Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DutchieSaxo
    replied
    alsof je zo'n auto bouwt voor het comfort. lijkt me gewoon knettahh gaaf om een jappen lowrider te hebben.

staat hier om de hoek trouwens een goudkleurige (hoe toepasselijk) crown bij een garage die ik echt enorm dik vind. zal d'r eens een foto van maken.

Leave a comment:

• P78
    replied
    hydro's zuigen echt zwaar, als je ermee moet rijden, comfort -10

Leave a comment:

• DutchieSaxo
    replied
    van die laatste had ik een soort van lowrider gemaakt. gewoon omdat het kan.

Leave a comment:

• P78
    replied
    plaats is vooral het probleem, en dan mild boso-style

Leave a comment:

• MBBelgium
    replied
    Moest ik plaats en tijd hebben, why not!

Leave a comment:

• P78
    replied
    Toyota Corolla ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

imeand interesse in een corolla

Toyota overige Modellen ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

Toyota overige Modellen ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.

zowaar crowns
    Last edited by P78; 03-04-2016, 03:01 AM.

Leave a comment:

• Justdont95
    replied
    Wel mensen die naar Heaven On Wheels gaan de 20ste?

Leave a comment:

• DutchieSaxo
    replied
    Originally posted by SanderZ View Post
    moet werken...
    Had dan vrij genomen!

Originally posted by PhilipVL View Post
    Als ik m'n Jetta dan nog heb ben ik er wel. Anders met de E36 op de parkeerplaats
    Klinkt heel egoïstisch, maar zou hem graag zondag weer eens zien maar hoop natuurlijk dat je hem zaterdag verkocht heb. Komt d'r dan weer een nieuw project voor in de plek?

Originally posted by Gentleman View Post
    Ga wel, maar niet met mijn eigen auto. Week of twee geleden aardige schade gereden, niet mijn schuld.
    Damn, wat is d'r gebeurd? En foto's ervan ?

Leave a comment:

• Gentleman
    replied
    Ga wel, maar niet met mijn eigen auto. Week of twee geleden aardige schade gereden, niet mijn schuld.

Leave a comment:

• PhilipVL
    replied
    Als ik m'n Jetta dan nog heb ben ik er wel. Anders met de E36 op de parkeerplaats

Leave a comment:

• SanderZ
    replied
    Originally posted by DutchieSaxo View Post
    Nog meer peeps van hiero die aanstaande zondag naar de midwinter meet gaan bij Frans op den Bult?
    nee!

moet werken...

Leave a comment:

• DutchieSaxo
    replied
    Nog meer peeps van hiero die aanstaande zondag naar de midwinter meet gaan bij Frans op den Bult?

Leave a comment:

• Suburuuh
    replied
    Fantastisch die Belg! Alleen verlaagde auto's hebben een meter of 3 oprijplaten nodig lol.

Leave a comment:

• MBBelgium
    replied
    lol, goed gevonden! In België (zoals overal denk ik) hebben ze soms bizarre regeltjes (ik kan ervan meespreken...) dus moet je slim genoeg zijn om die te kunnen omzeilen

Leave a comment:

• DutchieSaxo
    replied
    zag hem al langs komen op de interwebs.

een slimme belg, 't moet nie gekker worden

*inb4 permaban incoming*

Leave a comment:

Working...
X