Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by fpsthomas View Post
    GTA V MUCH?!? ik wou dat mijn xbox het nog deed....
    u zei?

    Hill-billy-bob heb zn trekkertje al gevonden hoor
    Last edited by loekaaz; 09-18-2013, 05:43 PM.
    Lucas
    Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
    Originally posted by LCG
    High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

    Comment


    • Lucas jij doet alle missies met een trekker zeker? wel extra moeilijkheidsgraad hoor

      Comment


      • haha nee man. Ik heb GTAV zelf nog geen eens. Ging ff bij een maatje checken hoe t eruit zag aangezien ik nog 14 WERKdagen moet wachten .
        Toen ging ik ff een stukkie spelen. Nog geen minuut verder had ik m'n Trekker al gevonden
        Lucas
        Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
        Originally posted by LCG
        High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

        Comment


        • Worden we misschien oud, dat we geen zin meer hebben?

          Comment


          • klagen de vrouwtjes nu al dan?

            just kidding,

            Zo te horen toch weer een beetje hoop voor het wegenbelastingvrij rijden volgend jaar, Raad van State vind het plan waardeloos

            Comment


            • hoe kunnen ze dan ook ineens van de geschatte begroting van 153mljn naar fokking 250 mljn gaan?
              In het rapport kennen ze ook al toe dat er een sterke stijging is in de export van mrb-vrije klassiekers op lpg en diesel. Oftewel: hun berekening ervoor van die 250mljn ontkrachten ze in hun eigen rapport
              Lucas
              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
              Originally posted by LCG
              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

              Comment


              • ja die extra miljoenen kwamen van de mrbvrije zuinige autos vandaan die vanaf 2014 ook moeten gaan betalen dus dat was nog wel te verklaren. maar dit is weer andere koek:

                BNR.nl houdt ondernemend Nederland op de hoogte via live nieuwsradio, de beste artikelen, app en podcasts.
                Last edited by Twannnd; 09-19-2013, 04:19 AM.

                Comment


                • ahja... dus om het minder ingewikkeld te maken moeten de uitzonderingen geschrapt worden? Oftewel, nu worden ook de benzine broeders van 1974-1986 erbij genaaid als het tegenzit
                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • Nee zoals het daar staat is de raad van state er op tegen dat er een regeling komt. Dus ik heb weer hoop dat het blijft zoals het nu is

                    Comment


                    • Originally posted by fpsthomas View Post
                      GTA V MUCH?!? ik wou dat mijn xbox het nog deed....

                      Yeh homie!

                      Echt dikste singleplayer game ooit.
                      Don&Vlad || SOHK
                      ---------------------------------------------------------
                      '90 Honda Civic Shuttle EE2

                      Comment


                      • Originally posted by mayhem View Post
                        Worden we misschien oud, dat we geen zin meer hebben?
                        Ik denk dat ik begin dit jaar te fanatiek ben geweest en de zin voor het hele jaar verbruikt heb.

                        Ik zeg Stanceworks g2g bij foodstrip meet?
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Originally posted by Vladi View Post
                          Ik denk dat ik begin dit jaar te fanatiek ben geweest en de zin voor het hele jaar verbruikt heb.

                          Ik zeg Stanceworks g2g bij foodstrip meet?
                          Voor mij om de hoek. Dus ik heb wel interesse...
                          Lucas
                          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                          Originally posted by LCG
                          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                          Comment


                          • Ik ook! ik zeg doen.

                            Comment


                            • De vrijdag avond foodstrip meeting?
                              Ik ben momenteel bezig met mn 75,kan wel komen met mn niet bepaald gestancete 156 :P

                              Alfa 75 1,8 Imola Turbo #BecauseRacecar
                              Audi A4 B6 Avant 1,8t quattro S-Line #Bagged
                              Fiat Panda 1,2 Dynamic

                              Comment


                              • 12de ofzo is er een stance meetingkje, niet de straatracers meeting

                                Comment

                                Working...
                                X