wat dichterbij?

                    Verder ken ik niet echt zuidelijke bedrijven, ja die klaploper in België met levertijden waar één dag ongeveer 4,5 maand duurt. Die kan ik niet aanraden.
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Custom car alloy brengt m naar van der wouden richttechniek. Zit een industrieterreintje verder.

                      Custom car alloy is echt een toptent. Als t niet perfect is krijg je t niet mee, zoals t hoort
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Heuj Thom ook weer eens hier!

                        custom car alloy heb ik ook goede ervaringen mee.

                        Comment


                        • Thom is een vakantieman
                          Don&Vlad || SOHK
                          ---------------------------------------------------------
                          '90 Honda Civic Shuttle EE2

                          Comment


                          • Beetje bakken in de zon maar ons mooi laten stikken!
                            Don&Vlad || SOHK
                            ---------------------------------------------------------
                            '90 Honda Civic Shuttle EE2

                            Comment


                            • Wou net zeggen, Thom zn werk is gewoon op vakantie gaan.

                              Jeuj donderdag nieuwe randen ophalen voor de Breytons, 4 inch achter en 2 inch voor. kom ik op 8,5j en 11j.

                              Comment


                              • Originally posted by Twannnd View Post
                                Wou net zeggen, Thom zn werk is gewoon op vakantie gaan.

                                Jeuj donderdag nieuwe randen ophalen voor de Breytons, 4 inch achter en 2 inch voor. kom ik op 8,5j en 11j.
                                Ja godver, dan kan ik die harten niet meer apart kwijt!

                                Moet je geen 3 inch randen voorop? Dan maak ik die 10.5J minder breed en ben jij de grote brede man met 9.5 voorop. (ik denk iig dat die 3"zijn.)
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X