Announcement

Collapse
No announcement yet.

Random Draad

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by RallyePug View Post
    Klein wereldje Keer met hem over de 'Ring geweest. Ding gaat aardig hard ja.

    Op het moment heb ik 4-punts en dat volstaat ook.
    Ik ga 20 sept met hem en anderen op Zandvoort rond met meerdere Scoobs.

    Het volstaat, maar als het kan, dan liever 5

    Comment


    • Originally posted by Suburuuh View Post
      Ik ga 20 sept met hem en anderen op Zandvoort rond met meerdere Scoobs.

      Het volstaat, maar als het kan, dan liever 5
      Nice. Ik wil Zandvoort ook nog eens doen. Maar de Ring is qua tijd voor mij ongeveer even lang... Makkelijke keuze

      Dat zeker

      Comment


      • Oh, nou dan zou ik ook voor de Ring kiezen.

        Maar een ander circuit rijden is wel leuk natuurlijk!
        Assen, Zolder en de Ring, moet ik nog eens rijden met de Sub.
        Ik heb er al wel met de motor gereden op die drie circuits.
        Spa Francorchamps heb ik al gereden met de Sub, machtig is een understatement!

        Comment


        • Spa wil ik ook nog erg graag doen. Er is volgende week een trackday maar dan kan ik helaas niet.
          Als je eens naar de Ring oid gaat laat het even weten, misschien rij ik ook wel even die kant op.
          13 juli ben ik er sowieso weer even.

          Comment


          • Pas als mijn Benz de 200 pk overschrijdt, durf ik een circuit op. Anders is het geen moer aan met die zeepkist...

            Maar dan gaan we wel zo:

            [ame="http://www.youtube.com/watch?v=1C6DN1rqZe0"]Nordschleife Mercedes w124 drifting - YouTube[/ame]
            Lucas
            Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
            Originally posted by LCG
            High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

            Comment


            • Originally posted by RallyePug View Post
              Spa wil ik ook nog erg graag doen. Er is volgende week een trackday maar dan kan ik helaas niet.
              Als je eens naar de Ring oid gaat laat het even weten, misschien rij ik ook wel even die kant op.
              13 juli ben ik er sowieso weer even.
              Ik wist van 2 juli, maar dat is geen optie voor mij

              Ik laat het wel weten mocht ik nog een keer (kunnen) gaan!



              @ Loekaaz, ja die gaat lekker als een baas rond zeg

              Comment


              • Originally posted by loekaaz View Post
                Pas als mijn Benz de 200 pk overschrijdt, durf ik een circuit op. Anders is het geen moer aan met die zeepkist...
                Pk's zijn nietszeggend op de Ring. Tenminste, niet als je er nooit eerder hebt gereden.

                Originally posted by Suburuuh View Post
                Ik wist van 2 juli, maar dat is geen optie voor mij

                Ik laat het wel weten mocht ik nog een keer (kunnen) gaan!
                Prima!

                Misschien zijn er wel meer gegadigden van hier die mee willen.

                Comment


                • Originally posted by RallyePug View Post
                  Pk's zijn nietszeggend op de Ring. Tenminste, niet als je er nooit eerder hebt gereden.
                  Ja maar ik ben een echte PRO. Ik zweer het je! Ik heb Forza motorsport al twee (!!!!) keer uitgespeeld

                  Lucas
                  Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                  Originally posted by LCG
                  High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                  Comment


                  • je moet toch wel een beetje vermogen hebben, anders lijkt me er geen zak aan.

                    Comment


                    • ja ben je alleen maar in je spiegels aan het kijken. En zodra je eindelijk een keer door de voorruit kijkt, zie je de eerste blauwe vlaggen alweer wapperen...
                      Lucas
                      Daily: 2004 Pontiac GTO. . . . . . . . . Daily Econobox: 2009 Mini Clubman Cooper
                      Originally posted by LCG
                      High 21! It's like a high 5 but includes both hands, both feet and a boner.

                      Comment


                      • Originally posted by loekaaz View Post
                        Ja maar ik ben een echte PRO. Ik zweer het je! Ik heb Forza motorsport al twee (!!!!) keer uitgespeeld
                        Wie niet. Alleen is die 'Ring enorm nikszeggend aangezien er (helaas) niks van klopt.

                        Originally posted by Twannnd View Post
                        je moet toch wel een beetje vermogen hebben, anders lijkt me er geen zak aan.
                        Je hebt meer aan fatsoenlijke lijnen rijden, dan planken op de rechte stukken en als een bejaarde alle bochten fout nemen.

                        Originally posted by loekaaz View Post
                        ja ben je alleen maar in je spiegels aan het kijken. En zodra je eindelijk een keer door de voorruit kijkt, zie je de eerste blauwe vlaggen alweer wapperen...
                        Tsja, ik ben ook niet 'snel' maar ik vermaak me er prima.

                        Comment


                        • jeeuj de benz is weer iets lager, heerlijk dat je bij die oude benzen gratis camber krijgt als je ze verlaagd

                          Comment


                          • Foto's dan!

                            Van de week voor de grap een setje stickers gekocht voor de vakantie. Denk dat het wel duidelijk is waar ik heen ga. In 1985 won Peugeot de rally, vandaar dit jaartal. Nog even startnummer 2 erop beunen en klaar.

                            Comment


                            • u vraagt wij draaien:



                              Comment


                              • Jawel, das gewoon knap zo. Meer..
                                Check us out @ Facebook: Flatworx

                                Comment

                                Working...
                                X