Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by fpsthomas View Post
    Deze man begrijpt het!
    Dat compenseert mijn autokeuze

    Comment


    • De truc is ook om zo uniek mogelijk te zijn zodat je zeker weet dat je niet gekopieerd wordt. Ik durf best te beweren dat mijn Shuttle one of a kind word voor sowieso Europa, en misschien wel voor de wereld, details maken de auto!
      Don&Vlad || SOHK
      ---------------------------------------------------------
      '90 Honda Civic Shuttle EE2

      Comment


      • Originally posted by RallyePug View Post
        Ik ga meestal naar meets voor de gezelligheid. Beetje auto's kijken en daarna zoveel mogelijk freten in een niet nader te noemen fastfoodrestaurant :')
        Een van de eerste dingen die ik meestal doe is een broodje hamburger zien te scoren, zodra je die al hebt gehad is al het andere bonus!
        Don&Vlad || SOHK
        ---------------------------------------------------------
        '90 Honda Civic Shuttle EE2

        Comment


        • Haha ik herken het hoor! zonder goeie eetschuur geen goeie meeting!

          Comment


          • Op het copycat punt.. Heel veel is ook al gedaan hé

            Comment


            • Daarom moeten we ook een keer gaan BBQ-en, weten we tenminste zeker dat er goed voer is haha

              Comment


              • ik stem voor hoor! gewoon keertje fixen

                Comment


                • ja toight plan very toight.
                  [ame="http://www.youtube.com/watch?v=gu31VyXlTzo"]toight like a tiger - YouTube[/ame]

                  Comment


                  • Originally posted by fpsthomas View Post
                    Op het copycat punt.. Heel veel is ook al gedaan hé
                    Dus blijf maar eens uniek pffff, je auto keuze is tegenwoordig meer uniek dan de mods

                    Comment


                    • Hahaha klopt Ik ben ook blij dat ik deze velgen heb, de eerste die mij een foto laat zien van 10j brede Mito's onder een A3 krijgt een knikker van me. Er zijn nogsteeds honderdduizende combinaties mogelijk kwa auto, verlaging en velg. Om maar niet te spreken van de breedte, hoogte, kleur en opmaak van de velg, boutjes, randen etc. Persoonlijk denk ik dat je zelfs met een setje BBS Lemans onder een Golf5 nog uniek kunt zijn, als je maar outside the box denkt..

                      Maar toch ben ik blij dat P geen Lemans heeft

                      Twan, als je nou eens zo'n steadycam ding koopt, dan mag je binnenkort weleens een filmpje of 2 maken hoor
                      Check us out @ Facebook: Flatworx

                      Comment


                      • Originally posted by iloow View Post
                        Persoonlijk denk ik dat je zelfs met een setje BBS Lemans onder een Golf5 nog uniek kunt zijn, als je maar outside the box denkt..
                        Als je full retard met kleurtjes gaat vast en zeker, wil je het een beetje beschaafd en classy houden is dat onmogelijk.
                        Maar de Golf V is dan ook niet mijn favoriete carrosserie
                        Don&Vlad || SOHK
                        ---------------------------------------------------------
                        '90 Honda Civic Shuttle EE2

                        Comment


                        • le mans is nooit mijn ding geweest


                          anders als HB zijn jetta op de weg staat (op eigen kracht) gewoon is ergens samenkomen met de random draad
                          Floccinaucinihilipilification

                          Comment


                          • Uniek zit denk ik wel goed hier ! En meetings worden sowiso zelf geselecteerd waar ik naartoe ga, teveel plastic op de flyer is al een no-go omdat ik dan vooraf al weet dat ik er niet lang zal rondkijken Precies ook het probleem van afgelopen zondag, tupperware en stilstaand m wat in de toerenbegrenzer lopen trappen

                            Comment


                            • Full retard
                              Check us out @ Facebook: Flatworx

                              Comment


                              • zwaar geflakete beige harten
                                Floccinaucinihilipilification

                                Comment

                                Working...
                                X