Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by P78 View Post
    verdikken dan maar he

    Ronald McDonald dieet
    Don&Vlad || SOHK
    ---------------------------------------------------------
    '90 Honda Civic Shuttle EE2

    Comment


    • Vind t allemaal echt mooi spul, maar al die shirts hebben zon ronde hals.. Dat vind ik echt zonde want t zit voor geen moer, en t maakt mn hoofd nog dikker als dattie al is
      Check us out @ Facebook: Flatworx

      Comment


      • Stickerdump heeft dat spul ook.

        Comment


        • Originally posted by iloow View Post
          Hahaha inderdaad. Gewoon schijt, je gebruikt m iig waar die voor bedoeld is. Dat kun je van de meeste al niet zeggen. Zijn gewoon battlescars, geeft je auto karakter.

          Je kunt ook over alle schade van die pleistertjes plakken, of tyrippen wat iedereen zo hip vind. Dan ben je en een baas, en een uberbaas omdat je toch komt.
          Helemaal mee eens, maar de factor 'time' is nu de bottleneck

          Originally posted by RallyePug View Post
          Gelukkig is er dus mechanisch niks ernstigs gebeurd en lijkt het verder 'mee te vallen'! Belangrijkste is dat je zelf niks hebt. Let wel even op je nek en rug, dat kan na een tijdje alsnog komen. Spierpijn zul je denk ik al wel hebben, helaas ook ervaring mee.
          Succes met de heropbouw van je auto, want dat ding gaat echt niet uit elkaar
          Nu 4 dagen verder nog niets te merken.
          Over een paar weken eens wat demonteren en de niet zichtbare schade beoordelen.

          Dan een plan trekken.


          Qua clothing, ik draag kleding van Downforce Clothing van JDM Club Of Sweden.
          Maar dat is dus wel Japans ...... *kuch*, maar wel kicken kleding.

          Comment


          • Jeeuj vandaag de Benz nog lager gelegd, bumpstops ingekort voor. Zit nu wel aan de max qua rijhoogte.

            Comment


            • Precies goed dus! Meer foto's!
              Check us out @ Facebook: Flatworx

              Comment


              • Heb alleen deze, maar dit was net toen de brug gezakt was dus hij is nog iets lager als op de foto:

                Comment


                • Zo dan!! Netjes gast
                  Check us out @ Facebook: Flatworx

                  Comment


                  • Ziet er goed uit Twan...

                    Comment


                    • Ik heb een paar shirts hier van Lowly Gentlemen. Gewoon dezelfde maat besteld als ik altijd heb. Eentje viel er wat kleiner uit maar de rest zit prima.

                      Comment


                      • Dikke Benzö mang
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • Tword wel tijd voor een paar echte goede fotos Twan.. :P
                          Check us out @ Facebook: Flatworx

                          Comment


                          • Originally posted by iloow View Post
                            Tword wel tijd voor een paar echte goede fotos Twan.. :P
                            Gvd ja! En met centrecaps

                            Comment


                            • Welke regio woon je dan? Ga bijna met vakantie maar wil daarna wel eens langskomen mocht het niet aan de andere kant van NL zijn. :P

                              Comment


                              • Potdoeme gisteren een tour gedaan door de lamborghini fabriek, ruim een uur door de productie van de Aventador gelopen.

                                Zonde van de impreza, denk toch dat er een fikse schadepost aanzit. Gezien de snelheid en hoek waarmee de neus de vangrail raakte verwacht ik iig werk op de richtbank.

                                Succes ermee!
                                Last edited by mayhem; 07-18-2013, 04:00 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X