Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Het is bijna Dumpd ..

    Ik twijfel.. ga ik nog de steenslag laten spuiten voor Dumpd of niet.. binnen 6 maanden is de neus weer een maanlandschap.
    Afgelopen weekend ultra low veren opgepikt bij Kean Suspensions.

    Comment


    • Originally posted by mayhem View Post
      Het is bijna Dumpd ..

      Ik twijfel.. ga ik nog de steenslag laten spuiten voor Dumpd of niet.. binnen 6 maanden is de neus weer een maanlandschap.
      Afgelopen weekend ultra low veren opgepikt bij Kean Suspensions.
      Niet zeuren... Jij hebt nog keuze!

      Ik zit shotgun bij Iloow.....

      Comment


      • Ik zal als ik dinsdag of woensdag thuis ben eens een topic maken.. geen haast :p

        Je bent welkom Lexus, zolang je je maar aan onderstaande regels houdt ;p

        DE OFFICIËLE REGELS VAN SHOTGUN!

        1. Degene die shotgun roept moet de auto duidelijk kunnen zien. De chauffeur hoeft de auto niet te zien.

        2. Als jij als eerste wordt opgehaald op een reis krijg je automatisch shotgun, totdat je andere shotgunregels overtreedt. Dan zul je shotgun af moeten staan.

        3. Je kunt niet Shotgun roepen nadat iemand anders dat al geroepen heeft voor die reis.

        4. Als mensen tegelijkertijd shotgun roepen en er onduidelijk is wie het eerste was volgt er automatisch een race naar de auto, degene die het eerste bij de passagiersdeur is krijgt shotgun.

        5. Shotgun kan niet van binnenuit een gebouw geroepen worden. Parkeergarages zijn bij deze uitgezonderd.

        6. Als de chauffeur het een beetje in de war wil schoppen kan hij reload roepen, dat betekent dat degene die eerder shotgun had zijn rechten verliest en degene die het eerste weer shotgun roept shotgun krijgt. Dit kan ook gebruikt worden als je degene die shotgun had niet zo mag. Dit wordt vaak toegepast als meerdere mensen tegelijkertijd shotgun riepen en de chauffeur niet zeker weet wie het eerste was. Een shotgun heeft maar 2 lopen dus je kunt maar 1 keer reload roepen.

        7. Als shotgun al geroepen is voor de passagiersstoel dan komt linksachter, rechtsachter en dan als 5e de middelste plaats, ook wel de ‘Bitch Seat’.

        8. Iedereen is gelijk, dus vrouwen hebben niet automatisch recht op de passagiersstoel!

        9. Als de chauffeur van de auto dronken is of op een andere manier incapabel is om zijn plichten als chauffeur te voldoen krijgt hij automatisch shotgun.

        10. Als de rit onderweg is, is de chauffeur de baas over de radio. Echter, als de weg de volle concentratie opeist of als het de chauffeur niet meer interesseert krijgt de shotgunner de rechten van de radio. Als de passagier waardeloze muziek opzet wordt hij automatisch gedegradeerd tot de ‘ Bitch Seat’.

        11. De schoenenregel, iedereen die shotgunt roept moet zijn schoenen dragen. Dit is ter preventie van mensen die shotgun roepen en vervolgens weer naar binnen moeten om de schoenen aan te trekken, en zo de rit vertragen.

        12. Shotgun telt boven alle andere kreten voor de passagiersstoelrechten.

        13. Shotgun kan ook gebruikt worden voor andere dingen dan de passagiersstoel, zoals linksachter, rechtsachter, vrouwen, niet de deur hoeven open te doen.

        14. Als men met een stelletje reist, krijgt er 1 automatisch de shotgunrechten en verplichting. Niemand wil 2 kleffe mensen achterin vervoeren.

        15. Als iemand met succes shotgun heeft geroepen geeft dit niet het recht om de chauffeur op zijn navigatievaardigheden aan te spreken (“Hier links mongool”) of rijvaardigheden (“Ik zou naar de 3 opschakelen als ik reed”). Als de passagier dit doet verliest hij zijn rechten op shotgun.

        16. Als iemand zegt: “Wat is shotgun?” nadat het is geroepen moet diegene lopen.

        17. Als je bij de auto komt en degene die shotgunrechten heeft is bekend, en diegene probeert de deur te openen terwijl de deur nog dicht is, en dat daardoor de deur dicht blijft (dit gebeurt als de chauffeur de deur opent en de passagier trekt tegelijkertijd aan de handgreep waardoor de deur op slot blijft) verliest hij automatisch zijn rechten op shotgun. Shotgun Suicide!

        18. Degene die shotgun heeft neemt automatisch alle verantwoordelijkheid op zich voor het openen van de poort, vragen stellen aan de passagiers en bij een afhaalrestaurant bestellingen doorgeven. Hij of zij is in principe de co-piloot en ook verantwoordelijk voor het gedrag van de andere passagiers. Dit betekent dat hij de passagiers onder controle moet houden, al moet hij slaan, water spuiten of tassen gooien naar de achterbank.

        19. Als de vriend of vriendin van de chauffeur meerijdt mag deze zelf weten waar hij of zij gaat zitten.

        20. De piratenregel – Als een van de potentiële passagiers in het voertuig overtuigend gekleed is als een piraat krijgt hij of zij automatisch shotgun. Als er meerdere piraten mee willen rijden start er automatisch een zwaard gevecht.Je bent welkom, zolang je je maar aan de regels houdt!
        Check us out @ Facebook: Flatworx

        Comment


        • Originally posted by iloow View Post
          6. Als de chauffeur het een beetje in de war wil schoppen kan hij reload roepen, dat betekent dat degene die eerder shotgun had zijn rechten verliest en degene die het eerste weer shotgun roept shotgun krijgt. Dit kan ook gebruikt worden als je degene die shotgun had niet zo mag. Dit wordt vaak toegepast als meerdere mensen tegelijkertijd shotgun riepen en de chauffeur niet zeker weet wie het eerste was. Een shotgun heeft maar 2 lopen dus je kunt maar 1 keer reload roepen.
          Sorry. U zei...?

          Last edited by loekaaz; 08-01-2013, 04:54 PM.
          Lucas
          Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
          Originally posted by LCG
          High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

          Comment


          • @ hb en Vladi
            Tjesus, wat een outcome voor jullie rides, DUMPd worthy!!

            Comment


            • looooool Thom loooooool

              en subie hoe is het met die van jou?
              Floccinaucinihilipilification

              Comment


              • Originally posted by Suburuuh View Post
                @ hb en Vladi
                Tjesus, wat een outcome voor jullie rides, DUMPd worthy!!
                Ik vrees voor mij dat 17-08 een poetsdag voor mij wordt, ik moet zondags op een beurs gaan staan, dan moet hij natuurlijk spik en span zijn
                KEEP IT SIMPLE STUPID!!

                Comment


                • Originally posted by Riskant View Post
                  Niet zeuren... Jij hebt nog keuze!

                  Ik zit shotgun bij Iloow.....
                  Okee .. stap wel zo bij de spuiter binnen dan

                  Comment


                  • ik kom niet bromigos, dan ben ik nog aan et werk...
                    ik pak dan wel een andere meeting mee

                    Comment


                    • @ P
                      Nog weinig kunnen doen, hoop over een week wat te demonteren en dan eens kijken hoe of wat?!

                      Wielen ga ik wel wisselen en zet ze (semi's met rims) in de verkoop voor herstel geld.
                      Geldboom is kaalgeplukt door de Ring

                      @ hb
                      Beurs is ook goed!

                      Comment


                      • berging en baanschade allemaal netjes een factuurtje tot op de cent af voor gekregen zeker?

                        Comment


                        • Nog 2 weken jongens!

                          Comment


                          • Karma is een bitch. Gisteravond backfire gehad. Motor loopt weer gruwelijk kut. moet dus ff snel aan de bak om m mobiel te krijgen




                            Spinnenkop:



                            Twee weken tijd dus hea? Challenge accepted...

                            De brug staat overigens wel Alleen de bedrading (380V) moet ik nog ff aanleggen.. Kan nog steeds niet geloven dat ik mn pa zo ver heb gekregen om dat ding te plaatsen. LOL
                            Last edited by loekaaz; 08-03-2013, 03:26 AM.
                            Lucas
                            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                            Originally posted by LCG
                            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                            Comment


                            • vermits je zegt, karma is a bitch, dan heb je dus wel iets gedaan waardoor je die misfire verdient he
                              Floccinaucinihilipilification

                              Comment


                              • Zonde man Thomas....

                                Had jou en je E28 wel ff willen treffen..

                                Comment

                                Working...
                                X