Originally posted by FunyBoyke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Random Draad
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Don&Vlad || SOHK
---------------------------------------------------------
'90 Honda Civic Shuttle EE2
-
Originally posted by Vladi View PostZat behoorlijk wat werk aan wil hij zich meten met die andere genoemde wagens... (als we het over dezelfde hebben)
Maar ik vond hem wel vet.
Comment
-
Originally posted by FunyBoyke View PostDat zeker wel.
Maar ik vond hem wel vet.
Wit is wel een beetje een hype tegenwoordig imo, vroegah bleef je met een witte nog zitte.Don&Vlad || SOHK
Comment
-
Originally posted by Suburuuh View PostDie Z was wit met groene rolkooi en zwarte fender flares toevallig?
Comment
-
Zeker een dikke wagen waar zichtbaar tijd en aandacht in zit.
Al vind ik het vaak zonde dat de vaak riante interieurs vervangen worden door 2 kuipen en een rollbar. Beter 2 luxe/sportieve lederen stoelen en vol interieur erin.Don&Vlad || SOHK
Comment
-
Mwah, van mij mogen er wel kuipen en een kooi/beugel in, maar dan wel met de originele panelen en vloerbedekking. Die Z had gewoon alu/RVS deurinserts... why?
En als we dan toch aan het azijnpissen zijn, die kooi had van mij niet groen gehoeven. Lekker zwart/grijs ofzoLucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
-
-
Neh. Zolang ik m niet zelf gemaakt heb, hoef ik m niet. Hoe bruut ie daarentegen ook is...
Maar voor 'erbij' kan natuurlijk altijdLucas
Former daily: 2002 CLK 500 AMG - (sold) . . . . . . . . .
Project: 1986 W124 260E rebuild - (3.0 swap) . . . . . . . . . Follow me on IG : @loekaazDaily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman CooperOriginally posted by LCGHigh 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.
Comment
Comment