Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Feixc28orv
    Im a little disappointed with the coilsovers, wanted to lower it more at the front but the coils are on there lowest now.
    moet je maar geen ebay schroefveren kopen
    Floccinaucinihilipilification

    Comment


    • Spammers.... Waar gaat het over...

      Comment


      • Behoorlijk irritant inderdaad.

        haha iloow je hebt helemaal gelijk over dat filmpje

        Comment


        • retecoole datsun junge

          Comment


          • In mijn beleving haat het vooral over lifestyle in Japan. De gedachten van die Bosozoku lui komt mooi naar voren in het filmpje.
            Of het vet is of niet is zeer persoonlijk, ik kijk graag naar eigenzinnige mensen die hun eigen ding doen en leven met 0 neuks.



            Originally posted by iloow View Post
            Wat een hoerig kutfilmpje op de bloq van S/W zeg.. De ware essentie van S/W word hier wel mee eer aan gedaan, 1 of andere gangster-badass-equallybadtaste-miljonair-maaktmenietuitwatjevanmevind-macho bullshit :S

            Ik dacht: Beter, een nieuwe bloq entery. Ik opende en dacht; BEETER een leip filmpje. Altijd fan van die filmpjes van auto's waarin de auto's perfect tot hun recht komen, en waarbij de eigenaar iets verteld over zijn visie ervan.

            Halverwege t filmpje bleek dat het gaat om een crimineel met teveel geld. Dikke dikke dikke faal

            Nee, dit dekt de lading toch nog niet helemaal. Wat een KUTfilm. Echt, het is nieteens leuk om naar te kijken. Ookal heeft het filmpje echt NIKS wat ik interessant vind, vaak is het bij dit soort filmpjes nog wel de moeite waard omdat het camerawerk zo schitterend is. Nee, zit ik verdomme 35 seconde te kijken naar hoe de meneer die t allemaal niet zoveel kan ballen, een club binnenkomt.

            Serieus? Hoe kan iemand trots zijn op dit filmpje?

            Langdradige shit.. En een oninspirerende hoofdrol weggelegd voor Carebear. Helemaal kut.



            Edit: Eey Loek, welkom terug Goede vakantie gehad?
            Don&Vlad || SOHK
            ---------------------------------------------------------
            '90 Honda Civic Shuttle EE2

            Comment


            • Originally posted by iloow View Post
              Trouwens, ZO moet het dus WEL, als we het toch over japaners hebben.

              http://vimeo.com/64874022#
              Lekker filmpje! Alsof hij er toevallig moest zijn. Ik hou er van.

              Aftiteling is goud waard.
              Een van m'n favo late night cruise tunes.
              Don&Vlad || SOHK
              ---------------------------------------------------------
              '90 Honda Civic Shuttle EE2

              Comment


              • Twan die Benz is zo baas hè. Hb is ook nog steeds lekker bezig zo te zien!

                Zondag na 14 uur stuiteren en kapot gaan van de hitte ook aangekomen op bestemming.



                Comment


                • bazig filmpje thom

                  ik snap wat je bedoelt, maar op zich is het wel een cool filmpje hoor op de blog

                  heeft alleen weinig of niets met SW te maken
                  Floccinaucinihilipilification

                  Comment


                  • +1 @p!

                    Comment


                    • Dat filmpje is wel cool, maar het zou zo een strip kunnen zijn
                      Vind de Lambo helemaal nix, maar dat is imho!

                      Die Datsun is al eens op Speedhunters voorbij gekomen, kek ding!

                      @ Pug, lekker arko jonguh?!

                      Comment


                      • Chill hoor gewoon met je auto op vakantie, hoef ik niet te doen haha :P

                        Comment


                        • Ik zou het graag willen, jaren geleden en ook nu

                          Comment


                          • Originally posted by Suburuuh View Post
                            @ Pug, lekker arko jonguh?!
                            Ja genieten Hele weg 30 graden en vol zon op dat hok. Zweten als een malle. Nog nooit zoveel water gedronken

                            Originally posted by Twannnd View Post
                            Chill hoor gewoon met je auto op vakantie, hoef ik niet te doen haha :P
                            Wie houdt je tegen.
                            Zelfs ik schaaf hier de inrit in bij het huisje.

                            Comment


                            • Originally posted by iloow View Post
                              Wat een hoerig kutfilmpje op de bloq van S/W zeg.. De ware essentie van S/W word hier wel mee eer aan gedaan, 1 of andere gangster-badass-equallybadtaste-miljonair-maaktmenietuitwatjevanmevind-macho bullshit :S

                              Ik dacht: Beter, een nieuwe bloq entery. Ik opende en dacht; BEETER een leip filmpje. Altijd fan van die filmpjes van auto's waarin de auto's perfect tot hun recht komen, en waarbij de eigenaar iets verteld over zijn visie ervan.

                              Halverwege t filmpje bleek dat het gaat om een crimineel met teveel geld. Dikke dikke dikke faal

                              Nee, dit dekt de lading toch nog niet helemaal. Wat een KUTfilm. Echt, het is nieteens leuk om naar te kijken. Ookal heeft het filmpje echt NIKS wat ik interessant vind, vaak is het bij dit soort filmpjes nog wel de moeite waard omdat het camerawerk zo schitterend is. Nee, zit ik verdomme 35 seconde te kijken naar hoe de meneer die t allemaal niet zoveel kan ballen, een club binnenkomt.

                              Serieus? Hoe kan iemand trots zijn op dit filmpje?

                              Langdradige shit.. En een oninspirerende hoofdrol weggelegd voor Carebear. Helemaal kut.



                              Edit: Eey Loek, welkom terug Goede vakantie gehad?
                              Helemaal eens met het filmpje. Heeft niks met S/W te maken. eerder iets voor Speedhunterz oid.

                              Vakantie was echt 3-dubbelkoningsbazenlevel:PRO. Ik hoop dat deze link wat doet, want een betere sfeerimpressie dan dit kan ik niet geven

                              Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!


                              Aan het einde hoor je iemand "Sorry!" roepen. Dat was de kapitein/kok van die grijze Italiaanse powerboat/yacht naast ons. Echt een held die vent. Beetje een Italiaanse Mickey Rourke was het. Hij had daarvoor een aantal verse zee-egels opgedoken en vroeg zich af of wij zijn Italiaanse cuisine-kunsten wilden bekijken en proeven. Dus daar zeg ik geen nee tegen
                              Meteen ff gevraagd wat dat 'bootje' pcies aan boord had; 2x v12 penta-diesel van 1200pk/stuk. En die lusten bij een kruissnelheid van zo'n 25/30 knopen (35 max) een kleine 200 Liter PER UUR
                              Last edited by loekaaz; 07-24-2013, 08:10 PM.
                              Lucas
                              Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                              Originally posted by LCG
                              High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                              Comment


                              • Ik zie t alweer, ik ben de laatste die op vakantie gaat.. Ik peer m waarschijnlijk zaterdag richting Normandië met de A3. Ging vorig jaar ook best, maar toch altijd weer een verademing om weer heelhuids thuis aan te komen. Dit jaar natuurlijk wel met de dakbox, want m'n vriendin is helemaal into kamperen. In een tent. Geweldig.

                                Waarschijnlijk de week erna op een dinsdag o.i.d weer terug

                                En dan die verdomde remmen er eens een keer onder... Duurt allemaal weer veel te lang
                                En flink aan de poets daarna, heb net poetsspullen besteld voor het geld waar een bijstandsgezin de maand van moet doorkomen
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X