alsof je zo'n auto bouwt voor het comfort. lijkt me gewoon knettahh gaaf om een jappen lowrider te hebben.
staat hier om de hoek trouwens een goudkleurige (hoe toepasselijk) crown bij een garage die ik echt enorm dik vind. zal d'r eens een foto van maken.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
van die laatste had ik een soort van lowrider gemaakt. gewoon omdat het kan.
Leave a comment:
-
Toyota Corolla ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
imeand interesse in een corolla
Toyota overige Modellen ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
Toyota overige Modellen ➤ Bekijk het aanbod van vandaag! Occasions en nieuw. Elke deal een groot verschil. Dat is ② 2dehands Auto's.
zowaar crownsLast edited by P78; 03-04-2016, 03:01 AM.
Leave a comment:
-
Originally posted by SanderZ View Postmoet werken...
Originally posted by PhilipVL View PostAls ik m'n Jetta dan nog heb ben ik er wel. Anders met de E36 op de parkeerplaatsmaar hoop natuurlijk dat je hem zaterdag verkocht heb. Komt d'r dan weer een nieuw project voor in de plek?
Originally posted by Gentleman View PostGa wel, maar niet met mijn eigen auto. Week of twee geleden aardige schade gereden, niet mijn schuld.
Leave a comment:
-
Ga wel, maar niet met mijn eigen auto. Week of twee geleden aardige schade gereden, niet mijn schuld.
Leave a comment:
-
Als ik m'n Jetta dan nog heb ben ik er wel. Anders met de E36 op de parkeerplaats
Leave a comment:
-
Nog meer peeps van hiero die aanstaande zondag naar de midwinter meet gaan bij Frans op den Bult?
Leave a comment:
-
Fantastisch die Belg! Alleen verlaagde auto's hebben een meter of 3 oprijplaten nodig lol.
Leave a comment:
-
lol, goed gevonden! In België (zoals overal denk ik) hebben ze soms bizarre regeltjes (ik kan ervan meespreken...) dus moet je slim genoeg zijn om die te kunnen omzeilen
Leave a comment:
-
zag hem al langs komen op de interwebs.
een slimme belg, 't moet nie gekker worden
*inb4 permaban incoming*
Leave a comment:
Leave a comment: