Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Die van mij zit in Meerkerk trouwens, proppen weet ik niet of hij dat kan.

    Comment


    • Als jullie mij de contactgegevens willen geven gooi ik er wel ff een paar belletjes uit.

      Comment


      • een bedrijfje die doet frezen heb je bijna in elk dorp toch?
        even een zoeken die niet te benauwd en niet te retard zijn haha. ik zou het op school ook wel kunnen, maar ik durf het niet haha

        Comment


        • Haha check de nieuwe blog, hij heeft het over mijn breytons op het eind

          Comment


          • Originally posted by Twannnd View Post
            Haha check de nieuwe blog, hij heeft het over mijn breytons op het eind
            Haha... Hij had toentertijd ook contact met mij opgenomen
            Voor die 19" Schnitzers...

            Hij doet zijn scherm naam eer aan...

            Comment


            • Ja inderdaad, maar lastige kerel om contact mee te krijgen, heb al een week niks meer van hem gehoord terwijl die wel online is geweest. zal wel grootpraat zijn en weinig kopen.

              Comment


              • Ik heb 3 vragen voor hem; WAT? WAT? WAT?


                Wat zeikt hij over Breytons als het niet eens van hem is?
                Eerst bouwen, dan praten.
                Ben helemaal klaar met dat volk.
                Don&Vlad || SOHK
                ---------------------------------------------------------
                '90 Honda Civic Shuttle EE2

                Comment


                • Ja beetje raar vond ik het ook, kan ook wel gaan ouwehoeren over alles wat ik graag wil kopen. Eerst kopen dan stoer doen

                  als die deze week nog niks heb laten horen stuur ik wel : WAT? WAT? WAT?

                  Comment


                  • Originally posted by Twannnd View Post
                    Ja beetje raar vond ik het ook, kan ook wel gaan ouwehoeren over alles wat ik graag wil kopen. Eerst kopen dan stoer doen

                    als die deze week nog niks heb laten horen stuur ik wel : WAT? WAT? WAT?
                    Gewoon trappen.

                    Helemaal geen zin aan tunen aan mn eigen spullen de laatste weken. Beetje vriend aan het helpen met zijn projectje en gamen.

                    Hoop dat de zin straks weer 'n beetje terugkomt na de Lifestyle Foodstrip meet in A'dam.
                    Want dan moet ik echt weer bezig
                    Don&Vlad || SOHK
                    ---------------------------------------------------------
                    '90 Honda Civic Shuttle EE2

                    Comment


                    • Hmm ja ik wel maar heb gewoon te weinig tijd. Misschien dat ik ook wel naar die Meet ga, als het weer prima is.

                      Comment


                      • Ik denk dat het een super dikke meet word daar
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Ja ik hoor er altijd goede verhalen over, dus ik ga er denk ik maar eens kijken die vrijdag. Beetje weerafhankelijk of ik met de Benz kom dan

                          Comment


                          • Foodstrip is toch ook altijd leuk op zaterdagavond

                            I know the feeling Vladi, heb al ruim 6 maanden mijn sprint corsa stilstaan, en een kadett d carosserie die echt nog maar een weekend werk heeft om af te hebben.

                            Comment


                            • Originally posted by Vladi View Post
                              Gewoon trappen.

                              Helemaal geen zin aan tunen aan mn eigen spullen de laatste weken. Beetje vriend aan het helpen met zijn projectje en gamen.

                              Hoop dat de zin straks weer 'n beetje terugkomt na de Lifestyle Foodstrip meet in A'dam.
                              Want dan moet ik echt weer bezig
                              GTA V MUCH?!? ik wou dat mijn xbox het nog deed....

                              Comment


                              • Ik heb eigelijk ook totaal geen zin meer. Maar binnenkort koopt mn maat een project voor erbij, dus dan komt de zin wel weer. Eigelijk wil ik ergens een andere loods, geen schuur van een kas, zodat we dat netjes kunnen maken, en we dan lekker op t gemakkie aan t project kunnen beginnen. En dan kan ik er ook nog 1 bijkopen en de A3 weer standaard zetten
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X