Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buiten alles wit, bij mij is binnen alles wit.

    Binnenkant is vd week gespoten!

    motorruimte etc ook, buitenkant staat alles in de primer.
    Als het mee zit is hij volgende week zaterdag klaar

    Comment


    • DDM u got PM!

      Joost... Lekker bezig.... Ziet er dik uit...
      Ben erg benieuwd naar het eind resultaat...

      Comment


      • Zijn er nog BMW rijders die morgen niks te doen hebben?

        We hebben een nieuwjaars borrel @ Kapelle (Zeeland)

        Comment


        • Originally posted by Riskant View Post
          DDM u got PM!

          Joost... Lekker bezig.... Ziet er dik uit...
          Ben erg benieuwd naar het eind resultaat...
          Ja ik heb het gelezen, PM je zo wel terug

          Originally posted by Riskant View Post
          Zijn er nog BMW rijders die morgen niks te doen hebben?

          We hebben een nieuwjaars borrel @ Kapelle (Zeeland)
          Hmm ik zou wel willen komen maar het heeft weer weinig zin zo zonder auto... Ik word echt gek zonder dat ding!

          Comment


          • Trouwens, iedereen is wel lekker bezig met die sneeuw zeg! Ik heb vandaag lekker de auto van de baas afgebeund in de sneeuw:P

            Comment


            • Originally posted by DDM View Post
              Ja ik heb het gelezen, PM je zo wel terug



              Hmm ik zou wel willen komen maar het heeft weer weinig zin zo zonder auto... Ik word echt gek zonder dat ding!
              Haha enigsinds vervoer (BMW of niet) lijkt me wel zo makkelijk...

              Ik zag iedereen plaatjes schieten en had zoiets van ga er ook maar ff beetje spelen en wat foto's schieten!
              Vrouw was bezig met de babykamer en liep alleen maar in de weg...

              Comment


              • Leuk als je al te laat bent voor je werk en je auto zo aantreft :/

                BMW e30 323i '83

                Comment


                • De lichte sneeuwbui waar ze het gisteravond over hadden, hier niets van gemerkt gelukkig.
                  Gewoon ruitenwissers aan en rijden maar, het stuift er vanzelf wel van af

                  Comment


                  • Hoi gasten,

                    Had al een voorstel topic gemaakt en daarin werd gevraagd hier eens te kijken. Beter laat dan nooit dan maar Ik ben wel een fan geworden van Stance|Works. Op dit forum komen mensen samen die echt extreme dingen maken van hun auto's. Dat kan ik waarderen

                    Dit is mijn huidige wagentje, ik heb de stootstrips en letters verwijderd. Ook een schroefset geplaatst. Ik hoop deze zomer een mooie set wielen eronder te zetten.



                    Punto Evo. RIP
                    Omega A Caravan

                    Comment


                    • Ben opzoek naar een roestvrije e30 touring...

                      Mijne roest helemaal weg, einde van deze maand apk en heb er een hard hoofd in.

                      Comment


                      • Originally posted by Puntoevo View Post
                        Hoi gasten,

                        Had al een voorstel topic gemaakt en daarin werd gevraagd hier eens te kijken. Beter laat dan nooit dan maar Ik ben wel een fan geworden van Sta etcetc.
                        Welkom hier! Leuke wagen, altijd al mooi gevonden en zeker in het wit.. En verlaagd zoals jouwe is helemaal top! Nu nog een mooi velgje eronder en je hebt echt wel een dikke wagen! Die velgen die er nu onder zitten is 16" denk ik? Misschien 17 of 18" eronder met een flink getrokken band.. Kan die misschien nog ietsie lager ook

                        Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

                        Ben benieuwd naar je updates!
                        Last edited by iloow; 02-07-2012, 02:28 PM.
                        Check us out @ Facebook: Flatworx

                        Comment


                        • Originally posted by iloow View Post
                          Welkom hier! Leuke wagen, altijd al mooi gevonden en zeker in het wit.. En verlaagd zoals jouwe is helemaal top! Nu nog een mooi velgje eronder en je hebt echt wel een dikke wagen!

                          Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

                          Ben benieuwd naar je updates!

                          Thanks Ik woon in omgeving Spijkenisse, jij toch ook dacht ik?
                          Punto Evo. RIP
                          Omega A Caravan

                          Comment


                          • Ooh, das een snelle reactie.. :O Ik had er nog iets bij gezet, maar je was te snel met je reactie

                            Bijna iedereen komt hier volgens mij uit de buurt van Rotterdam. Ikzelf woon in Wateringen. Wel grappig dat iedereen hier uit de buurt komt.

                            Die velgen die er nu onder zitten is 16" denk ik? Misschien 17 of 18" eronder met een flink getrokken band.. Kan die misschien nog ietsie lager ook

                            Om eerlijk te zijn vind ik wagens die mooi laag liggen met een velg met een goede offset (net binnen de kuipen) mooier dan een wagen met te brede velgen eronder en met wat camber om het op te lossen.

                            Wat zijn je plannen?
                            Check us out @ Facebook: Flatworx

                            Comment


                            • Deze velgen zijn inderdaad 16 inch, 17 of 18 lijkt me inderdaad een goede maat. Ik denk dat een mooie set RH zw1 of zw2 goed zou staan. Al vinden anderen dat misschien niet :P Voor heb ik nu nog een anderhalve cm schroefdraad over, achter zijn de regelpotjes al weg. Als er nog tips zijn voor een set die mooi zou staan hoor ik het graag
                              Heb al een fotoshop gekregen met rotiform tmb's maar die zijn mij te duur
                              Punto Evo. RIP
                              Omega A Caravan

                              Comment


                              • Vind ik ook hoor. Ik ben altijd druk bezig met velgen, dus ik zal je wel wat laten weten als ik iets zie. ZW1 is er naar mijn weten alleen in 17"... Moet wel goed staan als je m nog verder wilt/ kunt verlagen verlagen.. Wat is de steek? En wanneer was je van plan t te kopen?
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X