Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dik man!
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • Ik heb misschien het idee om die kappen en mn bumpers dezelfde kleur te spuiten als mn carossorie, wat vinden jullie, en welke kleur zouden de breytons dan moeten?

      Comment


      • Optie 3!

        Comment


        • Toen ik die photoshop aan het maken was vond ik die ook het mooist eigenlijk, Moet ik wel weer mn harten opnieuw laten spuiten haha.

          Comment


          • Vind de benz mooier als het 2-tone is eigenlijk...
            Vw passat variant '06 - daily
            Mini cooper s '03 - daily
            Vw golf mk1 gti '79 - toy

            Comment


            • ^ dit

              2-tone is de bomb. single tone komt bij een 126 het mooist tot zn recht wanneer de basiskleur donker is imho
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • Toch vind ik alles 1 kleur wel wat hebben, kan natuurlijk ook zijn dat er gewoon op uitgekeken ben. mmm lastige keuzes allemaal..

                Comment


                • Ik zeg altijd maar. Als je "het wel wat vindt hebben", dan moet je het niet doen...

                  Denk inderdaad dat je er op uitgekeken bent, maar das nog geen reden om voor een slechtere keuze te gaan
                  Vw passat variant '06 - daily
                  Mini cooper s '03 - daily
                  Vw golf mk1 gti '79 - toy

                  Comment


                  • Vind de two-tone toch het mooist, hoort gewoon bij de auto!
                    Facebook Sander Zuurbier
                    Instagram sanderz28

                    Twingo RS

                    Comment


                    • Originally posted by wakes View Post
                      Ik zeg altijd maar. Als je "het wel wat vindt hebben", dan moet je het niet doen...

                      Denk inderdaad dat je er op uitgekeken bent, maar das nog geen reden om voor een slechtere keuze te gaan

                      ja je hebt helemaal gelijk, denk dat ik het toch maar zo laat

                      soms ben ik wel zeker van een keuze mbt tot mn auto maar dat was ik zeker niet bij deze dus dan bieden jullie toch uitkomst haha

                      Comment


                      • That's what we're here for...
                        Vw passat variant '06 - daily
                        Mini cooper s '03 - daily
                        Vw golf mk1 gti '79 - toy

                        Comment


                        • Tis imo niet echt een verbetering, meer een verandering.. En alleen een verandering is niet goed, want je wilt geen geld, tijd en energie in je auto steken om m anders te maken.. Hij moet mooier worden
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • precies! ik hou hem lekker zo icm de grijze harten.

                            Comment


                            • Foto 1 is het dikst!
                              Don&Vlad || SOHK
                              ---------------------------------------------------------
                              '90 Honda Civic Shuttle EE2

                              Comment


                              • Originally posted by iloow View Post
                                Tis imo niet echt een verbetering, meer een verandering.. En alleen een verandering is niet goed, want je wilt geen geld, tijd en energie in je auto steken om m anders te maken.. Hij moet mooier worden
                                Op een gegeven moment moet je wat veranderen om even weer wat anders te hebben, dat heb ik iig altijd..
                                Don&Vlad || SOHK
                                ---------------------------------------------------------
                                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                                Comment

                                Working...
                                X